Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Poradzcie: 1.9 TDI AGR 90 KM 2002 r.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Poradzcie: 1.9 TDI AGR 90 KM 2002 r.

    Zamieszczone przez piramida
    xtremesystems, piękna dziurka i jak ładnie wygładzona, moze nawet felga przy przeżyła wpadając w taki krater :P
    W Krakowie są ładniejsze i większe. Przejedź się od Zielonek w Kierunku Jasnogórskiej ulicami "Gaik" i "Na Zielonki"

    Chociaż nie jest źle bo udaje mi się jeszcze je ominąć.

  • #2
    Poradzcie: 1.9 TDI AGR 90 KM 2002 r.

    Witam.
    Od tygodnia mam swoją "nową" czarnulę ale ze względów bezpieczeństwa czytaj: wyprzedzanie chciałbym jej dodać parę kucyków. Pytanie jak w temacie. Proszę tylko o łopatologiczne tłumaczenie bo jestem totalnym lejkiem w tej dziedzinie a na forum pojawia się sporo określeń dla mnie nowych i niezrozumiałych. Jak to wpływa na pracę innych podzespołów i jak rośnie spalanie (robię nią codziennie ok.100km). Ewentualnie proszę też o adres lub link do rzetelnego fachowca którego polecacie w Warszawie. Z góry dzięki za pomoc i rady.
    Pozdrawiam.
    " zawsze chciałem mieć takie coś "

    Komentarz


    • #3
      Tu masz wątek o chipie w Audi A3 AGR
      Forum - Octavia Club Polska
      U góry strony masz reklamę Mastersa i zniżkę

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez kabanos
        Tu masz wątek o chipie w Audi A3 AGR
        Forum - Octavia Club Polska
        U góry strony masz reklamę Mastersa i zniżkę
        Dużo czytałem na innych tematach ale tam nie ma nic o kosztach i zniesieniu zmian przez auto
        " zawsze chciałem mieć takie coś "

        Komentarz


        • #5
          na początek trzeba zhamować auto, aby spec od tuningu mógł postawić diagnozę czy pacjentka /octavia/ się nadaje do virusa /programu/, czy coś ją boli i trzeba leczyć. koszt hamowania to ok. 100zł, program ok. 1000zł. spalanie to przeważnie początkowo wzrasta ok. 1-2l/100km, bo ludzie korzystają z przyrostu śmocy , ale potem spada, czasem udaje się urwać ok. 0,5/100km w porównaniu z wynikami z serii. jak zrobisz program do ekonomicznej jazdy u dobrego fachowca, to nie ma większego zagrożenia dla sprawności auta, bo producent daje spory zapas wytrzymałości. agr ma turbo ze stałą geometrią łopatek, więc przy świadomym użytkowaniu silnika, nic się nie dzieje po @ /programie/. sporo zależy jaki masz aktualny przebieg, bo może trzeba będzie koło 2-masowe wymienić. polecam przejść na 1-masę, części + robota wychodzi taniej niż sam kpl 2-masy a różnica w sumie żadna.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #6
            Powstają u mnie następne dwa pytania:
            1. Sprzęgło i koło mam wymieniać za ok. 15-20 tyś. Silnik i turbina zdrowe (wg znajomego mechanika; 10 lat pracuje w grupie Kometa). Czy czekać te parę miesięcy na nowe części i dopiero wtedy dokładać program ?
            2. Czy trzeba jeszcze raz to wszystko przechodzić w przypadku awarii turbiny ? Słowem mówiąc czy program dotyczy tej konkretnej zamontowanej turbiny czy każdej następnej ?
            Pozdro.
            " zawsze chciałem mieć takie coś "

            Komentarz


            • #7
              zdrowe, zdrowe... Twój kolega zrobił Ci logi dynamiczne czy tylko na ucho sprawdzał? program robisz raz, potem ew. tylko korekta jak coś zmieniasz/wymieniasz.
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz


              • #8
                Tony065 a odnośnie sprzęgła to czekać ?
                " zawsze chciałem mieć takie coś "

                Komentarz


                • #9
                  a coś się dzieje ze sprzęgłem, ślizga się, bierze z dołu, grzechocze, śmierdzi "jajami"? hamownia prawdę Ci powie.
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz


                  • #10
                    Odnośnie sprzęgła, to tuner powie ci czy coś się z nim niedobrego dzieje. Najwyżej wcześniej wymienisz. Tuning w zasadzie nie wpływa negatywnie na zużycie podzespołów, przynajmniej w takim zakresie jakim masz to zamiar zrobić. Odnośnie spalania to na początku z wiadomych względów wzrośnie, ale później wraca do stanu sprzed czipa. Ja już jestem kilka tysi po czipie i teraz wiem, że nie wróciłbym się do stanu wyjściowego. Zresztą każdy ci to powie kto zawirusował auto :diabelski_usmiech Wybierz dobrego tunera i nie będziesz miał żadnych problemów.

                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X