Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.9TDI ASV - chipowanie/ turbo nowe czy regeneracja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.9TDI ASV - chipowanie/ turbo nowe czy regeneracja

    gieu widzę że idziesz na całość, teraz to dopiero będzie przyjemność słuchać radyjka w trasie.....
    PhiDo
    Octavia IIFL 2011 LPG

  • #2
    1.9TDI ASV - chipowanie/ turbo nowe czy regeneracja

    Cześć,

    Pacjentka to Octavia 1.9TDI ASV, przebieg 260kkm (+).
    Od czasu do czasu turbina wyłącza się podczas wyprzedzania.

    Jako, że wcześniej miałem S1 1.8T po chipie na ca. 200KM to 110 umierających okresowo rumaków w O1 rozczarowywuje i jest zwyczajnie niebezpieczne podczas wyprzedzania.

    Autem chciałbym pojeździć do 450kkm może więcej.

    Który wariant postępowania proponujecie:

    W1: regeneracja turbiny + chip
    W2: nowa turbina + chip

    Jak obecnie wygląda cenowo zakup nowego T kontra regeneracja?


    Pozdrawiam,
    Tomek

    Komentarz


    • #3
      Turbo od ASZ lub ARL-a i chip. To beda turbiny ktore po programie beda chodzic z cisnieniem jak seria dla tych silnikow.

      Ceny - poogladaj allegro, ceny sa rozne
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Zacznij może od sprawdzenia przyczyny notlaufa, na 90% zapieczone kierownice w turbinie, czyszczenie powinno wystarczyć, ale bez logów ciężko stwierdzić.
        // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
        ------------------------------------------------------

        Komentarz


        • #5
          Tyle ze jak kolega jezdzil mocnym autem, to rowniez tu lekko nie bedzie, a turbo ktore ma juz ponad 200kkm i ma zrobic jeszcze 200kkm zbyt pewne nie jest, szczegolnie po podniesieniu cisnienia
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Turbo od ASZ lub ARL-a i chip. To beda turbiny ktore po programie beda chodzic z cisnieniem jak seria dla tych silnikow.

            Ceny - poogladaj allegro, ceny sa rozne
            Te turbiny da się podłączyć plug&play w ASO Skoda, czy wymagana jest inwencja?

            Auto będzie w ogóle jeździć na seryjnym programie z takimi turbo? Najchętniej wstrzeliłbym się w chipowanie grupowe.

            Komentarz


            • #7
              Mozesz pytac tu: BRK Tuning

              Przekladka turbiny na wiekszą w AHF/ASV nie jest P&P. Trzeba przynajmniej szybkozlaczke do IC dac, bo są inne podejscia.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez K_Popiel
                Zacznij może od sprawdzenia przyczyny notlaufa, na 90% zapieczone kierownice w turbinie, czyszczenie powinno wystarczyć, ale bez logów ciężko stwierdzić.
                Czyszczenie bylo wielokrotnie wykonywane - sztanga jest czesciowo zatarta. Kierownica chodzi w 25% jej oryginalnej drogi. Z turbo leci olej do EGR - wycieka az milo. T dodatkowo gwizde - nadszedl jej czas.

                Komentarz


                • #9
                  No to faktycznie nie ma co kombinować.
                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                  ------------------------------------------------------

                  Komentarz


                  • #10
                    Jak chcesz jezdzic spokojnie to pakuj sie w nowa turbine. Ceny spadly tak ze za ok 2500zl mozna miec nowke nowke a nie wypiaskowane niewiadomo co....
                    Zwlaszcza jak chcesz chipsa...
                    I tak jak koledzy pisali jak cos bierz od razu od ASZ (130KM) bedzie po chipsie pracowac na lajcie.
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz


                    • #11
                      Zdecydowanie, nie bierz żadnej regenerowanej turbiny... Ja się wpakowałem w taki szajs i teraz czeka mnie wymiana, więc i tak 2500 muszę wyrzucić w nowy wiatrak
                      Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                      Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                      Komentarz


                      • #12
                        rob555, jakieś namiary na nowe za takie pieniądze ? Trochę szperałem ostatnio ale poniżej 2700pln ciężko zejść... (mowa o GT1749VB).
                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X