[O1] po skreceniu gwintu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • OVER
    Drive
    • 2008
    • 51
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    [O1] po skreceniu gwintu...

    Zamieszczone przez Octavianos
    Ten kolor będzie dostępny w Polsce do zamówienia - nazywa się topaz brąz i rzeczywiście autko będzie prezentować godnie - zobaczcie -> http://www.autogaleria.pl...57414&migas=189
    kolor ładny ale zupełnie nie tuningowy.. , do limuzyny bardziej pasuje..
    Nie wstydź się kliknij POMÓGł
  • kamilek
    Ambiente
    • 2007
    • 196

    #2
    [O1] po skreceniu gwintu...

    jak w temacie, juz trzeci przegub w ciagu mniej wiecej dwoch miesiecy, nie katuje fury i jezdze delikatnie z uwagi na zawias, a wewnetrzne przeguby stukaja juz na 3-4ty dzien od wymiany, co jest? Patrzac na skreconym kole na polos i przegub to wyglada on na zmiazdzony.
    Chodzi o lewy przegub, od napedowej osi.
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

    im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      kamilek, miałem dokładnie ten sam problem w Astrze H jak gwint miałem skręcony do oporu

      lewa strona

      tyle dobrze, że Astra była na gwarancji, a szefem serwisu opla był mój przyjaciel, także nie miałem problemu z wymianą na nowy
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • jackq77
        Classic
        • 2011
        • 38

        #4
        a stabilizator orginalny? bo przy ori zwyklym stabilizatorze to poloska kladzie sie na wahaczu jak dobrze pamietam przez to montuje sie z RS'ki stabilizator lub z audi S3 w autach z obnizonym zawiasem ponizej 5cm z tego co pamietam

        Komentarz

        • kamilek
          Ambiente
          • 2007
          • 196

          #5
          Zamieszczone przez jackq77
          a stabilizator orginalny? bo przy ori zwyklym stabilizatorze to poloska kladzie sie na wahaczu jak dobrze pamietam przez to montuje sie z RS'ki stabilizator lub z audi S3 w autach z obnizonym zawiasem ponizej 5cm z tego co pamietam
          stabi orginalny jeszcze :roll: cholera nie zwrocilem uwagi czy polos lezy na wahaczu ale bardzo prawdopodobne, dzieki
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

          im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

          Komentarz

          • octaviawrc
            Rider
            • 2007
            • 337
            • Octavia III combi (5E5)
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            jeszcze nie zapomnij o krótszym łączniku stabilizatora.
            tez sa specjalne do niskich zawiasów.
            SPRZEDAM TANIO

            Komentarz

            • kamilek
              Ambiente
              • 2007
              • 196

              #7
              Zamieszczone przez octaviawrc
              jeszcze nie zapomnij o krótszym łączniku stabilizatora.
              tez sa specjalne do niskich zawiasów.
              spoko spoko, na razie mnie do bialej goraczki doprowadza ten przegub, mam dosc tego auta powoli

              wrocilem od mechanika, duze prawdopodobienstwo jest w tym ze to przez padniete poduszki silnika, motor sie opuscil do tego gleba doszla i polos jest naprezona do granic mozliwosci i przegub nie wytrzymuje
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

              im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

              Komentarz

              • octaviawrc
                Rider
                • 2007
                • 337
                • Octavia III combi (5E5)
                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #8
                jak modzisz z zawiasem to duza kieszen

                tak na 1 ogien
                gwint
                stabilizator, plus łączniki
                tardsze silenbloki, gumy w zawiasie (moze byc leon cupra)
                płyta pod silnik,
                poduszki 3 w silniku najlepiel poulirytanowe,
                stabilizator górny, na kielichah mc person,


                a potem jak wszystko bedziesz miał

                to tylko obspawac bude, kielichy, wszystkie wzmocnienia i sciane grodziową itd itd.
                długa droga do doskonałości
                SPRZEDAM TANIO

                Komentarz

                • kamilek
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 196

                  #9
                  poduszki wymienione a przegub dalej tlucze, moga na to miec wplyw poduchy mcphersona?
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

                  im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

                  Komentarz

                  • Hiszp4n
                    Drive
                    • 2011
                    • 40

                    #10
                    musisz podnieść lekko gwint albo kupić coś naprawde konkretnej firmy bo niestety ja tak miałem w polo wymieniłem wew. przegub ale po tym jak jeździłem na max glebie skreconej to po jakimś czasie zaczynało pukać a to dlatego ze pracuje bardzo naprężony ;/ cały czas jest pod skosem, a moze w szkodniku jest jakos nadzwyczajnie napręzony i takie cuda będa sie dziać. Ewentualnie co mi przychodzi do głowy to krzywa półoś

                    Komentarz

                    • kamilek
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 196

                      #11
                      co konkretnej firmy mam kupic? przegub jest konkretny, poduchy tez, gwint rowniez, polos krzywa nie jest a zawias wcale nisko skrecony nie jest
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

                      im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

                      Komentarz

                      • pankrzys
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 114

                        #12
                        jak przegub zaczął tłuc to tylko wymiana. Ja miałem skręcony gwint na maksa i półoś była nieźle wyszlifowana o stabilizator z tym, że z prawej strony... jak to zobaczyłem to od razu podkręciłem trochę bo miałem złe przeczucia i jak widać słuszne...

