są 16". Mieli jeden rodzaj w salonie firmowym, ale 120 zł /szt. i niespecjalnie atrakcyjny. Pozatym jakoś żal mi było pięciu paczek na plastik. Oglądałem supermarketowe po 20 zł/szt. ale wszystkie są trącą wiejskim tuningiem. Jakoś nic po środku nie spotkałem.
1.8T Seria vs 1.9TDi by Ali
Zwiń
X
-
1.8T Seria vs 1.9TDi by Ali
Hello.
Tak się składa że wpadła mi i Luckowi na okres kilku tygodni, a nawet miesięcy :wink: Octavka 1.8T 4x4 8)
Postaram się opisać w tym temaciku, różnice w jeździe między 1.8T seryjną a 1.9TDi po programie oraz z naszymi czeszkami, jak i kilka dłubniętych AGRów na jakieś 130-140KM.
Nie każdego to może interesować, ale zawsze ciut informacji można zasięgnąc jak np będzie się stało przed wiecznym dylematem, czy Benzin czy Klekotek :diabelski_usmiech
Dziś był jeden krótki test na odcinku pewnej drogi w Mikołowie:
Warunki pogodowe Wspaniałeodcinek ileś tam set metrów.
Start z pod latarni do zwężenia, na w/w odcinku zawsze sprawdzamy max prędkość wpadając na zwężenie.
1.8T 130
1.9 TDi by Ali 170 :twisted:
Przepaść :!: :!:
Jutro opisze Plusy i minusy zauważone podczas eksploatacji.
Jeden jest wiadomy od strzału 1.8T jest dużo bardziej cichsza :!:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
-
-
Miałem okazję jezdzic Octavią 1.8T 4x4. Z moich uwag - zadziwiająco nerwowy (żwawy) dół, a poza tym nic się nie działo. Powiedziałbym, że taki lekki muł.
Wlasciciel tej Octavki przejechal sie moją dlubniętą TDI i byl w lekkim szoku, ze jezdzi sie duzo przyjemniej i moja sprawia wrazenie sporo szybszej.
Tak BTW: Od trzech lat ten znajomy nie żyje - zginął w wypadku samochodowym prowadząc właśnie tą Octavię. :cry: :cry: :cry:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSMiałem okazję jezdzic Octavią 1.8T 4x4. Z moich uwag - zadziwiająco nerwowy (żwawy) dół, a poza tym nic się nie działo. Powiedziałbym, że taki lekki muł.
Zamieszczone przez QBASzkoda, ze jak bralismy nasza Octavke, to nie bylo jeszcze wersji 4x4 :? Teraz by sie przydala dodatkowa trakcja i widzialbym sens dlubania dalej :twisted:
Strzeliłem jej z sprzęgła tak przy 5tyś......... :shock: pięknie wyrwała do przodu
Zastanawia mnie jeszcze ten HALDEX ile on zniesie i czy szlag go nie trafi, słyszałem różne opinie na jego temat, coś słyszeliście w tym temacie :?:
Oczywiście zaliczyłem już kopalnie odkrywkową Jeeeeeeeeeeeeezu :szeroki_usmiech jaka frajda jest na szutrze :twisted:
MiKruS, znam ten ból....Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tymonbo znając siebie podrasujemy z Lucą to autkoByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
bezduszny
Obecnie czasowo mam pożyczonego seryjnego 1.8T AUM i mogę coś napisać jak sie to ma w stosunku do mojego poprzedniego RS'a 1 .... delikatnie dłubniętego.
Różnica jest baaaardzo duża.... nawet nie spodziewałem że aż tak.
Niby ten sam silnik a jest przepaść.
Co do możliwości TDI a TB.... to moim zdaniem TB ma o wiele większy potencjał KM z jednego litra pojemności.
Fakt, że chyba jednak łatwiej "robi się" TDI co nawet widać po firmach tuningowych... jest więcej tych co zajmuja sie TDI a nie TB...
Dziwne to porównanie seryjnego 1.8T 4x4 gdzie troche mocy dodatkowo "ucieka" na Haldexa i dłubniętego TDI.
Wynik starcia jest oczywisty....
Komentarz
-
bezduszny, to 1.8T też będzie dłubnięte poprzez programik, mam nadzieje :wink:Zamieszczone przez bezdusznyCo do możliwości TDI a TB.... to moim zdaniem TB ma o wiele większy potencjał KM z jednego litra pojemności
Pozdrawiam
P.s. na dniach porównam go z AGRem Necka99, ( jeszcze o tym nie wie :lol: ) który jest dłubnięty na jakieś 130KM i sam jestem ciekaw jak to wyjdzie.
