Zamieszczone przez Mihau
[O1] swap silnika ABF
Zwiń
X
-
[O1] swap silnika ABF
cześć. w związku z nadchodzącą podwyżką cen ON zamierzam zmienić auto z TDI na B+LPG. ciekawi mnie czy swap jakiegoś silnik 2.0l 16V z Golfa GTI jest możliwy do OI :?: i najważniejsze, czy w ogóle opłacalny :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tony065
1.8T było kilka wersji, ale w życiu nie założyłbym lpg do S3, Cupry czy GTIkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tony065, Twój AHF na pewno nie pali więcej niż 6 l ON (średnio) :idea: .Przelicz co się opłaca. I poczytaj, że biorą się już za ceny LPG. Właściciele warsztatów montujących instalacje powoli skrobią się po czołach, bo montaż lpg będzie mało opłacalny (takie perspektywy analityków rynku paliwowego) :!: :!: :!:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zakładając, że ON było by po 6zł w przyszłym roku, a TDI spala średnio 6l to
6zł*6l=36zł/100km
Po swapie na benzyny.
Zakładając, że LPG w przyszłym roku będzie kosztował 3zł, a auto spali średnio 10l
3zł*10l=30zł
Przy instalacji 4gen. musisz doliczyć jeszcze benzynę, bo do uzyskania jakieś tam temp. będziesz jechał na PB. No chyba, że planujesz 2gen LPG i jeździć tylko na LPG.
Tak więc licząc wszystko koszty jazdy B+G będą takie same albo bardzo zbliżone do ON.
Ale jak dodamy do tego koszty swapa no to już na pewno ON się bardziej opłaca.
Moja rada. Jeśli jeszcze nie masz softu to go zrób, a w tedy przy normalnej jeździe spalanie będziesz miał niższe niż obecnie.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Udesky, no z tym spalanie AHF-a jest różnie :lol:
najmniej spaliła mi 4.7 l / 100km , a rekordowo 7.9 l / 100km
ale i tak wolę ON jak zagazowane PB :roll:
PS. oszczędności przez CB sprzedają non stop :lol: :lol: :lol: :lol::twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
Tony065, bez problemu wejdzie do O1 miałem taki w golfie I a w oct jest duzo wiecej miejsca tylko zastanowił bym sie na tym co wyzej pisza czyli 1.8T moc ta sama a nowszy silnik
[ Dodano: Pią 11 Lis, 11 20:19 ]
oczywiscie ABF to pełny szacun silnik rewelkaET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
dziękuję koleżankom i kolegom za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi. w sumie to chciałem "wsadzić kij w mrowisko" i poczekać na efekty :wink: sumując temat, wiem że taki swap + LPG to koszty itd... zdaje się, że kwestia zrobienia @ w moim AHF jest nieunikniona, bo na inne projekty nie będzie funduszy. gdybam nad różnymi modami, bo potrzebuję pakownego auta, jakim jest właśnie OI, ale jazda wolnossącym benzyniakiem i to o sporej mocy daje niezłą frajdę. w tych gdybaniach poszedłbym dalej: OI HB :arrow: 4X4 :arrow: skrzynia 6B :arrow: 2.0l B :arrow: i tak ze 150-170KM pod nogą :diabelski_usmiech co Wy na to :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
4x4 w O1 HB jest z silnikiem 1,8T.Wymiana na wolnossącą benzynę 2l jest krokiem wstecz bo możliwości silnika turbo są większe i możliwości jego tuningu również.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter004x4 w O1 HB jest z silnikiem 1,8T.Wymiana na wolnossącą benzynę 2l jest krokiem wstecz bo możliwości silnika turbo są większe i możliwości jego tuningu również.ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
Komentarz