Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pierwsze w Polsce TDI z ponad 100% przyrostem mocy to Octa!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pierwsze w Polsce TDI z ponad 100% przyrostem mocy to Octa!

    OK umnie działa używałem szybciej/wolniej zamiast cieplej/zimniej Licznik przkłamuje o jakieś 8-9 kmh
    TDI 205PS

  • #2
    Pierwsze w Polsce TDI z ponad 100% przyrostem mocy to Octa!

    Aligatorowa oczywiscie!



    Link do topicu na forum Mastersa:
    403 Forbidden

    Ali - sorki, ze wychodze przed orkiestre, ale wiem, ze ostatnio masz malo czasu, dlatego to wrzucam, bo musi sie to na OCP znalezc!
    TDI 205PS

    Komentarz


    • #3
      Widzialem
      Jak to juz ktos napisal - Ali rzadzi :!: k

      PS. Mam cicha nadzieje, ze za jakis czas moj AGR tez sie zblizy do podobnej mocy
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz


      • #4
        usuncie numer rejestracyjny z wykresu/

        czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

        Komentarz


        • #5
          Po prostu nie mam więcej pytań...........Ali gratulacje, i mocnego sprzęgła życzę, już nie wspomnę o reszcie :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
          "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
          Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
          Pionek znów gra.......

          Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
          www.dynosoft.pl

          Komentarz


          • #6
            Purchawa chyba daje CI to do myslenia ??
            A co do sprzegla to dalej seria tam siedzi??

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez dede_adam
              Purchawa chyba daje CI to do myslenia ??
              Tyle, ze z mojej tez jest szansa tyle uzyskac
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Purchawa
                Zamieszczone przez dede_adam
                Purchawa chyba daje CI to do myslenia ??
                Tyle, ze z mojej tez jest szansa tyle uzyskac
                A nawet wiecej :diabelski_usmiech

                Komentarz


                • #9
                  leff, Ten numer jest powszechnie znany i jest to auto demo, wiec nie sadze zeby wlasciciel z nim sie kryl.

                  Ale to juz jest wiecej niz 100%, bo seryjnie fabryka gwarantowala 90KM a teraz ~195KM
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Ali odwalił kawał dobrej roboty przy modyfikacji swojej skody. No ale po AGR-rze tylko numer silnika z kodem literowym pozostał . Brawo. Wykres jest z hamowni obciązeniowej więc wogóle nie ma watpliwości co do prawidłowości pomiaru.

                    pozdro
                    Pogromca mitów...o pieknych koniach

                    Komentarz


                    • #11
                      :shock: :shock: :shock: normalnie respect :shock: :shock: :shock:
                      Tak z ciekawosci z ASV tez da rade tyle wyciagnac? i ile smieci trzeba zmienic
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Dzięki Mikrus za wklejenie wykresu. Ja niestety ostanio tak mało czasu mam że nawet na forum nie mam czasu nic napisać

                        Myślę że jeszcze jest zapas mocy w moim AGRrze, ciekawe co kolejne modyfikacje przyniosą

                        A z ASV można wycisnąć dokładnie tyle samo, nawet troche bezpieczniejszy dół silnika będzie
                        www.dynosoft.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak BTW: Jak juz jestesmy przy maksymalnie duzych przyrostach w dieslu, to warto dodac, ze chyba rekordowym wynikiem jest blisko 180PS z 60-konnego SDI w VW Caddy Mastersa. :twisted:

                          W ogole jest fajnie! 8)
                          Jeszcze 2-3 lata temu nie bylo takich mozliwosci ani wiedzy. Na szczescie pare osob przetestowalo na sobie kilka rozwiazan i na dzien dzisiejszy jest gotowa instrukcja jak uzyskac nieziemska moc z TDI.
                          :twisted:
                          TDI 205PS

                          Komentarz


                          • #14
                            MikruS a jest gdzies topic o caddolocie Mastersa?? Bo slyszalem cos
                            ale nie czytalem ops: a z chcecia bym popatrzyl co bylo zrobione :twisted:

                            Komentarz


                            • #15
                              No najlepsze tam jest sprzeglo jezdzi na roznych setupach i nie ma jeszcze dosc.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez dede_adam
                                MikruS a jest gdzies topic o caddolocie Mastersa?? Bo slyszalem cos
                                ale nie czytalem ops: a z chcecia bym popatrzyl co bylo zrobione :twisted:
                                Mastersolot czyli moje stare Caddy to był jeden wielki klopot. Problem w tym ze zespół napędowy całkowicie nie nadawał sie do hardcorowych modyfikacji co pociągało za sobą kolosalne koszty. Sama modyfikacja silnika polegała na wymianie wtryskiwaczy na większe od 150PS AXG silnika, głowica tłokoroździelacza 11mm (taka jaką ma Ali). Cały dolot został zrobiony z rur 3" IC od 150PD, spręzarka także od 150-tki. Na sofcie dało to 173PS. Konstrukcyjnie wyglądało to tak :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech







