Jak to kolega policzył?
Rozumiem, że -23% vatu -19% dochodowego, ale to nie daje 42% mniej.
Rachunek powinien wyglądać tak: 1100 brutto - 23% vatu (~ 205 zeta) = 895 netto x 0,19 = 170 zł.
Zatem łączne obciążenie jest mniejsze o ~375 zł czyli 35%, trochę mniej, ale zawsze na waciki zostanie.
Cześć,
Jakiś czas temu miałem. Znalazłem w Angli, jakieś trzy miesiące temu kit do montażu IC z audi wraz z fotorelacją z montażu. Koszt wynosił niecałem 50 funtów Niestety w momencie kiedy zdecydowałem się na zakup IC strona przestała istnieć i w chwili obecnej nie mogę się doszukać podobnego orurowania. W związku z tym, że Robert z Tune-up ma spore problemy napisałem zapytanie do Rogala i Compsport. Zobaczymy. Muszę zrobić w tym miesiącu, bo pilnie potrzebne koszty.
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
radekb, ponoć nie ma problemu i mozna to zrobić bez dodatkowych rurek, trzeba tylko coś tam podciąć i reszta siada p&p
Witam,
Tak jak napisałeś. Montaż bez żadnego problemu - plug & play. Wystarczyło zdjąć pierścienie z jednej strony rury i wszystko w temacie przeróbek. IC od S3 pasuje jakby był wyjęty z RS-a.
W tej chwili został wydech od MG i korekta softu u Roberta.
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz