Szanowni koledzy mam problem z zegarami ponieważ po wyłączeniu zapłonu włącza mi się brzęczyk od świateł i tak sobie brzęczy do czasu ponownego włączenia zapłonu
brzęczyk oczywiście wylutowany bo przyczyna nie znaleziona
numer zegarów 1U1919034G
teraz moje pytanie czy mogę wymienić zestaw zegarów na inny o innym numerze taki
powiedzmy po lifcie o numerach 1U0 920 810 F
czy poza przekopiowaniem wsadów i immo coś trzeba będzie zrobić czy wystarczy tylko kopia
Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem
dzięki za szybka odpowiedz a jak sprawa ma się z wsadami poza zgraniem z mojego i wczytaniem do nowego jakieś korekty będą potrzebne ??
Jeśli kupisz identyczne zegary jak masz to tylko przeniesienie wsadów.
Jeśli się nie mylę to w przypadku immo2 nie trzeba zmieniać wsadów, wystarczy wprogramować kluczyki na podstawie pinów, ale i tak pozostanie kwestia ustawienia przebiegu.
a jak się do zegarów dobrać najniej inwazyjną metodą? Co po koleji trzeba ściągnąć aby wymontować szafę z zegarami? Cz jest ktoś w stanie przedstawić jakiś poradnik?
a jak się do zegarów dobrać najniej inwazyjną metodą? Co po koleji trzeba ściągnąć aby wymontować szafę z zegarami? Cz jest ktoś w stanie przedstawić jakiś poradnik?
moje pytanko dotyczyć będzie zamiany zegarów o takim samym numerze tylko litera końcowa jest inna. czy taki zabieg będzie wymagał jakichś dodatkowych czynności czy wystarczy tylko podmienić zegary?
czy taki zabieg będzie wymagał jakichś dodatkowych czynności czy wystarczy tylko podmienić zegary?
To zależy literka na końcu mówi o wersji silnikowej diesel/noPB i skali prędkościomierza.
Czasem może się zdarzyć że będzie pasować, ale podaj dokładne numery, postaram się odpowiedzieć.
Tylko pozostanie zgranie immo i ustawienie przebiegu.
co do immo to raczej nie będzie problema, gorzej z przebiegiem :evil: auto mam od pewnego czasu i wtedy już nie działały kmy a nie wiem ile poprzednik latał z uszkodzonymi.
może dałoby radę odczytać faktyczny przebieg ze sterownika silnika?
co do immo to raczej nie będzie problema, gorzej z przebiegiem auto mam od pewnego czasu i wtedy już nie działały kmy a nie wiem ile poprzednik latał z uszkodzonymi.
może dałoby radę odczytać faktyczny przebieg ze sterownika silnika?
W o1 przebieg nie jest zapisywany w ECU, ale spróbuj jednak zgrać przebieg z zegarów.
Myślę, że mimo iż przebieg nie jest wyświetlany to może zegary jednak go zapisują.
Próbuj.
W o1 przebieg nie jest zapisywany w ECU, ale spróbuj jednak zgrać przebieg z zegarów.
Myślę, że mimo iż przebieg nie jest wyświetlany to może zegary jednak go zapisują.
Próbuj.
Komentarz