                                [/quote]

                                Wszystko byłoby fajnie ale sprzęgło okazało sie tak słabe że musiałem oddać je do wzmocnienia. Zapodalem tarczę za spieków i podwójną spręzyne w docisku. Jak tylko uporałem się ze sprzęgłem, skrzynia biegów stała sie kolejnym problemem. W pierwszej zmieliła się hoinka, wyczesały się zęby na zębatkach. Po wymontowaniu mechanik potrząsnoł skrzynie biegów a tam wszystko gruchotało wewnątrz wiec bez rozbierania wyrzucił ją do złomu. Kolejna wytrzymała tydzień czasu, coś w niej chrupneło i straciłem 3 biegi. Po rozbiórce wewnątrz wszystko było fioletowe. Mechanik wymienił mi uszkodzone graty i wszystko było ok...ale nie za długo. Po kilku dniach spokojnej jazdy spiełem się z jakąś Octawią TDi i na trasie toruńskiej przy prędkości ok 190km/h nastapiło chrupnięcie. Dobrze że mi kół nie zblokowalo :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech . Obciela się koronka synchronizatora 5 biegu i pozostały mi tylko 4 . I tak jeździłem. W między czasie zaczełem się rozglądać za nową skrzynią. Pewnego razu ścigałem się na spocie na S. i nagle poczułem smród oliwy i stwierdzilem że sprzęgło zaczeło się ślizgać . Spieki nie wytrzymały :?: :?: :?: . Okazało się że przemieszczająący się wałek głowny w skrzyni wytarł dziórę w obudowie po stronie sprzęgła i oliwa ze skrzyni dostała się na spieki. Ledwo do domu dojechałem :twisted: :twisted: :twisted: . Na drugi dzień podczas gdy jechałem do warsztatu nagle sprzęgło sie zacieło i już nie dało sie wrzucać rzadnych biegów. Jak to rozebrał mój kolega stwierdziliśmy że sprzęgła nie da się rozebrać bo się wszystko zespawało ze sobą. Wreszcie rozbił to młotem i do wymiany było koło zamachowe docisk i tarcza oraz kompletna getribe. Wydatki przekroczyły mój budżet i wtym momencie przestało mi się to podobać. Aby doprowadzić to do jako takiego stanu wytrzymałościowego trzeba byłoby wymienic skrzynię, półosie i zrobić zmiany w zawieszeniu. Pociagało to za sobą przeróbkę kasety zmiany biegów (na linki) kompletne inne sprzęgło z kołem zamachowym i rozrusznikiem i wyprzęgnikiem hydraulicznym. Opłacało mi sie sprzedać kibla i kupić coś co zniesie większe moce

                                pzdr
                                Pogromca mitów...o pieknych koniach

                                Komentarz


                                • #17
                                  Kuźwa to chyba byla ostra rzeźba non stop cos nie banglało :roll:
                                  Ale i tak musieli miec miny Panowie objezdzani w lepszych nie"dostawczych"
                                  furakach :twisted:

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    A takie jeszcze pytanie poza topikiem, ile dostala PS i Nm wersja ostateczna dla klienta, bo watpie ze nastapilo odturbienie autka do serii
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      A takie jeszcze pytanie poza topikiem, ile dostala PS i Nm wersja ostateczna dla klienta, bo watpie ze nastapilo odturbienie autka do serii

                                      ostatecznie klient kupił w wersji 100-konnej i jest
                                      Pogromca mitów...o pieknych koniach

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Chylę czoła, naprawdę chylę czoła!!!!
                                        Jestem pod wrażeniem.
                                        Pomału niemożliwe wczoraj, staje się jak najbardziej realne dziś.
                                        Jak tam hamownia? Bo widziałem komunikat że potrzebujesz pakerów do rozładunku klamotów.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Bond
                                          Jak tam hamownia? Bo widziałem komunikat że potrzebujesz pakerów do rozładunku klamotów.
                                          Rozladowana ;-) I narazie leży na paletach i się marnuje...
                                          www.dynosoft.pl

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Aligator
                                            Zamieszczone przez Bond
                                            Jak tam hamownia? Bo widziałem komunikat że potrzebujesz pakerów do rozładunku klamotów.
                                            Rozladowana ;-) I narazie leży na paletach i się marnuje...
                                            Czeka az pojawia sie pomocnicy :wink:
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              jak bedzie potrzebna pomoc to daj znac na prv... z krakowa nie jest daleko a do katowic i tak jezdze dosc czesto
                                              1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X