Zawór DV od RS'a do 150KM po wirusie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bzyk75
    Classic
    • 2011
    • 5

    Zawór DV od RS'a do 150KM po wirusie

    Zamieszczone przez marlena
    Nawet do środka nie zaglądnęłam z tego wszystkiego :lol:
    no też własnie to zauważyłem ale to może i lepiej bo burdel w srodku straszny :P i potem by było ze nie dbam o auto :P
    Zamieszczone przez marlena
    ale jak dojdzie kolejny mod (lampka) to będzie więcej do oblukania
    lampka fajna jest nie planowałem jej teraz ale wyszło z zaskoczki i jest
    Zamieszczone przez marlena
    Jak znowu będziesz w okolicy to zapraszamy w odwiedziny
    oki będziemy w kontakcie

    ruwado, bardzo mnie korci : zobaczymy jak finanse pozwolą w tym roku ale wątek i cro.pl co raz pilniej przeglądam i kto wie ... :diabelski_usmiech
  • ktr
    Classic
    • 2010
    • 13

    #2
    Zawór DV od RS'a do 150KM po wirusie

    Słuchajcie zrobiłem sobie wirusa w swojej Oktawci 1.8T 150KM, jeździ bardzo fajnie jednakże raz na jakiś czas traci moc, Vag pokazuje błąd zaworu DV 17705. WYgląda na to, że jest on za słaby do zwiększonego ciśnienia (0,9) i się czasem blokuje w pozycji otwartej. Pomyślałem sobie, że może wstawię zawór od wersji RS. I teraz pytanie czy ktoś wie czy w RS jest taki sam zawór czy mocniejszy niż w mojej Skodzinie??

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      raczej taki sam
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • ktr
        Classic
        • 2010
        • 13

        #4
        A kolega jaki ma zaworek na tych 240KM?

        Komentarz

        • Sev
          L&K
          • 2007
          • 1295

          #5
          ktr, ja obstawiam prędzej "przesadzony" program a nie DV

          17705 potrafi się pojawiać na początku niedomagania cewek również, niewyrabiających wtryskiwaczy itd.
          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

          Komentarz

          • ktr
            Classic
            • 2010
            • 13

            #6
            No to już sam nie wiem co mam zrobić, wstawić lepszy DV czy jechać do gościa by mi wgrał słabszy program?? A miało być tak pięknie i bezproblemowo :-)

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              ktr, najpierw zacznij od sprawdzenia szczelnosci układu turbo ten DV który masz załorzony jest taki sam jak w silniku 225 konym .a przyczyn tego błedu moze byc wiele tak jak napisał Sev, ten bład moga nawet powodowac puszczajace zaworki w układzie par paliwa jak i zaworek PCV odmy
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • ktr
                Classic
                • 2010
                • 13

                #8
                german81 , Auto ma 20000 przebiegu a problem zaczął występować zaraz po wirusie, dlatego zaczynam się zastanawiać czy to nie przypadkiem kiepski program. Natomiast nieprzewidywalność występowania tego problemu sugerował mi to , że standardowy DV pod wpływem wyższego niż standardowe ciśnienie blokował się w pozycji otwartej.
                Znalazłem w sieci, że jest kilka typów tych zaworów 06A 145 710A (ori) 06A 145 710N, 06A 145 710P oraz 06A 145 710G, ponoć N jest mocniejszy niż ori, natomiast P jeszcze mocniejszy i montowany w rs6.
                Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na ten temat.

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zmień tunera!!!!!!
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • S3 CHRIS
                    Elegance
                    • 2006
                    • 979
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    rOBERTO795, skad my to znamy?
                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez S3 CHRIS
                      rOBERTO795, skad my to znamy?
                      Nie wiem jak Ty ale ja od razu pojechalem tam gdzie trzeba :-).
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • ktr
                        Classic
                        • 2010
                        • 13

                        #12
                        Jak rozumiem Panowie mieli już takie przygody z tunerami, powiedzcie jak to u was wyglądało?

                        Komentarz

                        • S3 CHRIS
                          Elegance
                          • 2006
                          • 979
                          • Octavia I (1U2)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                          #13
                          ktr, kolego po programie sie zaczeły jaja robic tuner oczywiscie mowił ze to podło tamto a wina była w programie oczywiscie nie mówie ze DV Ci nie padł bo miał prawo wieksze cisnienie doładowanie i zaczyna puszczac wymien zobaczysz co dalej
                          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                          Komentarz

                          Pracuję...