Klocki pylenie i skutecznosc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bendi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 465

    Klocki pylenie i skutecznosc

    0,5 litra na 10 000km to w normie.
    Outlander
    była OII 4x4 BMM
    już nie ma Octa ASZ super fajna była
  • misiekwaw
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7715
    • Ford

    #2
    Klocki pylenie i skutecznosc

    Zmienilem ostatnio klocki (najpierw tyl, kilka dni pozniej przod, dzieki Jackal k) z seryjnych na ATE... i prawde mowiac z przerazeniem obserwuje co sie dzieje z felgami :Bojesie: to jak koszmarnie te klocki pyla nie miesci sie w glowie :shock: na felgach mam czarna warstwe z ktorej mozna kupki pylu zbierac :shock: na seryjnych klockach w porownaniu z ATE to poprostu nie bylo pylenia :?

    Roznica w cenie w porownaniu do serii niewielka, roznica w skutecznosci niewyczuwalna, nawet sklaniam sie ku stwierdzeniu ze sa ciut gorsze :roll: roznica w pyleniu masakra :? Moje pierwsze i ostatnie klocki ATE :kciukminus w tej sytuacji az sie boje kupic tarcze ATE jesli istnieje ryzyko ze bedzie na nich subiektywnie gorzej hamowalo niz na seryjnych :?

    Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii :?: :roll: i jak wyglada przy tym ich skutecznosc i odpornosc na zmeczenie :?:

    Na seryjnych klockach robilem po 30kkm, jesli mialbym wrozyc teraz zywotnosc ATE po ilosci syfu na felgach to nie daje im nawet 15kkm :?
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      slyszalem taka teorie , ze bez mocnego pylenia nie ma dobrego hamowania, ale ile w tym prawdy... :roll:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #4
        Zamieszczone przez szkoda
        slyszalem taka teorie , ze bez mocnego pylenia nie ma dobrego hamowania, ale ile w tym prawdy... :roll:
        IMHO niewiele, bo naprawde wrazenia subiektywne z hamowania sa conajwyzej takie jak na serii (nie moge sie pozbyc wrazenia ze gorsze) a pylenie dzieli przepasc :?
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          #5
          Zamieszczone przez MisiekWAW
          Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii
          trudno porownac do serii bo u mnie wlasnie ferodo bylo seria i hamowaly bdobrze - ale po przesiadce na Redy skutecznosc wzrosla - podobnie jak halas - a pylenie bez zmian.
          Dodam ze (subiektywnie) seryjne klocki w o2 (ferodo) spisywaly sie niewiele lepiej niz seria w ASZcie - bez watpienia jedne i drugie zapewnialy bardzo duzy komfort hamowania - tyle ze nie wiem co w O1 siedzi (moze tez ferodo) - czesi puszczali jakies dziwne serie.
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #6
            Zamieszczone przez Jabar1975
            Zamieszczone przez MisiekWAW
            Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii
            trudno porownac do serii bo u mnie wlasnie ferodo bylo seria i hamowaly bdobrze - ale po przesiadce na Redy skutecznosc wzrosla - podobnie jak halas - a pylenie bez zmian.
            Dodam ze (subiektywnie) seryjne klocki w o2 (ferodo) spisywaly sie niewiele lepiej niz seria w ASZcie - bez watpienia jedne i drugie zapewnialy bardzo duzy komfort hamowania - tyle ze nie wiem co w O1 siedzi (moze tez ferodo) - czesi puszczali jakies dziwne serie.
            tarcze tylne mam ATE, przednie nie wiem, klocki tez nie wiem jakie mialem ops: seria w ASZcie naprawde daje rade k
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz

            • QBA
              RS
              • 2004
              • 2646

              #7
              Zamieszczone przez MisiekWAW
              Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii :?:
              Ja uzywam Green Stuffy i prawie wcale nie pyla :szeroki_usmiech No moze po ostrym katowaniu pojawi sie ostad, ale predej je zakurzysz od normalnej jazdy niz go zobaczysz :diabelski_usmiech

