Klocki pylenie i skutecznosc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pulse
    Rider
    • 2006
    • 461

    #26
    Paweł T, cos za cos :-) zawsze pozostaje seria ktora podobno mniej pyli niz ATE
    :: O1 AXR Kombi

    Komentarz

    • Paweł T
      Elegance
      • 2006
      • 784

      #27
      kupiłem jakieś Roadhouse, podobno porównywalne do serii i czekam aż się moje skończą
      TDI ASV 140KM 300Nm

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #28
        Re: Klocki pylenie i skutecznosc

        Zamieszczone przez MisiekWAW
        Zmienilem ostatnio klocki (najpierw tyl, kilka dni pozniej przod, dzieki Jackal k) z seryjnych na ATE...
        Co do pylenia to się zgodzę. Klocki ATE pylą dość mocno ale mi osobiście to tak bardzo nie przeszkadza. Jesli chodzi o skuteczność to na zwykłych tarczach jest podobna do fabrycznych hamulców. Małe zmiany na + lub - zaraz po wymianie z mojego doświadczenia raczej związane są z prawidłowym oczyszczenim i odtłuszczeniem tarcz przy montażu. Warsztaty najczęściej nie czyszczą prawidłowo tarcz i wyjeżdzasz a tu auto wogóle nie hamuje :evil: . Ja używam specjalnego płynu w spray'u i hamuje super zaraz po montażu.
        Zmiana na + vs tarcze zwykłe nienacinane jest wyczuwalna po wymianie tarcz na Power disk. Jest to potwierdzone przez kilku kolegów którzy przy przejażdce moim autkiem od razu zauważyli "lepsze hamulce". Fakt, że nie mam porównania do innych zestawów.....
        BTW seryjne klocki to podobno Textar (też dobre klocki) ale ATE wytrzmywały mi dłużej...
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #29
          Ja Textary zabiłem w 18-19 tysięcy

          Na PD
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Re: Klocki pylenie i skutecznosc

            Zamieszczone przez Masmo
            Małe zmiany na + lub - zaraz po wymianie z mojego doświadczenia raczej związane są z prawidłowym oczyszczenim i odtłuszczeniem tarcz przy montażu. Warsztaty najczęściej nie czyszczą prawidłowo tarcz i wyjeżdzasz a tu auto wogóle nie hamuje :evil: . Ja używam specjalnego płynu w spray'u i hamuje super zaraz po montażu.
            Jaki to jest ten specjalny plyn ?
            Ja sie musze przyznac, ze swoich ATE PD przy montazu nie odtluscilem. Zastanawiam sie czy po przejechaniu 8kkm jest jeszcze sens probowac je odtluscic. :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • Masmo
              L&K
              • 2005
              • 1145

              #31
              Re: Klocki pylenie i skutecznosc

              Zamieszczone przez Samiec
              Zamieszczone przez Masmo
              Małe zmiany na + lub - zaraz po wymianie z mojego doświadczenia raczej związane są z prawidłowym oczyszczenim i odtłuszczeniem tarcz przy montażu. Warsztaty najczęściej nie czyszczą prawidłowo tarcz i wyjeżdzasz a tu auto wogóle nie hamuje :evil: . Ja używam specjalnego płynu w spray'u i hamuje super zaraz po montażu.
              Jaki to jest ten specjalny plyn ?
              Ja sie musze przyznac, ze swoich ATE PD przy montazu nie odtluscilem. Zastanawiam sie czy po przejechaniu 8kkm jest jeszcze sens probowac je odtluscic. :roll:
              Tak zakupiłem coś takiego do tarcz hamulcowych i sprzęgłowych. Myślę że po 8 kkm nie ma sensu. Chyba że hamują słabo...
              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

              Komentarz

              • greszczyn
                Elegance
                • 2005
                • 893
                • Nissan

                #32
                Mam założone Green-y .Tarcze ori i co ciekawe to bardziej brudzą sie tylnie koła jak przednie . :?: Zaraz po wymianie byłem oszołomiony skutecznościa tych klocków
                , jednak po kilku set kilometrach , które zrobiłem latem po polnych i leśnych duktach ( pył i błoto) , mam wrażenie iż trzeba przeczyścić zaciski . Skuteczność hamowania znacznie spadła i dopiero po drugim naciśnięciu pedału ham. auto zaczyna hamować tak jakbym sobie tego życzył :x

                Komentarz

                • Nexus6
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4847
                  • Volkswagen

                  #33
                  Zamieszczone przez Samiec
                  a sie musze przyznac, ze swoich ATE PD przy montazu nie odtluscilem. Zastanawiam sie czy po przejechaniu 8kkm jest jeszcze sens probowac je odtluscic. :roll:
                  tzn, że nawet nie przeczytałes kartki w opakowaniu, że tarcze ATE są gotowe do eksploatacji i NIE NALEŻY ich czyścic żadną chemią :diabelski_usmiech
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez Nexus6
                    tzn, że nawet nie przeczytałes kartki w opakowaniu, że tarcze ATE są gotowe do eksploatacji i NIE NALEŻY ich czyścic żadną chemią :diabelski_usmiech
                    Byla jakas kartka, aby ich nie czyscic (chyba jak leza w pudelku), ale musze zerknac co tam dokladnie pisali
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • KruPin
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 517

                      #35
                      Tarcze ATE PD + Ferodo Premier pylą identycznie (czyli w normie), jak tarcze ori + klocki DS Performacne, a hamowanie identyczne na zimnych, a zdecydowanie lepsze na rozgrzanym zestawie.

                      Niedługo zakladam tarcze ATE na tyl, ale nie wiem, czy do tego klocki ATE, czy tez Ferodo Premier? :roll: W sumie, to nie Porsche, wiec nie ma roznicy - wezme tansze :|
                      Forum Leasing.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...