Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] AHF jaki FMIC?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] AHF jaki FMIC?

    1.9 BXE 3 lata 112000. Spalanie roczne 2011 - 6.3, 2012 - 6.5.
    Trasa np 1000 km w wakacje ( ok 140 km/h ) - 5.7 - 5.8.
    Trasa w PL - nie autostrada - 4.4 - 5.2
    Zużycie oleju Castrol 5W-30 LL - ok 2l/ 30000
    Nie oszczędzam. Jeżdżę normalnie.
    Spalanie liczone z tankowania, bo komp zaniża nawet do 0.5L/100.

    [ Dodano: Nie 20 Sty, 13 14:33 ]
    Zamieszczone przez krzygaj
    Koledzy chciałem się zapytać ile palą Wam auta na wolnych obrotach - np stojąc na luzie na światłach na nagrzanym silniku - przesiadłem się jakiś czas temu z O1, gdzie spalanie wynosiło w tym czasie 0,3L/h - na ledach.
    Teraz mam O2 gdzie to spalanie wynosi 0,7L/h - czy też tak macie?
    Ponad 2 więcej niż w O1 - nie wiem czy taka wartość jest ok?
    U mnie spalanie na postoju O2FL
    0.7l/h
    0.5l/h - dmuchawa na 1, bez radia
    Yacoreq

  • #2
    [O1] AHF jaki FMIC?

    witam
    jak w tytule

    AHF jaki FMIC?
    megane DCI? iveco daily 2.8 TDI ?

    co juz jest sprawdzone i obsłuży okolice 200km~ ??

    moze ktos wie ile kwasiaka bedzie potrzeba w lini prostej ?
    fi 50mm starczy czy za małe ?

    Komentarz


    • #3
      kup hinola z firmy respect pasuje jak ulał do zderzaka rs
      duzo znajdziesz w szukajce i u kolegów wiele zamontowano fimc.
      orurowanie fi 50 i zwezki zmieniajace srednice do kulera i egr.
      u mnie w opisie auta tez znajdziesz.
      pozdro
      SPRZEDAM TANIO

      Komentarz


      • #4
        mam tez kolejne pytanie troche z innej beczki

        jak to mozliwe ze skoda na ta chwile ma 140km 320NM skoro jest seria ?
        doladowanie 1,5bar na ulamek sekundy w peaku po czym trzyma do konca 0,9 bar. dawki wedle logow seryjne, wszystko niby seryjne... turbo wyczyszczone, pracuje prawidlowo, bez notlaufów

        jak to wytlumaczyc mam ?? taka z niemiec wrocila jedynie zrobilem przelot i kat out...
        mozliwe ze mam inna suszarke, wtryski albo pompe ? bez poprawki softa ?

        skad ta moc ??!!?? 288tys na blacie...
        wcześniej na zacinajacym sie turbo i katalizatorze i serii wydechu mialem 126/290NM...

        Komentarz


        • #5
          było modzone

          proponuje wizyte w dynosoft u aligatora (wojtek) dowiesz sie wszystkiego.

          wlasnie grzebie z moja fura odbieram w srode.

          seryjnie ahf ma do 125 km. moja sztuka w serii miała 124.

          powodzenia w modach ahf to wdzieczny silnik
          SPRZEDAM TANIO

          Komentarz


          • #6
            suszarka arl nowka i inne graty juz mam, czekaja na montaz, teraz wtryski i jade sie stroic, nie wiem tylko co ja mam w niej innego byc moze mam juz jakies wtryski a o tym nie wiem

            dzieki za info !

            Komentarz


            • #7
              Cześć. Mnie po zmianie wtrysków z 205 na 216 na hamowania wyszło jakieś 128/278, więc i u Ciebie jest to możliwe. Na 230 chyba było by więcej, ale do nich trzeba już pompę 11. Powodzenia w modach!
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez octaviawrc
                orurowanie fi 50
                Turbo - IC jeśli pozostawiasz seryjną część orurowania to masz 60mm na wyjściu.
                Zamieszczone przez lu1985kas
                suszarka arl nowka
                A skądś ty wziął nówkę szt. ARLa. Chyba bardziej regenerowaną. Nówek niema już od dłuższego czasu.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Tony065
                  Na 230 chyba było by więcej, ale do nich trzeba już pompę 11. Powodzenia w modach!
                  Nie jest to konieczne. Fajnie jak jest + FMIC ale nie ma musu. Zostanie po prostu zapas możliwości setupu - jak u mnie.