              Komentarz

              • arci9
                RS
                • 2004
                • 2007

                #8
                Zamieszczone przez MisiekWAW
                Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii i jak wyglada przy tym ich skutecznosc i odpornosc na zmeczenie

                U mnie siedzi od niedawna zestaw tarcze Zimmermana i klocki Green Stuff.
                Praktycznie po każdym myciu, zwracam uwagę kiedy się upier..papier, ale w stosunku do seryjnych naprawdę nie jest źle, dopiero po przejechaniu 300- 400 km widać pierwsze oznaki zabrudzenia, zarówno na tylnich jak i na przednich kołach - także pod względem pylenia mogę polecić, a tylko w porównaniu do serii bo innych nigdy nie miałem ops:

                Co do skuteczności, jest nieźle , przede wszystkim zależało mi na dobrym i skutecznym hamowaniu z większych prędkości i po kilkukrotnym hamowaniu.
                W sumie oczekiwania zostały spełnione, ale achwycony nimi nie jestem :wink:

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez QBA
                  Ja uzywam Green Stuffy i prawie wcale nie pyla :szeroki_usmiech No moze po ostrym katowaniu pojawi sie ostad, ale predej je zakurzysz od normalnej jazdy niz go zobaczysz :diabelski_usmiech
                  Dokladnie
                  Co do ich skutecznosci jeszcze tak ostro nie testowalem, ale przy normalnej jezdzie nie widac duzej ronicy w porownaniu do serii(teraz tarcze ATE PD). Moze dlatego, ze klocki stykja sie mniejsza powierzchnia do tarczy niz seria. :roll: Dopiero im bardziej sie zluzywja tym wkiesza powierzchnia tra, wiec moze z kilometra na kilometra skutecznosc bedzie wzrastac
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    wrr
                    a ja miałem kupić klocki ATE i tarcze a tu taki zong. ..wrrr

                    Komentarz

                    • buzisylwek
                      Drive
                      • 2005
                      • 78

                      #11
                      Ja mam klocki GreenStuff i tarcze seria. W porównaniu z serią mniej pylą, a subiektywne odczucie skuteczności hamowania - to są o wiele lepsze od serii. :lol:
                      1.8 TSI - 160KM

                      Komentarz

                      • Purchawa
                        Admin
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 8007

                        #12
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        Macie jakies obserwacje jesli chodzi o pylenie np ferodo czy innych w stosunku do serii
                        Z moich doswiadczen wynika, ze Ferodo DS Performance, ktore niby byly najtwardzsze z dotychczas uzytkowanych, pylily najmniej. :idea:
                        Black Diamond duzo wiecej niz Ferodo, ale do przezycia. Inna sprawa, ze te klocki to shitex za duze pieniadze. I teraz mam ATE i pyla strasznie. Na felgach stalowkach nawet to widac. :shock:
                        Po weekendowej trasie felgi z przodu byly brazowe. :shock:
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz

                        • Jackal
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 758

                          #13
                          To prawda klocuszki ATE pyla mocniej niz seryjne klocki.
                          bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                          Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                          Perfect service by DobryGrzesWawa

                          Komentarz

                          • misiekwaw
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 7715
                            • Ford

                            #14
                            Zamieszczone przez Purchawa
                            I teraz mam ATE i pyla strasznie. Na felgach stalowkach nawet to widac. :shock:
                            Po weekendowej trasie felgi z przodu byly brazowe. :shock:
                            to teraz pomysl jak wygladaja moje felgi :?
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz

                            • Paweł T
                              Elegance
                              • 2006
                              • 784

                              #15
                              a wie ktoś może coś o klockach firmy roadhouse z Hiszpanii
                              TDI ASV 140KM 300Nm

                              Komentarz

                              • MiKruS
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7976

                                #16
                                Ja mam teraz klocki ATE z przodu, z tym, ze zmienialem je razem z tarczami, wiec nie wiem czy to wina tarcz czy klockow, czy jednego i drugiego, ale hamują zdecydowanie gorzej niz komplet EBC TG + GS i mysle, ze raczej nie lepiej nawet niz seria.