                        kolega w audi a3 ma dokładnie taką samą konstrukcję zawieszenia jak my i wiem, że tymczasowo demontował stabi całkowicie jak szukał od s3/4motion.



                        jak autem szybko nie latasz bo w sumie i tak nie bardzo jest jak a zależ Ci na glebie to możesz spróbować bez stabi, albo czaić się na taki od s3...
                        Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                        Komentarz

                        • kamilek
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 196

                          #13
                          stabi od S3 lezy w garazu, przegub jest nowy i stuka bo widze ze skrzynia i silnik jest nisko, poduchy sa nowe. jutro sie umawiam na wymiane lozysk i poduch w kolumnach mcphersona, jesli to nic nie pomoze to seryjny zawias laduje na octavce, gwint i 18tki na allegro
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

                          im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

                          Komentarz

                          • pankrzys
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 114

                            #14
                            poproś mechanika, żeby sprawdził, czy półosie nie są otarte od stabilizatora. Kurcze jakiś pech Cię dopadł z tymi przegubami :x
                            Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                            Komentarz

                            • Łosiu1988
                              Elegance
                              • 2009
                              • 864
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AKL 1.6 MPI 101 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              kamilek, ostatnio też mi poszedł przegub :P ale wymieniam go dopiero pierwszy raz więc zobaczymy czy pojeżdżę na nim dłużej coś :P też mam gwint i stabilizator mi czasami puka o półoś bo widać jak jest ośka wyrobiona :P ogólnie planuje jeszcze kupić nowy stabilizator właśnie od s3 i rozpórkę od s3 wtedy może miałbym spokój z całą zawiechą ale póki co muszę amora szukać bo jeden mam niestety krzywy, taki pech mnie dopadł przy zakupie używanej zawiechy i nie martw się ostatnio moja bryka też mnie wkurza choć bardzo ją lubię :P
                              Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

                              Komentarz

                              • 4x4BKF
                                L&K
                                • 2010
                                • 1279

                                #16
                                kamilek, Wywal te kółka. Za wielkie średnice i przeguby mają zajebiste obciążenie przy ruszaniu. Żeby wóz dobrze ruszał muszą spore niutony przenosić na półoś żeby ta większym ramieniem (promieniem koła) "zamiatała". Podobnie jak hamujesz silnikiem.
                                Tu duże ramie daje spore niutki na półosie i dalej.
                                4x4

                                Komentarz

                                • pankrzys
                                  Ambiente
                                  • 2011
                                  • 114

                                  #17
                                  4x4BKF, wszystko fajnie, tylko, że nie masz racji aktualnie Kamilek ma mniejszą średnicę niż fabryczne koło.

                                  Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                                  Komentarz

                                  • kamilek
                                    Ambiente
                                    • 2007
                                    • 196

                                    #18
                                    Zamieszczone przez pankrzys
                                    4x4BKF, wszystko fajnie, tylko, że nie masz racji aktualnie Kamilek ma mniejszą średnicę niż fabryczne koło.

                                    http://www.willtheyfit.com/index.php...&Submit=Submit
                                    to przede wszystkim.

                                    ciekawostka jest taka ze podczas przyspieszania nic nie stuka

                                    tak to wyglada patrzac z gory, polos jest w stosunku do przegubu cofnieta w kierunku kabiny auta
                                    [IMG=http://img805.imageshack.us/img805/7439/25042012600001.jpg][/IMG]

                                    Uploaded with ImageShack.us
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

                                    im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

                                    Komentarz

                                    • 4x4BKF
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1279

                                      #19
                                      Myślałem że brykasz na tych Phateonach i to było moje pierwsze podejrzenie
                                      Jak nie pomogło to trudno.
                                      W terenówkach to częsty przypadek że gościu chce "się pokazać" i zakłada 31" a potem serwis co kwartał na wymianę krzyżaków/przegubów.
                                      4x4

                                      Komentarz

                                      • kamilek
                                        Ambiente
                                        • 2007
                                        • 196

                                        #20
                                        Zamieszczone przez 4x4BKF
                                        Myślałem że brykasz na tych Phateonach i to było moje pierwsze podejrzenie
                                        Jak nie pomogło to trudno.
                                        W terenówkach to częsty przypadek że gościu chce "się pokazać" i zakłada 31" a potem serwis co kwartał na wymianę krzyżaków/przegubów.
                                        brykam na tych phaetonach
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=45

                                        im wolniej jedziesz, tym dluzej Cie ogladaja

                                        Komentarz

                                        • RALF
                                          Elegance
                                          • 2008
                                          • 974

                                          #21
                                          Podjedz do konrada z hyperformance na wroclawska 6 jak znajdzie chwile miedzy autami to sprawdzi ci za pare zl czemu tak sie dzieje i jak temu zaradzic . Chlopaki ogolnie mocno ogarniaja tuningowane fury

                                          Komentarz

                                          Pracuję...