No niestety, tak pięknie nie ma, i koszta nie rozchodzą się o 2000 PLN. 1500-2000 PLN to średnio sam program kosztuje do DSG. Mocniejsze sprzęgła od 5000-6000 PLN (i to wcale nie takie na 600 Nm) plus robocizna. Może teraz już ceny nieco spadły. Ale to tak mniej więcej było jak się rozeznawałem. Niestety całość bardzo bliska jest 10k PLN więc tutaj trzeba już być naprawdę ambitnym i mieć młode auto.
Ale też bez przesady do 420 Nm czy nawet trochę powyżej to jak ktoś ogarnięty poprawi program DSG sprzęgła nie powinny się zużyć zbyt szybko. W razie czego wiadomo, nowe też chyba 5000 Do DSG wszystko kosztuje 2, 5, 6, albo 12 tysiecy :diabelski_usmiech
hotrain z tego co mi się udało zrobić research. U Ciebie w DSG7 kluczowa jest zmiana w oprogramowaniu, żeby skrzynia wcześniej zrzucała na 1. Bo jeżdząc w korkach, podobno ma takie tendencje do jazdy na 2 na lekkim uślizgu sprzęgła, a 1 wrzuca dopiero po totalnym zatrzymaniu. Co uszkadza sprzęgło od biegów parzystych. Ale czy to jest takie proste i tak to działa... Puki ktoś wiarygodny nie zrobi tego i nie przejeździ paru tysięcy żeby się wypowiedzieć to ja się pod taką teorią nie podpiszę.
Ale też bez przesady do 420 Nm czy nawet trochę powyżej to jak ktoś ogarnięty poprawi program DSG sprzęgła nie powinny się zużyć zbyt szybko. W razie czego wiadomo, nowe też chyba 5000 Do DSG wszystko kosztuje 2, 5, 6, albo 12 tysiecy :diabelski_usmiech
hotrain z tego co mi się udało zrobić research. U Ciebie w DSG7 kluczowa jest zmiana w oprogramowaniu, żeby skrzynia wcześniej zrzucała na 1. Bo jeżdząc w korkach, podobno ma takie tendencje do jazdy na 2 na lekkim uślizgu sprzęgła, a 1 wrzuca dopiero po totalnym zatrzymaniu. Co uszkadza sprzęgło od biegów parzystych. Ale czy to jest takie proste i tak to działa... Puki ktoś wiarygodny nie zrobi tego i nie przejeździ paru tysięcy żeby się wypowiedzieć to ja się pod taką teorią nie podpiszę.
Komentarz