O2 2.0TDi i zachowanie po chipie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jas191
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2006
    • 115

    O2 2.0TDi i zachowanie po chipie

    Szczegółowa lista zamówień została dodana do pierwszego posta w formie tabelki w jpg.

    BARDZO PROSZĘ:
    1. Sprawdzić czy jesteście na liście
    2. Sprawdzić czy lista jest zgodna z Waszym zamówieniem (ilość oraz wybrane rozmiary)!

    Od kilku osób nie mam zamówień lub nie moge ich odnaleźć - bardzo proszę o uzupełnienie!

    Dzięki za sprawne przeprowadzenie akcji.
  • xmars
    Classic
    • 2005
    • 11

    #2
    O2 2.0TDi i zachowanie po chipie

    Witam,

    Mam małe pytanka apropo zachowania auta po chipie. W końcu się zdecydowałem i generalnie jestem zadowolony, ale mam parę efektów "ubocznych". Po uruchomieniu silnika pojawia się wycie na biegu jalowym, które ginie po przebazowaniu, ale już przy ruszaniu znów to słychać od 1500 do 2000obr. Efekt jest taki jakby karetka jechała (nawet mi się pasażerowie oglądają czy coś nie jedzie ) No i jakby wiecej białego dymy przy przegazówce (wcześniej też dosyć mocno kopciła). Według wykresów z 115kW/380N wzrosło po chipie do 138kW/450N (fabrycznie 103kW/320N).

    Dzieki za porady...
    Pozdrawiam,
    XMarS

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      porada jest taka, zeby ci to poprawil ten kto robil, poza tym dosyc mocno jest pociagnieta :roll:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Kto i gdzie to bylo robione, to po pierwsze. Po drugie, jest cos takiego w swiecie jak reklamacja.

        Do tego te wyniki to smiem watpic i to bardzo :idea: 450N kto normalny to robil, sorry, ale z tunerow ktorych ja znam to zaden czegos takiego nie zrobi klientowi na ulice :idea:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #5
          Re: O2 2.0TDi i zachowanie po chipie

          Zamieszczone przez xmars
          Witam,
          Według wykresów z 115kW/380N wzrosło po chipie do 138kW/450N (fabrycznie 103kW/320N).
          A gdzie to mierzone bylo?? 450Nm.... :roll:
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • greszczyn
            Elegance
            • 2005
            • 893
            • Nissan

            #6
            Ten post to jakaś prowokacja :wink: , czy totalna indolencja w kwesti chip-tuningu ?

            Komentarz

            • pyza99
              Rider
              • 2005
              • 467

              #7
              Zamieszczone przez xmars
              450N
              troche sporo...naciagane 8) prosimy wykresik.... :roll:
              były:
              L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
              Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
              jest:
              Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

              Komentarz

              • xmars
                Classic
                • 2005
                • 11

                #8
                Chip przygotowany przez EcuSoft, a mierzone na hamowni Bosh'a (podobno co rok ją kalibrują). Wykresy wrzucę wieczorem.
                Auto jest na gwarancji, ma rok, przebieg 35.000 i jeszcze 2 lata gwarancji (rok dokupiony u dilera). To diler właśnie chipuje poprzez EcuSoft...
                Wychodzi, że auto ma na silniku 190KM... (na kołach 166KM). Przyspieszenie mierzone stoperem ok. 8,0-8,5 do 100km/h, Vmax=225 (waga samochodu bez kierowcy 1600kg-kombi).

                Komentarz

                • Voldemort
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 134

                  #9
                  No to ciekawe. U mnie też tuning dilerski wykonany ale auto hamowni nie widziało. Osiągi papierowe niższe, zakładają 177/390. Efekty uboczne żadne (poza zauważalną zmianą w przyspieszeniach). Się muszę bujnąć na rolki sprawdzić co naprawdę pod maską.
                  Hokus-Pokus i dwumasa

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    xmars, OMG = EcuSoft, jak kolego byles juz w Bielsku i wogole to bym to szerokim lukiem omijal jak tylko sie da.

                    Powiem Ci tylko, ze mam kolege, ktory byl blisko zwiazany z ta firma i moja noga tylko raz tam stanela i to bardzo dawno temu i wiecej takich opcji nie przewiduje.

                    Moja rada jest taka, niech ten diler wywali to gowno co wgrali w sterownik i zwroci kase, a jak chcesz program z prawdziwego zdarzenia to trzeba jechac w kilka konkretnych miejsc w Polsce.

                    BTW. Dlaczego ta firma juz nie nazywa sie MTM a ES - do przemyslenia :roll:

                    Dla uzmyslowienia, czemu ten Twoj silnik nie moze miec 450N, lub jesli tyle ma to kogos zdrowo pierdolnelo, bo rzecz trzeba nazwac dosadnie, wykres auta z tym silnikiem po kilku modach mechanicznych.

                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • rob555
                      Rider
                      • 2006
                      • 748

                      #11
                      Zamieszczone przez xmars
                      Chip przygotowany przez EcuSoft, a mierzone na hamowni Bosh'a (podobno co rok ją kalibrują). Wykresy wrzucę wieczorem.
                      Auto jest na gwarancji, ma rok, przebieg 35.000 i jeszcze 2 lata gwarancji (rok dokupiony u dilera). To diler właśnie chipuje poprzez EcuSoft...
                      Wychodzi, że auto ma na silniku 190KM... (na kołach 166KM). Przyspieszenie mierzone stoperem ok. 8,0-8,5 do 100km/h, Vmax=225 (waga samochodu bez kierowcy 1600kg-kombi).
                      Ja bym ta hamownie jeszcze raz skalibrowal :roll:
                      Tak btw: gratuluje odwagi dealerowi ze decyduje sie klientom wgrywac takie mocne softy....
                      W koncu jak turbina wyjdzie wydechem albo sprzeglo sie usmali to masz gwarancje prawda :twisted:
                      Ludzie to maja fantazje :lol:
                      pozdrawiam

                      Diagnostyka i tuning
                      hybrydowe wtryski i turbiny
                      programy na ulice jak i do sportu

                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                      www.tune-up.pl

                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                      Komentarz

                      • QBA
                        RS
                        • 2004
                        • 2646

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        BTW. Dlaczego ta firma juz nie nazywa sie MTM a ES - do przemyslenia
                        To ten slawny byly MTM z Bielska :?: Podobno niezle pasztety spod ich reki wychodzily i nie mialy nic wspolnego z prawdziwym MTM-em :szeroki_usmiech

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          QBA, Tak, to ten. Ale jak slynny skoczek narciarski chipuje tam swoje wszystkie fury, to przeciez nie moze byc tak tragicznie :diabelski_usmiech
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • QBA
                            RS
                            • 2004
                            • 2646

                            #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Ale jak slynny skoczek narciarski chipuje tam swoje wszystkie fury, to przeciez nie moze byc tak tragicznie
                            No tak. Skoro autorytet gawiedzi jest zadowolony, to firma musi byc zajebista :diabelski_usmiech

                            Komentarz

                            • Nexus6
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4847
                              • Volkswagen

                              #15
                              Zamieszczone przez QBA
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Ale jak slynny skoczek narciarski chipuje tam swoje wszystkie fury, to przeciez nie moze byc tak tragicznie
                              No tak. Skoro autorytet gawiedzi jest zadowolony, to firma musi byc zajebista :diabelski_usmiech
                              po cyfrach z I posta widać, że powinni się zająć tfurczością sajensfikszyn :diabelski_usmiech
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz

                              • QBA
                                RS
                                • 2004
                                • 2646

                                #16
                                Pan Adas kiedys latal wysoko, to biora z niego przyklad i wysoko mierza :diabelski_usmiech

                                Komentarz

                                • xmars
                                  Classic
                                  • 2005
                                  • 11

                                  #17
                                  Może się pomylili i mi wgrali chipa z modelu VW Cup... :twisted:

                                  (...) "­Od listopada zeszłego roku przygotowujemy pierwsze wyścigowe samochody z silnikami wysokoprężnymi VW Golf V 2.0 TDI do trzyletniej edycji pucharu Volkswagen Castrol Cup rozgrywanych na torach w Polsce, Niemczech i Czechach.Zadaniem naszym jest elektroniczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego z bazowej 140 KM i 320 Nm na 185 KM i 430-450 Nm. "(...)

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratoRS
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    Bede musial chyba namowic jedna osobe, aby swoja pucharowke oddala na hamowanie typu Maha, wtedy zobaczymy ile tak naprawde siedzi kuni pod maska.

