wymiana zegarów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maruh
    Classic
    • 2010
    • 5

    wymiana zegarów

    A to właśnie ja :diabelski_usmiech

    [ Dodano: Wto 28 Sie, 12 10:05 ]
    I znowu My :szeroki_usmiech
  • p1iotr
    Classic
    • 2009
    • 22

    #2
    wymiana zegarów

    Szanowni koledzy mam problem z zegarami ponieważ po wyłączeniu zapłonu włącza mi się brzęczyk od świateł i tak sobie brzęczy do czasu ponownego włączenia zapłonu
    brzęczyk oczywiście wylutowany bo przyczyna nie znaleziona
    numer zegarów 1U1919034G
    teraz moje pytanie czy mogę wymienić zestaw zegarów na inny o innym numerze taki
    powiedzmy po lifcie o numerach 1U0 920 810 F
    czy poza przekopiowaniem wsadów i immo coś trzeba będzie zrobić czy wystarczy tylko kopia
    Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem

    Komentarz

    • ccLot
      Rider
      • 2009
      • 334

      #3
      Musisz szukać zegarów, które mają w środku numer 919, masz immo2 i 919 to właśnie immo2.
      920 to już immo3.

      Pozdrawiam
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

      Komentarz

      • p1iotr
        Classic
        • 2009
        • 22

        #4
        dzięki za szybka odpowiedz a jak sprawa ma się z wsadami poza zgraniem z mojego i wczytaniem do nowego jakieś korekty będą potrzebne ??
        Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem

        Komentarz

        • ccLot
          Rider
          • 2009
          • 334

          #5
          Zamieszczone przez p1iotr
          dzięki za szybka odpowiedz a jak sprawa ma się z wsadami poza zgraniem z mojego i wczytaniem do nowego jakieś korekty będą potrzebne ??
          Jeśli kupisz identyczne zegary jak masz to tylko przeniesienie wsadów.
          Jeśli się nie mylę to w przypadku immo2 nie trzeba zmieniać wsadów, wystarczy wprogramować kluczyki na podstawie pinów, ale i tak pozostanie kwestia ustawienia przebiegu.
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            p1iotr, Gdybyś potrzebował zestaw wskaźników,to mam taki jak potrzebujesz.Trzeba tylko przełożyć wskazówki ze starego i wyciągnąć pin.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • kamilkamien
              Drive
              • 2011
              • 51
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

              #7
              a jak się do zegarów dobrać najniej inwazyjną metodą? Co po koleji trzeba ściągnąć aby wymontować szafę z zegarami? Cz jest ktoś w stanie przedstawić jakiś poradnik?

              Komentarz

              • JanuszSz
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 2835
                • Superb II combi (3T5)

                #8
                Zamieszczone przez kamilkamien
                a jak się do zegarów dobrać najniej inwazyjną metodą? Co po koleji trzeba ściągnąć aby wymontować szafę z zegarami? Cz jest ktoś w stanie przedstawić jakiś poradnik?
                Najlepiej poszukać na forum. :idea: :P

                Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                Komentarz

                • mihhau
                  Classic
                  • 2011
                  • 12

                  #9
                  odkopię trochę schaboszczaka :wink:

                  moje pytanko dotyczyć będzie zamiany zegarów o takim samym numerze tylko litera końcowa jest inna. czy taki zabieg będzie wymagał jakichś dodatkowych czynności czy wystarczy tylko podmienić zegary?

                  Komentarz

                  • ccLot
                    Rider
                    • 2009
                    • 334

                    #10
                    Zamieszczone przez mihhau
                    czy taki zabieg będzie wymagał jakichś dodatkowych czynności czy wystarczy tylko podmienić zegary?
                    To zależy literka na końcu mówi o wersji silnikowej diesel/noPB i skali prędkościomierza.
                    Czasem może się zdarzyć że będzie pasować, ale podaj dokładne numery, postaram się odpowiedzieć.
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                    Komentarz

                    • mihhau
                      Classic
                      • 2011
                      • 12

                      #11
                      chodzi o numer 1U1 919 034 J
                      u mnie siedzi H

                      Komentarz

                      • ccLot
                        Rider
                        • 2009
                        • 334

                        #12
                        Zamieszczone przez mihhau
                        chodzi o numer 1U1 919 034 J
                        u mnie siedzi H
                        Wg etki to są zegary do tych samych silników - AEH lub AKL, więc powinny imho pasować p&p. Tylko pozostanie zgranie immo i ustawienie przebiegu.
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                        Komentarz

                        • mihhau
                          Classic
                          • 2011
                          • 12

                          #13
                          ccLot, dzięki za szybką odpowiedź
                          Zamieszczone przez ccLot
                          Tylko pozostanie zgranie immo i ustawienie przebiegu.
                          co do immo to raczej nie będzie problema, gorzej z przebiegiem :evil: auto mam od pewnego czasu i wtedy już nie działały kmy a nie wiem ile poprzednik latał z uszkodzonymi.

                          może dałoby radę odczytać faktyczny przebieg ze sterownika silnika?

                          Komentarz

                          • ccLot
                            Rider
                            • 2009
                            • 334

                            #14
                            Zamieszczone przez mihhau
                            co do immo to raczej nie będzie problema, gorzej z przebiegiem auto mam od pewnego czasu i wtedy już nie działały kmy a nie wiem ile poprzednik latał z uszkodzonymi.

                            może dałoby radę odczytać faktyczny przebieg ze sterownika silnika?
                            W o1 przebieg nie jest zapisywany w ECU, ale spróbuj jednak zgrać przebieg z zegarów.
                            Myślę, że mimo iż przebieg nie jest wyświetlany to może zegary jednak go zapisują.
                            Próbuj.
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                            Komentarz

                            • mihhau
                              Classic
                              • 2011
                              • 12

                              #15
                              Zamieszczone przez ccLot
                              W o1 przebieg nie jest zapisywany w ECU, ale spróbuj jednak zgrać przebieg z zegarów.
                              Myślę, że mimo iż przebieg nie jest wyświetlany to może zegary jednak go zapisują.
                              Próbuj.
                              tak trzeba będzie zrobić.

                              dzięki jeszcze raz za odpowiedź

                              Komentarz

                              Pracuję...