[O1] i [O2] Tylna klapa a centralny zamek.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dareczek82
    Classic
    • 2007
    • 25

    [O1] i [O2] Tylna klapa a centralny zamek.

    Zamieszczone przez piramida
    Ale jak mnie sesik wkurwi ze swoimi czasami to może wsadzę RACE z powrotem, poprawie nitro i wtedy niech sie dzieje co chce :diabelski_usmiech
    A ta sekunda różnicy nie wystarczająco Cie wqrwia :diabelski_usmiech
    Spoko będzie większa różnica
  • b707
    L&K
    S_OCP Member
    • 2006
    • 1272

    #2
    [O1] i [O2] Tylna klapa a centralny zamek.

    Planuje zamontować w Srebrnej centralny... Mam obsługę drugiego kanału więc pomyślałem sobie, że będzie odpowiadał za tylną klapę.
    Siłownik planuje podłączyć do pręta łączącego klamkę bagażnika z zamkiem... powinienem w ten sposób uzyskać możliwość otwierania klapy bez odryglowywania zamka [tak jak przy otwieraniu awaryjnym].

    Ale pojawia się pytanie. Czy klapa odskoczy na tyle by dało się ja otworzyć?

    Patrzyłam na razie na sucho od środka bagażnika, ale "pręcik" trzeba ciągnąc w dół przeciwnie do ruchu klapy więc przy 10 letnich amortyzatorach gazowych ciężko wynik mojego eksperymentu uznać za poprawny... bowiem mi klapa hmm... jakby nie całkiem wyskoczyła z zamka. Była luźna i latała na zamku ale do góry iść nie chciała, trzeba było wcisnąć klamkę a to wymagało otwarcia zamka... więc rozwiązanie bezsensu.

    W drodze już są nowe amortyzatory gazowe do klapy bagażnika, więc będę próbował dalej.


    Ale może ktoś ma coś takiego u siebie?
    Tutaj pytanie do użytkowników OII w liftbacku... Tak to chyba działa u was jak pamiętam, przycisk na pilocie i kapa odskakuje?
    Ale jak jest w OI? Bo z tego co widziałem na zdjęciach do centralny seryjnie chyba tylko otwierał/zamykał zamek. Ale może ktoś tak już modził? Szukałem ale nie znalazłem... Głównie interesuje mnie liftback bo Combi to inna bajka oraz zdecydowanie łatwiejsza sprawa.

    Ja chce tylko by klapa odskoczyła na te kilka mm pozwalających na jej ręczne uniesienie bez potrzeby wciskania klamki czyli wcześniejszego otwierania zamka.
    pzdr
    Adam

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      b707, poczytaj tutaj


      Zamieszczone przez b707
      Ale pojawia się pytanie. Czy klapa odskoczy na tyle by dało się ja otworzyć?
      Nie

      Zamieszczone przez b707
      Tutaj pytanie do użytkowników OII w liftbacku... Tak to chyba działa u was jak pamiętam, przycisk na pilocie i kapa odskakuje?
      Odskakuje, ale i tak musisz ją podnieść wciskając klameczkę
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • b707
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1272

        #4
        hmmm... to w sumie dziwne rozwiązanie troche. Myślałem że w OII juz odskakuje na tylę by można było tylko chwycić klap i podnieść.

        Zamieszczone przez Biszczu
        No to czytałem, ale nie na tym mi zależy. Ten temat sprawił, że szukam też opisu jak to wygląda w OII.
        pzdr
        Adam

        Komentarz

        • Biszczu
          RS
          • 2011
          • 5567

          #5
          b707, u mnie wciskając środkowy przycisk na scyzoryku klapa delikatnie odskakuje i tak muszę nacisnąć klamkę

          Zamieszczone przez b707
          Ten temat sprawił, że szukam też opisu jak to wygląda w OII.
          Ten temat masz właśnie o O2, ale patrząc na Twoje auto pewnie chodziło Ci o OI
          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz

          • b707
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1272

            #6
            No już wiem jak to jest. Zamek w OII ma ciut inną budowe i niby wypycha sie z rygla... ale w LTB to zbyt mało by z niego zejsc, a w kombi odskakuje na 1-2 cm ale potem wraca. W OI chyba wogóle nie ma co dac klapie kopa, więc lekko sie tylko podbija.
            W sprezyny nie chcę sie bawić, wiec jeszcze zobacze czy moze da rade pokombinować z wymianą odbojników na te ze Scirocco.
            pzdr
            Adam

            Komentarz

            • Biszczu
              RS
              • 2011
              • 5567

              #7
              b707, mogłem Ci napisać jak jest tylko w HB
              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

              Komentarz

              • b707
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1272

                #8


                Dla potomnych. Po patrzyłem jak sprawa wygląd z nowymi siłownikami. Pomijając kwestie, że klapa prawie wybiła mi zęby. To nawet na nowych amorach nie ma szans by klapa odskoczyła.
                Patrzyłem na odbojniki u Siebie... są na oko niższe od tych w scirocco oraz są inaczej mocowane [oryginalne są wkręcane na gumowy gwint więc blacha nie jest równa]. Podejrzewam, że by je zastosować potrzebna była by większą rzeźba:/

                Dlatego teraz rozważam patent z dwoma przekaźnikami... Co by otwierać klapę oddzielnie, a ryglować z resztą drzwi po ruszeniu/zamknięciu samochodu.
                Jak ktoś przerabiał to niech coś dorzuci;-)
                Adam

                Komentarz

                Pracuję...