Każdy robi w swoim samochodzie co chce, ale mnie nie przeszkadza wizerunek auta, w którym czujniki parkowania nie są w kolorze nadwozia-zderzaka.
Zamiana zawieszenia w Octavii II
Zwiń
X
-
Amortyzator + sprezyna sa inne. Po drugie w 1.9 masz inne hamulce, a to tez czesc zawieszenia
Jabar i kolega Onyx montowali do swoich 2.0 TDI zawias z RS-a, ale benzyny lecz sadze, ze bedzie takie samo.
Gwint moze i jest, ale do Golfa V, Octa to nie jest jakies auto do tuningu wg niektorych firm, trzeba szukac, na pewno nikt na forum jeszcze gwintu do OII nie wkladal
Komentarz
-
-
na 17" dalej sie tak samo tłucze jak tłukło przy seryjnym zawiasie, tylko wreszcie auto przestalo jechac bokiem po zakretach... polecam calkiem przyjemnie sie jezdzi a gwintu pol roku temu nie było, zreszta obnizenie o 3 cm o2 to juz hardcore szczegolnie zima... a zawias z rsa obniza o 1,5 cm, na ebay niemieckim widzialem ostanio jakies gwinty do o2
Komentarz
-
-
Pomażyć zawsze można. Ale chodziło mi o to że koszt tej całej zamiany zamknoł się w granicach 3,500 PLN, (chyba że coś pomyliłem)a to wcale nie jest jakaś bajońska suma (biorąc pod uwagę że to serwis).
te 1,5 cm w dół to w sam raz jak dla mnie, pprzedtem miałem focusa który poszedł o 35 mm i w zimie, to fakt, nie było za miło.
Chciałbym jeszcze wsadzić dystanse kół tylnych żeby je troszke na zewnątz wyciągnąć, ale nie wiem jaki rozmiar można było by bezpiecznie użyć (mam felgi 17' z nowego A3)
I czy konieczne jest kupowanie innych śrób do kół (dłuższych)?OII Golas ale z 1.9 TDI BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez brutusAle chodziło mi o to że koszt tej całej zamiany zamknoł się w granicach 3,500 PLNnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez brutusGdzie na feldze jest oznaczone ET?
[ Dodano: Czw 05 Paź, 06 09:24 ]
w 17tkach w o2 (oryginal) jest ET 54 - ktore powoduje fatalny wyglad auta - mimo duzej wielkosci felgi kola gina w nadkolach. Z doswadczenia wiem ze ET 35 powoduje wysuniecie kola w obrys auta (http://forum.octaviaclub.pl/album_page.php?pic_id=1207)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Purchawa, moje zdanie znasz ale napisze żeby sie upewnić czy się nie myle:
w RS-ie przedni stabilizator mocowany jest do obudowy McPersona, tuż przy kielichu o który -opiera się sprężyna
-w 90-110 -tkach mocowany jest do wahacza z przodu
Jeśli się myle to mnie poprawcieNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Sprawdzilem faktury za wymiane zawiasu w moim autku i wyglada to tak:
czesci tj amortyzatory i sprezyny wraz z materialami montazowymi (bez stabilizatorow) to 2352,48pln
robocizna 342pln
wszystkie powyzsze sa kwotami brutto po otrzymaniu rabatow.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
na czesci standardowo 22%na robote tylko 5%
[ Dodano: Nie 08 Paź, 06 12:17 ]
140 KM i 333 Nm(do momentu wygaśnięcia gwarancji)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
ale ja mam BXE 1.9
i narazie jest tyle, potem zmieniam pompowtryski i można ponoć śmiało do 170KM i 400 NM kręcić (no i zmienić trza sprzęgło i pare inych klamotów) niestety BXE z 2006 roku mają gorsze pompowtryski niż te z przed 2006, ponoć te z przed 2006 Octavie BXE bez zmiany gratów można było spokojnie programem do takich właśnie wartości kręcić ... tylko sprzegła padały szybciutkoOII Golas ale z 1.9 TDI BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez brutusponoć te z przed 2006 Octavie BXE bez zmiany gratów można było spokojnie programem do takich właśnie wartości kręcićNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz