[O1] Customowy dolot - projekt - ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • soszek81
    L&K
    • 2010
    • 1245

    #26
    O tym dolocie ze zwężką przd turbo to dobrze czytałeś.

    Przed weekendem zamontowałem u siebie właśnie takie coś z AGRa (tylko trzeba szukać konkretnie tego egzemplarza bo podobno występowały różne w AGRach)

    Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.


    Masz zdjęcie poglądowe.
    Co mogę napisać - wymiana dała bardzo odczuwalne efekty. Niesamowicie poprawił się dół i reakcja na gaz w całym zakresie obrotów. Mnie z przesyłką i kosztem mechanika wyszło 100PLN.
    Była O1 kombi ALH++ 150/340
    Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

    Komentarz

    • Krzylu
      Rider
      • 2008
      • 256

      #27
      soszek81, no to właśnie taki zakupiłem za 20zł z allegro + przesyłka
      Dzięki za zdjęcie podglądowe :kufel

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #28
        Zamieszczone przez Walus
        Sprawdz czy masz otwory nad chłodnicą z tego można poprowadzić powietrze.
        Czy chodziło Ci o to miejsce:
        Załączone pliki
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • Walus
          Ambiente
          • 2009
          • 172

          #29
          dokładnie tak.

          możesz zostawić ten plastik lub założyć zwrotnice i podprowadzić pod filt powietrza.

          Komentarz

          • lukas_jg
            Rider
            • 2012
            • 600
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #30
            Co sądzicie o pozbyciu się chłodnicy recyrkulacji spalin, zaślepieniu kolektora wydechowego i EGRa ?
            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #31
              lukas_jg, egra możesz smiało wywalić z tym że auto w zimie będzie sie wolniej nagrzewać.
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • Krzylu
                Rider
                • 2008
                • 256

                #32
                na lato go zatkaj a na zimę odetkaj będzie się szybciej grzał

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #33
                  Przyszła jeszcze rura z szybkozłączką do EGRa.

                  Jutro zdejmujemy zderzak i robimy pomiary pd FMIC i rury

                  [ Dodano: Sob 17 Mar, 12 19:36 ]
                  FMIC trochę duży jednak myślę, że uda się go upchnąć
                  Załączone pliki
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • Krzylu
                    Rider
                    • 2008
                    • 256

                    #34
                    Daj rurę ARL od EGR do IC unikniesz sztukowania złączek rur itp a rura z ARL idzie akurat na prawą stronę (jak patrzysz na zdjęcie) intercoolera

                    Ja niedługo przymiarkę ic z megane robię :szeroki_usmiech

                    Komentarz

                    • lukas_jg
                      Rider
                      • 2012
                      • 600
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      Zastanawiam się czy jest możliwość wspawania aluminiowych boków do tego FMIC ponieważ ma bardzo niefortunne wyjścia

                      [ Dodano: Nie 18 Mar, 12 10:52 ]
                      Muszę przerobić FMIC ponieważ ciężko go teraz "upchnąć". Boki plastikowe zostaną wycięte i wspawane nowe aluminiowe z odpowiednio skierowanymi wyjściami.

                      [ Dodano: Pon 19 Mar, 12 20:47 ]
                      Nowy FMIC mniej więcej rozrysowany. Z IC od IVECO ściągnięte zostały plastikowe boki. Będą wspawane w ich miejsce nowe, aluminiowe.

                      [ Dodano: Sro 21 Mar, 12 08:52 ]
                      Nowy pomysł na zamontowanie FMIC

                      Czerwona idzie od turbo do FMIC
                      Niebieska od FMIC do EGR
                      Załączone pliki
                      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                      Komentarz

                      • pankrzys
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 114

                        #36
                        Panowie, małe pytanie

                        ta rura zastępuje którą w asv ?



                        Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez Krzylu
                          Daj rurę ARL od EGR do IC unikniesz sztukowania złączek rur itp a rura z ARL idzie akurat na prawą stronę (jak patrzysz na zdjęcie) intercoolera
                          Nie koniecznie podejdzie. ARL to PD i sam silnik może być nieco inaczej wyprofilowany niż VP co może powodować, że coś nie podpasuję. Dodatkowo ARL ma większą średnice EGRa więc na ori nie podejdzie. Natomiast na 100% podpasują takie rury od Caddy II TDI ALH.
                          Zamieszczone przez lukas_jg
                          Nowy pomysł na zamontowanie FMIC

                          Czerwona idzie od turbo do FMIC
                          Niebieska od FMIC do EGR
                          Pomyśl prawie dobry, nie mniej jednak ja bym puścił czerwoną stronę, albo w prawą stronę do komory silnika ewentualnie za belką nad IC. Ktoś tak z forum miał zrobione, ale nie pamiętam nicka. Pod IC nie puszczaj, bo przy podjeździe do krawężnika możesz ją załatwić.
                          Zamieszczone przez pankrzys
                          ta rura zastępuje którą w asv ?
                          To rura dolotu z wejściem na odmę.
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • lukas_jg
                            Rider
                            • 2012
                            • 600
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #38
                            Udesky, ja mam już kolektor ssacy, EGR, rurę z szybkozlaczka do EGR, przeplywke, rurę do turbo od przeplywki. Wszystko od ARL :-)

                            Co do rur od FMIC to chyba będą szły góra nad ICkiem.