                                    BTW Ten super hiper program, to jest gotowiec z Niemiec, przynajmniej w pierwszym roku takie byly wrzucane, wiec watpie zeby cos sie zmienilo
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • xmars
                                      Classic
                                      • 2005
                                      • 11

                                      #19
                                      A oto obiecane wykresy:
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz

                                      • Dawid
                                        Ambiente
                                        • 2005
                                        • 198

                                        #20
                                        Martwią minie takie wykresy :roll:

                                        Komentarz

                                        • xmars
                                          Classic
                                          • 2005
                                          • 11

                                          #21
                                          :?: :?: możesz jaśniej :?: :?:

                                          W sumie to sprzęgło się nie ślizga, auto jeździ jak rakieta - tylko od razu po chipie chyba to turbina zaczeła wyć. Wyje czasem na jałowym i od mniej wiecej 1400obr/min. Jak obchodze auto dookoła to wydaje mi się, że bardziej ten dźwięk dochodzi z tyłu.. (może pompa paliwa??).

                                          Komentarz

                                          • Garret
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 1196
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                            #22
                                            dziwne są te piki w wąskim zakresie obrotów, zwłaszcza w serii :roll:
                                            myślałem że to może kwestia proporcji osi wykresu ("gęstej" osi rzędnych) ale nie....
                                            Widziałem kilka wykresów seryjnych 2.0 TDI i na żadnym nie było takich strzałów w górę.
                                            Poza tym wartości po modzie są baaardzo wysokie, zwłaszcza moment, fakt, że w wąskim zakresie. Osobiście wolałbym mniej ale "szerzej" ;-)
                                            Ale może ta hamownia jakies dziwne wartosci wypluwa? :roll:
                                            Garret

                                            -----------
                                            Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                            Komentarz

                                            • Purchawa
                                              Admin
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 8007

                                              #23
                                              xmars, mam dla Ciebie jedna dobra rade.
                                              Wroc szybko do serii i powiedz im, zeby spierdalali na szczaw z takim koksem.
                                              Choc z tego co mowisz o bialym dymie to pewnie uszczelniacze w turbinie juz pierdolnely. :?
                                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                              STOP ECO-TERRORISM!

                                              Komentarz

                                              • Jabar1975
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 3331

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Garret
                                                dziwne są te piki w wąskim zakresie obrotów, zwłaszcza w serii :roll:
                                                myślałem że to może kwestia proporcji osi wykresu ("gęstej" osi rzędnych) ale nie....
                                                Widziałem kilka wykresów seryjnych 2.0 TDI i na żadnym nie było takich strzałów w górę.
                                                az takich nie ale ten motor ostro pompuje na poczatku potem nastepuje chwilowy overboost i znow pompuje - stad takie piki (oczywiscie nie takie jak u kolegixmars, ) Nawet jesli jakims cudem wyszlo 450Nm to sprzeglu mowimy do widzenia - za nie wiecej niz 10kkm. (turbina chyba juz ma dosc) - ciekawe ile laduije?
                                                No i jaka ta hamownia? inercja? bo nie siedze w temacie?

                                                [ Dodano: Pon 31 Lip, 06 02:22 ]
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                Dla uzmyslowienia, czemu ten Twoj silnik nie moze miec 450N, lub jesli tyle ma to kogos zdrowo pierdolnelo, bo rzecz trzeba nazwac dosadnie, wykres auta z tym silnikiem po kilku modach mechanicznych
                                                tylko ze to jest wykres auta robionego przez rozsadnych ludzi a nie Ecusoft. Przez krotka chwile to moze on i bedzie mial i 500 ale to bedzie naprawde krotka chwila (nie mam na mysli kompotow).
                                                nasza droga: www.wpzs.pl

                                                Komentarz

                                                • xmars
                                                  Classic
                                                  • 2005
                                                  • 11

                                                  #25
                                                  Dysponuje ktoś wykresami orginalnego silnika 2.0 TDi? Czy te wartości nie wydają się Wam przeskalowane? Może to ta hamownia tak pokazuje? Trzeba będzie zweryfikować to na jakiejś innej...

                                                  Aaa czy inny tuner może wgrać mi orginał czy każdy soft na tyle się różni, że się nie da?

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...