Jedno jest pewne jak jechałem wczoraj 1.8T do Wisły z ciężką prawą nogą to byłem w szoku ile to żre paliwa :shock: , nie wiem jak dokładnie jeżeli chodzi o liczby, ale wskazówka z poziomu paliwa spadała tak szybko jak u mnie w BMW :lol:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
bezduszny
Tymon, sam program do seryjnego 1.8T to ciut za mało...
Po 2 ostrzejsztch startach i wkręceniu na wyższe obroty mocno zagrzewa się dolot i na 3 światłach dynamika bardzo mocno spada... IC jest maleńki i mało wydajny niestety.
Silnik pali w stosunku do tego co miałem w RS o 2 litry więcej.... :shock:
Zawieszenie mocno buja...
Subiektywnie skrzynia jest jakaś inna... ma chyba troche inne przełożenia. Przy wkręceniu wysoko na 2 biegu nie wchodzi precyzyjnie 3.
Komentarz
-
cenzura?
Gdzie podzialy sie pozostale posty z tego tematu?
Najpierw sa, potem znikaja, potem temat jest zamykany, teraz znow otwarty???
O co chodzi?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Cenzura? Juz widze jaki by sie lament podniosl. Przeciez raz wywalczonej wolnosci nigdy nie oddamy... :P
Widac to bylo w prima aprilis... :roll:
Szkoda, ze na codzien nikt o tym nie pamieta, ze cenzury tu nie ma i jak tylko jakis moderator ma jakąś uwage, albo angazuje sie w jakis spor, to lecą chamskie teksty o jedynie slusznej linii, o klakierach, itd.
Ale to sie zmieni...
Dobra - koniec O/T.
Prosze pisac tylko na temat zalozony przez Tymona. Jesli ktos ma jakies problemy, porownania, inne zdanie itd., to prosze to pisac bez emocji i w taki sposob, zeby nie prowokowac bezsensownych sporow i klotni.
Bo najpier ktos szuka zaczepki, a potrem jest pokrzywdzony jak mu sie odpowiada... :evil:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSCenzura? Juz widze jaki by sie lament podniosl. Przeciez raz wywalczonej wolnosci nigdy nie oddamy... :P
Widac to bylo w prima aprilis... :roll:
Szkoda, ze na codzien nikt o tym nie pamieta, ze cenzury tu nie ma i jak tylko jakis moderator ma jakąś uwage, albo angazuje sie w jakis spor, to lecą chamskie teksty o jedynie slusznej linii, o klakierach, itd.
Ale to sie zmieni...
Dzieki Qulek,nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Nie mam fotek bo Luca cały dzionek gdzieś lata 1.8T.
Zamieszczone przez bezdusznyPo 2 ostrzejsztch startach i wkręceniu na wyższe obroty mocno zagrzewa się dolot i na 3 światłach dynamika bardzo mocno spada... IC jest maleńki i mało wydajny niestety.
Zamieszczone przez bezdusznySubiektywnie skrzynia jest jakaś inna... ma chyba troche inne przełożenia. Przy wkręceniu wysoko na 2 biegu nie wchodzi precyzyjnie 3
Zawieszenie zaskoczyło mnie pozytywnie, moim skromny zdaniem jest ok, nie wyobrażam sobie zawiasu w 4x4 na krótszej sprężynie i dobrym amorku, musi być szał :!:
Pozdrawiam
TymekŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez Tymonbezduszny napisał/a:
Po 2 ostrzejsztch startach i wkręceniu na wyższe obroty mocno zagrzewa się dolot i na 3 światłach dynamika bardzo mocno spada... IC jest maleńki i mało wydajny niestety.
No właśnie tego sie obawiam, podobna sytuacja jak w TDiku, z tym że może uda mi się zapodać wydajniejszy SMIC od Aligatora na testy.
Jak nie jeździsz w teren takim Haldex' em to poprawić amory i obniżyć odrobinę zawieszenie... i będzie naprawdę extra fura.
Zaryzykował bym nawet ocenę... że powinno lepiej jeździć niż RS z uwagi na Haldexa i tylne zawieszenie.
Komentarz
Komentarz