fireman6, profi robota
02 Ustawianie siły wspomagania
Zwiń
X
-
02 Ustawianie siły wspomagania
Czytałem gdzieś na niemieckim forum o możliwości ustawienia siły wspomagania. Temat dot. 02 przed FL, ale pewnie można tez to zrobić po FL. Ja z ciekawości sprawdziłem u siebie i było tak obrazek 1. ( nie wiem czy to jest ustawienie org. jak z fabryki.)
Rysunek nr 2 to obecne ustawienie. Poprawa wspomagania jest szczegolnie odczuwalna na parkingu przy kreceniu kierownica. dla mnie jest lepiej. Moze komus sie ten temat przyda.
Pozdrawiam Mariusz.
-
-
U mnie jest na 4. Nie zmieniam tego bo jest dobrze (szer opony 225). Też nie wiem czy to fabryczne, tak kupiłem.
Jedyne co mnie zastanawia to czy zmiany wpływają na żywotnośc pompki i podzespołów jak ustawi się np na wartość większą (max chyba 15 - wystarczy dmuchnąć żeby kierownica skręciła :lol: ) ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cysterniarzZamieszczone przez Enriquezz tego co pamiętam, można ustawić max. na 4
ja czytałem gdzieś że skala jest do 15.
pytanie czy to zmniejszyć w takim razie?@200KM
Komentarz
-
-
U mnie tez w kanale 01 jest lipa Pokazuje 'ERROR: channel not available', czy jakoś tak.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adaśPokazuje 'ERROR: channel not available', czy jakoś tak.
[ Dodano: Pią 26 Sie, 11 21:36 ]
Obiecane screeny
Tak wygląda ten kanał w "Steering Assist"
A tu można sobie ustawić tonację pikania radaru cofania jakby ktoś chciał się pobawić
I ustawianie głośności pikania radaru cofania
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
Komentarz