                  Udesky, ja swoją kupowałem w październiku zeszłego roku. Była od ręki :diabelski_usmiech
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez looker
                    Udesky, ja swoją kupowałem w październiku zeszłego roku. Była od ręki
                    Jak rozumiem w pudełku z gwarancją producenta. Czasem jakieś rodzynki zawieruszone się zdarzały, ale koszt takich to od 2500zł w górę.
                    W Polsce nie ma kryzysu.
                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                    Komentarz


                    • #11
                      Oczywiście, że w pudełku i z gwarancją ! Niestety - cena to było 3kpln z przesyłką... Ale za to NÓWECZKA
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz


                      • #12
                        Odgrzebuję bo mam taki dylemat w związku z planowanym montażem FMIC w Octavii I 1.9TDI AHF.
                        Wyjście z FMICa to 57 mm. Robić takie orurowanie, czy redukować? A może wystarczy wpiąć się w obecne orurowanie zamiast ciągnąć całość do końca? Nie wiecie jakie są średnice w miejscach, gdzie należy się docelowo wpiąć (pod turbiną i przy EGR?).

                        FMIC planuję taki: Kolanka silikonowe 90' - FMIC
                        Moja Octavia

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Tobi77
                          Odgrzebuję bo mam taki dylemat w związku z planowanym montażem FMIC w Octavii I 1.9TDI AHF.
                          Wyjście z FMICa to 57 mm. Robić takie orurowanie, czy redukować? A może wystarczy wpiąć się w obecne orurowanie zamiast ciągnąć całość do końca? Nie wiecie jakie są średnice w miejscach, gdzie należy się docelowo wpiąć (pod turbiną i przy EGR?).

                          FMIC planuję taki: Kolanka silikonowe 90' - FMIC
                          Zrób orurowanie fi 60.
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • #14
                            jakbys chciał to mam do sprzedania jakies 40 cm lacznika gumowego czarnego olejo i cisnienio odporny. sluzyl u mnie 4 lata bezawaryjnie.
                            a bardzo wazne to ospawanie koncówek rur kołniezem i opaski gbs.
                            SPRZEDAM TANIO

                            Komentarz


                            • #15
                              rOBERTO795, czemu akurat 60?
                              Moja Octavia

                              Komentarz


                              • #16
                                Jak nie będziesz robił z tego silnika potwora na vklr to fi 50 spokojnie wystarczy, tym bardziej że wylot z turbo ma fi 38 wlot egr fi 50, a zrobisz jak uważasz.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Tobi77
                                  rOBERTO795, czemu akurat 60?
                                  Bo to wystarczy do ok 400KM a przy fi 50 bedzie się grzało i przepływ będzie za mały.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Udało mi się niedrogo kupić parę rur i silikonów fi 50 więc padło na taki wymiar. Kurier wiezie już FMICa, ogarnę koncepcję, dokupię co jeszcze trzeba i powinien niedługo być na gotowo. Dzięki za porady! A plan na ten chwilę nie wybiega ponad 200KM, tak że spokojnie.
                                    Moja Octavia

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Tobi77
                                      Udało mi się niedrogo kupić parę rur i silikonów fi 50 więc padło na taki wymiar. Kurier wiezie już FMICa, ogarnę koncepcję, dokupię co jeszcze trzeba i powinien niedługo być na gotowo. Dzięki za porady! A plan na ten chwilę nie wybiega ponad 200KM, tak że spokojnie.
                                      to może być za mało na 200KM w lato
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Tak z ciekawości, czy przez rury większej średnicy oraz oczywiście długości nie pojawi się większy lag? Teoretycznie zwiększa się pojemność układu przez co turbo musi dłużej napełniać, ale czy to ma jakieś znaczenie?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez kornat
                                          Tak z ciekawości, czy przez rury większej średnicy oraz oczywiście długości nie pojawi się większy lag? Teoretycznie zwiększa się pojemność układu przez co turbo musi dłużej napełniać, ale czy to ma jakieś znaczenie?
                                          No oczywiście że będzie większy lag- ale raczej nie bardzo odczuwalny. Tak jak przy dużym FMIC, dużym Turbo.
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X