Zamieszczone przez Octavianos
[O1] po skreceniu gwintu...
Zwiń
X
-
[O1] po skreceniu gwintu...
jak w temacie, juz trzeci przegub w ciagu mniej wiecej dwoch miesiecy, nie katuje fury i jezdze delikatnie z uwagi na zawias, a wewnetrzne przeguby stukaja juz na 3-4ty dzien od wymiany, co jest? Patrzac na skreconym kole na polos i przegub to wyglada on na zmiazdzony.
Chodzi o lewy przegub, od napedowej osi.
-
-
kamilek, miałem dokładnie ten sam problem w Astrze H jak gwint miałem skręcony do oporu
lewa strona
tyle dobrze, że Astra była na gwarancji, a szefem serwisu opla był mój przyjaciel, także nie miałem problemu z wymianą na nowykliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jackq77a stabilizator orginalny? bo przy ori zwyklym stabilizatorze to poloska kladzie sie na wahaczu jak dobrze pamietam przez to montuje sie z RS'ki stabilizator lub z audi S3 w autach z obnizonym zawiasem ponizej 5cm z tego co pamietam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviawrcjeszcze nie zapomnij o krótszym łączniku stabilizatora.
tez sa specjalne do niskich zawiasów.
wrocilem od mechanika, duze prawdopodobienstwo jest w tym ze to przez padniete poduszki silnika, motor sie opuscil do tego gleba doszla i polos jest naprezona do granic mozliwosci i przegub nie wytrzymuje
Komentarz
-
-
jak modzisz z zawiasem to duza kieszen
tak na 1 ogien
gwint
stabilizator, plus łączniki
tardsze silenbloki, gumy w zawiasie (moze byc leon cupra)
płyta pod silnik,
poduszki 3 w silniku najlepiel poulirytanowe,
stabilizator górny, na kielichah mc person,
a potem jak wszystko bedziesz miał
to tylko obspawac bude, kielichy, wszystkie wzmocnienia i sciane grodziową itd itd.
długa droga do doskonałościSPRZEDAM TANIO
Komentarz
-
-
musisz podnieść lekko gwint albo kupić coś naprawde konkretnej firmy bo niestety ja tak miałem w polo wymieniłem wew. przegub ale po tym jak jeździłem na max glebie skreconej to po jakimś czasie zaczynało pukać a to dlatego ze pracuje bardzo naprężony ;/ cały czas jest pod skosem, a moze w szkodniku jest jakos nadzwyczajnie napręzony i takie cuda będa sie dziać. Ewentualnie co mi przychodzi do głowy to krzywa półoś
Komentarz
-
-
jak przegub zaczął tłuc to tylko wymiana. Ja miałem skręcony gwint na maksa i półoś była nieźle wyszlifowana o stabilizator z tym, że z prawej strony... jak to zobaczyłem to od razu podkręciłem trochę bo miałem złe przeczucia i jak widać słuszne...
kolega w audi a3 ma dokładnie taką samą konstrukcję zawieszenia jak my i wiem, że tymczasowo demontował stabi całkowicie jak szukał od s3/4motion.
jak autem szybko nie latasz bo w sumie i tak nie bardzo jest jak a zależ Ci na glebie to możesz spróbować bez stabi, albo czaić się na taki od s3...Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK
Komentarz
-
-
poproś mechanika, żeby sprawdził, czy półosie nie są otarte od stabilizatora. Kurcze jakiś pech Cię dopadł z tymi przegubami :xSprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK
Komentarz
-
-
kamilek, ostatnio też mi poszedł przegub :P ale wymieniam go dopiero pierwszy raz więc zobaczymy czy pojeżdżę na nim dłużej coś :P też mam gwint i stabilizator mi czasami puka o półoś bo widać jak jest ośka wyrobiona :P ogólnie planuje jeszcze kupić nowy stabilizator właśnie od s3 i rozpórkę od s3 wtedy może miałbym spokój z całą zawiechą ale póki co muszę amora szukać bo jeden mam niestety krzywy, taki pech mnie dopadł przy zakupie używanej zawiechy i nie martw się ostatnio moja bryka też mnie wkurza choć bardzo ją lubię :PMoja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu
Komentarz
-
-
kamilek, Wywal te kółka. Za wielkie średnice i przeguby mają zajebiste obciążenie przy ruszaniu. Żeby wóz dobrze ruszał muszą spore niutony przenosić na półoś żeby ta większym ramieniem (promieniem koła) "zamiatała". Podobnie jak hamujesz silnikiem.
Tu duże ramie daje spore niutki na półosie i dalej.4x4
Komentarz
-
-
Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pankrzys4x4BKF, wszystko fajnie, tylko, że nie masz racji aktualnie Kamilek ma mniejszą średnicę niż fabryczne koło.
http://www.willtheyfit.com/index.php...&Submit=Submit
ciekawostka jest taka ze podczas przyspieszania nic nie stuka
tak to wyglada patrzac z gory, polos jest w stosunku do przegubu cofnieta w kierunku kabiny auta
[IMG=http://img805.imageshack.us/img805/7439/25042012600001.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
Komentarz
-
Komentarz