Paweł T, cos za cos :-) zawsze pozostaje seria ktora podobno mniej pyli niz ATE
Klocki pylenie i skutecznosc
Zwiń
X
-
Re: Klocki pylenie i skutecznosc
Zamieszczone przez MisiekWAWZmienilem ostatnio klocki (najpierw tyl, kilka dni pozniej przod, dzieki Jackalk) z seryjnych na ATE...
Zmiana na + vs tarcze zwykłe nienacinane jest wyczuwalna po wymianie tarcz na Power disk. Jest to potwierdzone przez kilku kolegów którzy przy przejażdce moim autkiem od razu zauważyli "lepsze hamulce". Fakt, że nie mam porównania do innych zestawów.....
BTW seryjne klocki to podobno Textar (też dobre klocki) ale ATE wytrzmywały mi dłużej...Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Ja Textary zabiłem w 18-19 tysięcy
Na PDwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Re: Klocki pylenie i skutecznosc
Zamieszczone przez MasmoMałe zmiany na + lub - zaraz po wymianie z mojego doświadczenia raczej związane są z prawidłowym oczyszczenim i odtłuszczeniem tarcz przy montażu. Warsztaty najczęściej nie czyszczą prawidłowo tarcz i wyjeżdzasz a tu auto wogóle nie hamuje :evil: . Ja używam specjalnego płynu w spray'u i hamuje super zaraz po montażu.
Ja sie musze przyznac, ze swoich ATE PD przy montazu nie odtluscilem. Zastanawiam sie czy po przejechaniu 8kkm jest jeszcze sens probowac je odtluscic. :roll:
Komentarz
-
-
Re: Klocki pylenie i skutecznosc
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez MasmoMałe zmiany na + lub - zaraz po wymianie z mojego doświadczenia raczej związane są z prawidłowym oczyszczenim i odtłuszczeniem tarcz przy montażu. Warsztaty najczęściej nie czyszczą prawidłowo tarcz i wyjeżdzasz a tu auto wogóle nie hamuje :evil: . Ja używam specjalnego płynu w spray'u i hamuje super zaraz po montażu.
Ja sie musze przyznac, ze swoich ATE PD przy montazu nie odtluscilem. Zastanawiam sie czy po przejechaniu 8kkm jest jeszcze sens probowac je odtluscic. :roll:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Mam założone Green-y .Tarcze ori i co ciekawe to bardziej brudzą sie tylnie koła jak przednie . :?: Zaraz po wymianie byłem oszołomiony skutecznościa tych klocków
, jednak po kilku set kilometrach , które zrobiłem latem po polnych i leśnych duktach ( pył i błoto) , mam wrażenie iż trzeba przeczyścić zaciski . Skuteczność hamowania znacznie spadła i dopiero po drugim naciśnięciu pedału ham. auto zaczyna hamować tak jakbym sobie tego życzył :x
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samieca sie musze przyznac, ze swoich ATE PD przy montazu nie odtluscilem. Zastanawiam sie czy po przejechaniu 8kkm jest jeszcze sens probowac je odtluscic. :roll:With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Tarcze ATE PD + Ferodo Premier pylą identycznie (czyli w normie), jak tarcze ori + klocki DS Performacne, a hamowanie identyczne na zimnych, a zdecydowanie lepsze na rozgrzanym zestawie.
Niedługo zakladam tarcze ATE na tyl, ale nie wiem, czy do tego klocki ATE, czy tez Ferodo Premier? :roll: W sumie, to nie Porsche, wiec nie ma roznicy - wezme tansze :|
Komentarz
-
Komentarz