                                Co do pylenia, to jest spoko - lepiej niz na serii i duuuuzo lepiej niz na EBC.
                                Ogolnie problem nie wystepuje.
                                TDI 205PS

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez MiKruS
                                  Ja mam teraz klocki ATE z przodu, z tym, ze zmienialem je razem z tarczami...
                                  A jakiej firmy tarcze? :roll:
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  • Paweł T
                                    Elegance
                                    • 2006
                                    • 784

                                    #18
                                    a tak przy okazji OT
                                    kiedy zmieniać klocki, jak zapali się lampka na szafie czy wcześniej
                                    TDI ASV 140KM 300Nm

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Jak masz lampke, to sie zapali, a jak nie to uslyszysz jak sie skoncza. Trzeba co jakis czas patrzec co tam sie dzieje, jak sie nie jezdzi na przeglady
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • Samiec
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 4287
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Paweł T
                                        a tak przy okazji OT
                                        kiedy zmieniać klocki, jak zapali się lampka na szafie czy wcześniej
                                        Ja zawsze czekam, az sie czujnik zapali, ale stale tez obserwuje ile klocka zostalo.
                                        U mnie kontrolka zapala sie duzo wczesniej niz koniec klocka, ze wzgledu na rant wewnetrzyny tarczy. Po zapaleniu kontrolki, przejzdzam spokojnie 1000km i jeszcze klocek jest ,ale to u kazdego roznie moze byc.
                                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                        Komentarz

                                        • Paweł T
                                          Elegance
                                          • 2006
                                          • 784

                                          #21
                                          Maicroft, na przeglądy się jeździ. Nie wiesz że "dobry" mechanik wymienia wszystko w stanie połowy zużycia. Tydzień temu chcieli już wymianiać klocki, chociaż nic się nie zapaliło i moim zdaniem wyglądały jeszcze przyzwoicie. Kupiłem już następne i czekam na sygnalizację, to tyle w tym temacie
                                          Samiec dzięki za podpowiedź
                                          TDI ASV 140KM 300Nm

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            Paweł T, Bo trzeba miec inny uklad, auto zostawiasz wiedzac jakie ma klocki i w momencie kiedy cos bylo nie tak, oni dzwonia i to zglaszaja, i ty jak przyjdziesz zatwierdzasz lub nie zmiane. Do tego istnieje cos takiego jak adnotacja na takim kwitku po serwisowym, ze zaleca sie np wymiane klockow przod za 5kkm, plynu chlodzacego przed zima itd.
                                            A to ze cwaniakow nie brakuje, nie musisz mi mowic
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • Paweł T
                                              Elegance
                                              • 2006
                                              • 784

                                              #23
                                              no właśnie przejechałem już 3tys po przeglądzie i jeszcze się nie zaświeciło, tak więc byli nadgorliwi
                                              TDI ASV 140KM 300Nm

                                              Komentarz

                                              • 666
                                                Classic
                                                • 2006
                                                • 32

                                                #24
                                                Zamieszczone przez buzisylwek
                                                Ja mam klocki GreenStuff i tarcze seria. W porównaniu z serią mniej pylą, a subiektywne odczucie skuteczności hamowania - to są o wiele lepsze od serii. :lol:
                                                Jeden z dowodow na to, ze mniej pylu = lepsze hamowanie.

                                                Komentarz

                                                • Paweł T
                                                  Elegance
                                                  • 2006
                                                  • 784

                                                  #25
                                                  ale te green stuffy są dużo droższe
                                                  TDI ASV 140KM 300Nm

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...