Zamieszczone przez piramida

Chociaż nie jest źle bo udaje mi się jeszcze je ominąć.

ale ze względów bezpieczeństwa czytaj: wyprzedzanie chciałbym jej dodać parę kucyków. Pytanie jak w temacie. Proszę tylko o łopatologiczne tłumaczenie bo jestem totalnym lejkiem w tej dziedzinie a na forum pojawia się sporo określeń dla mnie nowych i niezrozumiałych. Jak to wpływa na pracę innych podzespołów i jak rośnie spalanie (robię nią codziennie ok.100km). Ewentualnie proszę też o adres lub link do rzetelnego fachowca którego polecacie w Warszawie. Z góry dzięki za pomoc i rady.
, ale potem spada, czasem udaje się urwać ok. 0,5/100km w porównaniu z wynikami z serii. jak zrobisz program do ekonomicznej jazdy u dobrego fachowca, to nie ma większego zagrożenia dla sprawności auta, bo producent daje spory zapas wytrzymałości. agr ma turbo ze stałą geometrią łopatek, więc przy świadomym użytkowaniu silnika, nic się nie dzieje po @ /programie/. sporo zależy jaki masz aktualny przebieg, bo może trzeba będzie koło 2-masowe wymienić. polecam przejść na 1-masę, części + robota wychodzi taniej niż sam kpl 2-masy a różnica w sumie żadna.


Komentarz