Słuchajcie zrobiłem sobie wirusa w swojej Oktawci 1.8T 150KM, jeździ bardzo fajnie jednakże raz na jakiś czas traci moc, Vag pokazuje błąd zaworu DV 17705. WYgląda na to, że jest on za słaby do zwiększonego ciśnienia (0,9) i się czasem blokuje w pozycji otwartej. Pomyślałem sobie, że może wstawię zawór od wersji RS. I teraz pytanie czy ktoś wie czy w RS jest taki sam zawór czy mocniejszy niż w mojej Skodzinie??
ktr, najpierw zacznij od sprawdzenia szczelnosci układu turbo ten DV który masz załorzony jest taki sam jak w silniku 225 konym .a przyczyn tego błedu moze byc wiele tak jak napisał Sev, ten bład moga nawet powodowac puszczajace zaworki w układzie par paliwa jak i zaworek PCV odmy
german81 , Auto ma 20000 przebiegu a problem zaczął występować zaraz po wirusie, dlatego zaczynam się zastanawiać czy to nie przypadkiem kiepski program. Natomiast nieprzewidywalność występowania tego problemu sugerował mi to , że standardowy DV pod wpływem wyższego niż standardowe ciśnienie blokował się w pozycji otwartej.
Znalazłem w sieci, że jest kilka typów tych zaworów 06A 145 710A (ori) 06A 145 710N, 06A 145 710P oraz 06A 145 710G, ponoć N jest mocniejszy niż ori, natomiast P jeszcze mocniejszy i montowany w rs6.
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na ten temat.
ktr, kolego po programie sie zaczeły jaja robic tuner oczywiscie mowił ze to podło tamto a wina była w programie oczywiscie nie mówie ze DV Ci nie padł bo miał prawo wieksze cisnienie doładowanie i zaczyna puszczac wymien zobaczysz co dalej
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz