silnik BJB chipowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bobek91
    Classic
    • 2014
    • 10

    silnik BJB chipowanie

    __atomek__, on słucha :P :haha: :diabelski_usmiech
  • gorzu
    Drive
    • 2012
    • 87

    #2
    silnik BJB chipowanie

    witam, witam proszę o wyjaśnienie kilku kwestii, które nie dają mi spokoju
    1. Octavia II, silnik 1.9TDI (105KM), na pompowtryskach, ile można max. wyciągnąć więcej
    przy założeniu że autko ma zbytnio nie ucierpieć, konkretnie tak żeby wytrzymało sprzęgło
    i turbawka.
    2. Czy jest sens wkładać pompowtryski AL, następnie program przy zachowaniu seryjnej turbawki i sprzęgła? bo tak mi się wydaje że bez wymiany turba na większe, włożeniu np. jednomasa i kilku drobniejszych modyfikacji, wkładanie
    nowych pompek nie ma sensu bo nie wykorzystam zapasu mocy i seryjne graty szybko padną.
    będę wdzięczny za kilka słów komentarza, co do tego motorka. pozdrawiam

    Komentarz

    • lilo
      RS
      • 2006
      • 4315
      • Mercedes-Benz

      #3
      gorzu, bezpiecznie bez rzeźby to 140KM
      Daniel

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        BJB dobry silnik pod mody najprostsze 1.9 TDI seri BXX m.in nie ma chlodniczki spalin.
        Nic bym nie zmieniał w osprzęcie... jesli nie chcesz iśc w jakis duze moce...
        Chipsuj 140 KM/340 Nm.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • gorzu
          Drive
          • 2012
          • 87

          #5
          dzięki Chłopaki za informacje, jednak źle napisałem symbol silnika, mam nie BJB, tylko BKC, coś się w tej materii zmienia w takim przypadku? może kilka słów o tym silniku? wiem na razie tylko tyle, że na szczęście nie ma DPF-a. pozdro

          Komentarz

          • Krzych
            Rider
            • 2005
            • 671

            #6
            Silnik dobry i podatny na modyfikacje, tylko przy 5 biegowej skrzyni biegów moment obrotowy max w granicach 320-330Nm, więcej zaczyna już 2 masa wibrować.
            Przy dużym przelocie to już sprzęgło może nie wyrabiać.
            Generalnie silnik można chipsować bez obaw.
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz

            • TomekRs
              RS
              • 2011
              • 1670

              #7
              Chlopaki to są w agencjach towarzyskich! My jestesmy Mlode Wilki
              :szeroki_usmiech
              ps. zmien nazwe tematu

              Komentarz

              • kmink
                L&K
                • 2007
                • 1360
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez gorzu
                dzięki Chłopaki za informacje, jednak źle napisałem symbol silnika, mam nie BJB, tylko BKC, coś się w tej materii zmienia w takim przypadku? może kilka słów o tym silniku? wiem na razie tylko tyle, że na szczęście nie ma DPF-a. pozdro
                Sam program da ok 135-145KM/300-320Nm, po zmianie turbiny na ARLa okolice 170-180km/370-380Nm, wtryski "AL" to okolice 200KM, ja swgo czasu miałem u siebie BKC i moda na ok 200km/450Nm tylko że dymu juz troche było :diabelski_usmiech
                Tak na spokojnie ok 200/400-420Nm można zrobić.
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz

                • gorzu
                  Drive
                  • 2012
                  • 87

                  #9
                  no ja raczej nie mam zamiaru się tak zapędzać, myślę, że 140KM i 320Nm powinno starczyć, czyli sam program, niestety zbliża się wolnymi krokami wymiana dwumasy, a to niestety póki co uniemożliwia ten modzik

                  P.S z innej beczki...podczas wrzucania wstecznego, mam "ciągły dzwięk", po wstępnych oględzinach założyłem, że jeden z czujników prawdopodobnie nie działa, a co za tym idzie unieruchamia to cały system. Czy jest możliwość wymiany czujnika cofania bez ściągania całego zderzaka? czy po zdjęciu tej czarnej listwy w górnej części zderzaka dostanę się do czujników i będę wstanie jeden z nich wymontować?

                  tylko że dymu juz troche było :diabelski_usmiech
                  hehe, pewnie kierowcy jadący za Tobą sypali samymi hasłami na H i K, bo drogi widać nie było :shock: :lol:

                  ps. zmien nazwe tematu
                  mogę zmienić nie ma problemu, tylko ktoś potem może zapytać, a oczym pisał np. ten Przemik

                  Komentarz

                  • kmink
                    L&K
                    • 2007
                    • 1360
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    tylko że dymu juz troche było :diabelski_usmiech
                    hehe, pewnie kierowcy jadący za Tobą sypali samymi hasłami na H i K, bo drogi widać nie było :shock: :lol:

                    trochę dymu a nie zasłona dymna :P
                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                    www.tuneforce.pl
                    www.dpfserwis.pl

                    Komentarz

                    Pracuję...