0,5 litra na 10 000km to w normie.
Klocki pylenie i skutecznosc
Zwiń
X
-
Klocki pylenie i skutecznosc
Zmienilem ostatnio klocki (najpierw tyl, kilka dni pozniej przod, dzieki Jackalk) z seryjnych na ATE... i prawde mowiac z przerazeniem obserwuje co sie dzieje z felgami :Bojesie: to jak koszmarnie te klocki pyla nie miesci sie w glowie :shock: na felgach mam czarna warstwe z ktorej mozna kupki pylu zbierac :shock: na seryjnych klockach w porownaniu z ATE to poprostu nie bylo pylenia :?
Roznica w cenie w porownaniu do serii niewielka, roznica w skutecznosci niewyczuwalna, nawet sklaniam sie ku stwierdzeniu ze sa ciut gorsze :roll: roznica w pyleniu masakra :? Moje pierwsze i ostatnie klocki ATE :kciukminus w tej sytuacji az sie boje kupic tarcze ATE jesli istnieje ryzyko ze bedzie na nich subiektywnie gorzej hamowalo niz na seryjnych :?
Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii :?: :roll: i jak wyglada przy tym ich skutecznosc i odpornosc na zmeczenie :?:
Na seryjnych klockach robilem po 30kkm, jesli mialbym wrozyc teraz zywotnosc ATE po ilosci syfu na felgach to nie daje im nawet 15kkm :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez szkodaslyszalem taka teorie, ze bez mocnego pylenia nie ma dobrego hamowania, ale ile w tym prawdy... :roll:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWMacie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii
Dodam ze (subiektywnie) seryjne klocki w o2 (ferodo) spisywaly sie niewiele lepiej niz seria w ASZcie - bez watpienia jedne i drugie zapewnialy bardzo duzy komfort hamowania - tyle ze nie wiem co w O1 siedzi (moze tez ferodo) - czesi puszczali jakies dziwne serie.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975Zamieszczone przez MisiekWAWMacie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii
Dodam ze (subiektywnie) seryjne klocki w o2 (ferodo) spisywaly sie niewiele lepiej niz seria w ASZcie - bez watpienia jedne i drugie zapewnialy bardzo duzy komfort hamowania - tyle ze nie wiem co w O1 siedzi (moze tez ferodo) - czesi puszczali jakies dziwne serie.ops: seria w ASZcie naprawde daje rade
k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWMacie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii :?:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWMacie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii i jak wyglada przy tym ich skutecznosc i odpornosc na zmeczenie
U mnie siedzi od niedawna zestaw tarcze Zimmermana i klocki Green Stuff.
Praktycznie po każdym myciu, zwracam uwagę kiedy się upier..papier, ale w stosunku do seryjnych naprawdę nie jest źle, dopiero po przejechaniu 300- 400 km widać pierwsze oznaki zabrudzenia, zarówno na tylnich jak i na przednich kołach - także pod względem pylenia mogę polecić, a tylko w porównaniu do serii bo innych nigdy nie miałemops:
Co do skuteczności, jest nieźle , przede wszystkim zależało mi na dobrym i skutecznym hamowaniu z większych prędkości i po kilkukrotnym hamowaniu.
W sumie oczekiwania zostały spełnione, ale achwycony nimi nie jestem :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAJa uzywam Green Stuffy i prawie wcale nie pyla :szeroki_usmiech No moze po ostrym katowaniu pojawi sie ostad, ale predej je zakurzysz od normalnej jazdy niz go zobaczysz :diabelski_usmiech
Co do ich skutecznosci jeszcze tak ostro nie testowalem, ale przy normalnej jezdzie nie widac duzej ronicy w porownaniu do serii(teraz tarcze ATE PD). Moze dlatego, ze klocki stykja sie mniejsza powierzchnia do tarczy niz seria. :roll: Dopiero im bardziej sie zluzywja tym wkiesza powierzchnia tra, wiec moze z kilometra na kilometra skutecznosc bedzie wzrastac
Komentarz
-
-
Sigma_74
-
Zamieszczone przez MisiekWAWMacie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii
Black Diamond duzo wiecej niz Ferodo, ale do przezycia. Inna sprawa, ze te klocki to shitex za duze pieniadze. I teraz mam ATE i pyla strasznie. Na felgach stalowkach nawet to widac. :shock:
Po weekendowej trasie felgi z przodu byly brazowe. :shock:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaI teraz mam ATE i pyla strasznie. Na felgach stalowkach nawet to widac. :shock:
Po weekendowej trasie felgi z przodu byly brazowe. :shock:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Ja mam teraz klocki ATE z przodu, z tym, ze zmienialem je razem z tarczami, wiec nie wiem czy to wina tarcz czy klockow, czy jednego i drugiego, ale hamują zdecydowanie gorzej niz komplet EBC TG + GS i mysle, ze raczej nie lepiej nawet niz seria.
Co do pylenia, to jest spoko - lepiej niz na serii i duuuuzo lepiej niz na EBC.
Ogolnie problem nie wystepuje.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Paweł Ta tak przy okazji OT
kiedy zmieniać klocki, jak zapali się lampka na szafie czy wcześniej
U mnie kontrolka zapala sie duzo wczesniej niz koniec klocka, ze wzgledu na rant wewnetrzyny tarczy. Po zapaleniu kontrolki, przejzdzam spokojnie 1000km i jeszcze klocek jest,ale to u kazdego roznie moze byc.
Komentarz
-
-
Maicroft, na przeglądy się jeździ. Nie wiesz że "dobry" mechanik wymienia wszystko w stanie połowy zużycia. Tydzień temu chcieli już wymianiać klocki, chociaż nic się nie zapaliło i moim zdaniem wyglądały jeszcze przyzwoicie. Kupiłem już następne i czekam na sygnalizację, to tyle w tym temacie
Samiec dzięki za podpowiedźTDI ASV 140KM 300Nm
Komentarz
-
-
Paweł T, Bo trzeba miec inny uklad, auto zostawiasz wiedzac jakie ma klocki i w momencie kiedy cos bylo nie tak, oni dzwonia i to zglaszaja, i ty jak przyjdziesz zatwierdzasz lub nie zmiane. Do tego istnieje cos takiego jak adnotacja na takim kwitku po serwisowym, ze zaleca sie np wymiane klockow przod za 5kkm, plynu chlodzacego przed zima itd.
A to ze cwaniakow nie brakuje, nie musisz mi mowic
Komentarz
-
Komentarz