No to Panowie jestem świeżo po wymianie TIP-a i założeniu K&N-a.
Powiem, że łatwo przypasowac ten tip nie było ... :/. No ale jakoś poszło. Została mi tylko jedna "odnoga" ale ją zaślepiłem.
Co do wyniku, bo oczywiscie shamowalismy auto, wyszło jakos dziwnie ... :|.
A mianowicie z racji jeszcze seryjnego coolera najpierw fura sie pochłodziła (max wentylatory z hamowni), obciążenie też było umiarkowane żeby nie puchł cooler-ek.
Przepływ zmierzony.
Wynik z hamowni : 223KM i 316Nm
Wynik przepływki : 173g - licząc 173/0,8, daje to wynik 216KM.
Przed założeniem TIP-a wyszło hamowanie na 215KM i 326Nm (ale bez sprawdzenia przepływki).
Co do mocy to tym nie jestem zdziwiony, faktycznie nie odczułem różnicy, oprócz efektu szybciej wkrecajacego sie na obroty motoru. Albo to złudzenie :P.
Bardziej mnie zastanawia mniej niutka i wieksza strata na kołach !!!???
Było 47 a jest 54. Wiec REALNIE na kołach jest o 1KM mniej :P.
Nie wiem czy zle byly sparowane obroty z hamownia czy tez autko sie posliznelo lekko na rolkach.
Hmm... pomiary byly dwa - niemal identyczne. (różnica 0,5 KM).
Ale ciesze sie z jednego - WYRÓWNAŁA SIĘ GÓRA i NIUTEK - niemal jak od linijki.
Powiem, że łatwo przypasowac ten tip nie było ... :/. No ale jakoś poszło. Została mi tylko jedna "odnoga" ale ją zaślepiłem.
Co do wyniku, bo oczywiscie shamowalismy auto, wyszło jakos dziwnie ... :|.
A mianowicie z racji jeszcze seryjnego coolera najpierw fura sie pochłodziła (max wentylatory z hamowni), obciążenie też było umiarkowane żeby nie puchł cooler-ek.
Przepływ zmierzony.
Wynik z hamowni : 223KM i 316Nm
Wynik przepływki : 173g - licząc 173/0,8, daje to wynik 216KM.
Przed założeniem TIP-a wyszło hamowanie na 215KM i 326Nm (ale bez sprawdzenia przepływki).
Co do mocy to tym nie jestem zdziwiony, faktycznie nie odczułem różnicy, oprócz efektu szybciej wkrecajacego sie na obroty motoru. Albo to złudzenie :P.
Bardziej mnie zastanawia mniej niutka i wieksza strata na kołach !!!???
Było 47 a jest 54. Wiec REALNIE na kołach jest o 1KM mniej :P.
Nie wiem czy zle byly sparowane obroty z hamownia czy tez autko sie posliznelo lekko na rolkach.
Hmm... pomiary byly dwa - niemal identyczne. (różnica 0,5 KM).
Ale ciesze sie z jednego - WYRÓWNAŁA SIĘ GÓRA i NIUTEK - niemal jak od linijki.
Komentarz