                            pankrzys, tej rury nie ma na tym schemacie. Znajdziesz ją na karcie z filtrem powietrza w ETKA.
                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                            Komentarz

                            • Udesky
                              RS
                              • 2007
                              • 1692
                              • Octavia I (1U2)
                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez lukas_jg
                              ja mam już kolektor ssacy, EGR, rurę z szybkozlaczka do EGR,
                              Ja się pozbyłem w ogóle klapy gaszącej.
                              W Polsce nie ma kryzysu.
                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                              Komentarz

                              • Krzylu
                                Rider
                                • 2008
                                • 256

                                #40
                                Zamieszczone przez Udesky
                                Zamieszczone przez lukas_jg
                                ja mam już kolektor ssacy, EGR, rurę z szybkozlaczka do EGR,
                                Ja się pozbyłem w ogóle klapy gaszącej.
                                nie wqrwia Cię dźwięk gaszonego silnika?? :wink:

                                Komentarz

                                • pankrzys
                                  Ambiente
                                  • 2011
                                  • 114

                                  #41
                                  lukas_jg, a możesz wrzucić fotkę tej karty ? ja mam coś problemy z ETKą

                                  a jest jakiś zamiennik elementu 10a ale nie taki zwężony ? czy jedynie samoróbki wchodzą w grę ?
                                  Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                                  Komentarz

                                  • Udesky
                                    RS
                                    • 2007
                                    • 1692
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez pankrzys
                                    a jest jakiś zamiennik elementu 10a ale nie taki zwężony ? czy jedynie samoróbki wchodzą w grę ?
                                    Albo wsadzasz wsio od ARLa, albo chyba AFN lub AGR ma to nieco inaczej rozwiązane.
                                    Zamieszczone przez Krzylu
                                    nie wqrwia Cię dźwięk gaszonego silnika??
                                    Dźwięk jest raczej taki sam, a do tego szarpnięcia można się przyzwyczaić. Fakt początkowo jest do drażniące, ale później już nie zwraca się na to uwagi.
                                    W Polsce nie ma kryzysu.
                                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                    Komentarz

                                    • lukas_jg
                                      Rider
                                      • 2012
                                      • 600
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #43
                                      pankrzys, 10a to element który widać po zdjęciu prawego koła lub skręceniu kierownicy całkiem w prawo. Myślę, że można bez problemu zrobić samoróbkę bo części od ARL składają się głównie z elementów na szybkozłączkach.


                                      To cały element między opaskami 37 a 7

                                      Przykładowo EGR jest z szybko złączką dlatego dokupiłem rurę gumową na szybkozłączce i utnę jej 2gą stronę aby móc bezproblemowo nasunąć ją na rurę z kwasiaka (do ich montażu użyję opaski zaciskowej na śrubę)
                                      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                      Komentarz

                                      • eros662
                                        Ambiente
                                        • 2011
                                        • 147
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Krzylu
                                        CO do dolotu z turbo do przepływki to gdzieś czytałem że rura od AGR(90KM) jest lepsza niż od reszty TDi VP37 bo niema zwężki w połowie

                                        Czy koledzy ta rura pasuje otworami itp do silnika AHF???

                                        I jeszcze jedno mam koledzy pytanie odnośnie rury dolotowej do IC tej poniżej bo prawdopodobnie powoduje ona u mnie nieszczelnośc gdyż non stop uwalona jest olejem w miejscu które zaznaczyłem na czerwono. I pytanie moje brzmi kupić nową sprawną czy zastapic to rurą i kolankami co myslicie?? Generalnie tez ma ona zwężęnie jak ta co do turbo idzie???

                                        SKODA OCTAVIA TOUR
                                        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                                        BLACK COMBII
                                        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                                        Komentarz

                                        • lukas_jg
                                          Rider
                                          • 2012
                                          • 600
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #45
                                          eros662, moim zdaniem jeżeli nieszczelność jest niewielka to najlepiej jest ją załatać. Szkoda wydawać kasy na nowe. Szczerze mówiąc to chyba trochę dziwne miejsce na jakieś uszkodzenie. Zobacz czy może coś innego Ci tam nie "chlapie".

                                          Co do szerokości rury to jest ona zwężana żeby wpasować się dobrze pomiędzy płyn a obudowę rozrządu - jednak prześwit jest większy niż w przypadku tej między tubro a IC.
                                          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                          Komentarz

                                          • Krzylu
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 256

                                            #46
                                            Czy koledzy ta rura pasuje otworami itp do silnika AHF???
                                            Będzie pasować jak ulał

                                            Komentarz

                                            • eros662
                                              Ambiente
                                              • 2011
                                              • 147
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                              #47
                                              Koledzy moze jakis numer seryjny owej części bo na aukcjach jest tego troszke i moim zdaniem różnią się nieco od siebie np silnik AGR od Leona tym od Skody.

                                              SKODA OCTAVIA TOUR
                                              1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                                              BLACK COMBII
                                              SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                                              Komentarz

                                              • soszek81
                                                L&K
                                                • 2010
                                                • 1245

                                                #48
                                                szkopuł w tym że nawet w agrach występowały różne wersje.

                                                musisz szukać dokładnie tego co masz na fotce. cierpliwości a znajdziesz
                                                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                                Komentarz

                                                • lukas_jg
                                                  Rider
                                                  • 2012
                                                  • 600
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                  #49
                                                  Można też się pokusić o "wystruganie" takiego z aluminium
                                                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                  Komentarz

                                                  • Udesky
                                                    RS
                                                    • 2007
                                                    • 1692
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                                    #50
                                                    Ja bym tam brał z ARLa, z tym, że tu to już chyba korekta by się przydała.
                                                    W Polsce nie ma kryzysu.
                                                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...