B6sport opinia uzytkownika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ingraf
    Drive
    S_OCP Member
    • 2004
    • 83

    B6sport opinia uzytkownika

    Zamieszczone przez Lukasso
    Rozmawiałem przed chwilą z Arkiem, który rozmawiał z Howardem i Howard umówił się ok 21, tylko jeszcze nie wie dokładnie gdzie....ja z Arkiem będę na myjni bezdotykowej przy Geant ok 20-21.30 więc jak ktoś chętny podjechać to zapraszamy, może o tej porze będzie już wiadomo gdzie się howard z LEC'kiem umówią.....
    moze zgadamy sie na "naszej" maksrace?
    mysle ze dla lec'a to byloby wygodnie?
    Octavia II 1.9TDI Classic
  • autorus
    Rider
    • 2004
    • 508

    #2
    B6sport opinia uzytkownika

    Więc od tygodnia mam te amorki. Na początku bardzo się stresowałem czytając na forum że plomby z zębów wypadają i takie tam. No ale fabryczne nie dawały już rady więc nie miałem zbytniego wyboru.

    Informacja dla osób które mają fabryczny zestaw na złe drogi. Niestety ale z przodu trzeba wyjąć tulejki. Nie możan ich założyć z tymi amorkami. Oczywiście sprawa nie jest beznadziejna, zawsze można dorobić kawałek metalu i wszystko będzie ok, tzn wysokości się nam nie zmienią. No ale jednak trochę wysiłku jest konieczne. Ja narazie nic nie dorabiałem co skutkuję że samochód tzn przód poszedł w dół. Odnośnie tyłu nic się nie zmienia. Po całej operacji samochód poszedł na zbierzność i... okazało się że kąt WSZ przekroczył tolerancję i wyniósł ponad 6stopni. Ogólnie mówiąc przód jest niżej niż tył.


    Odnośnie komfortu jazdy to wiozłem żonkę i nawet nie zauważyła że się coś zmieniło. Oczywiście jeździ się dużo fajniej. Dla mnie komfort się wogóle nie zmienił. Jest trochę sztywniej. Natomiast to co najleprze to zmiejszyło sie i to sporo bujanie przy hamowaniu. Naprawdę zupełnie inny samochód. Koniec nurkowań. Natomiast pomimo ze przód jest niżej jeszcze nie uderzyłem w nic płytą. Wynika to z tego ze jednak zawieszenie jest sztywne.

    To chyba na tyle po tygodniu jazdy z B6sport jednorurowymi. Zamianka była robiona w wawie w ASCO.

    Autorus
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
    Budowa mojego domku MURATORZE

    ----------------------------------------------------
    Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #3
      Re: B6sport opinia urzytkownika

      Zamieszczone przez autorus
      Informacja dla osób które mają fabryczny zestaw na złe drogi. Niestety ale z przodu trzeba wyjąć tulejki. Nie możan ich założyć z tymi amorkami. ....
      Kolega coś mało uważnie czyta forum. W jednorurowych tulejki podobno nie pasują ale w dwururowych na pewno pasuje p&p

      [ Dodano: Nie 08 Paź, 06 00:15 ]
      Zamieszczone przez autorus
      ...... Dla mnie komfort się wogóle nie zmienił. ....
      Na mój gust (zmieniłem na dwururowe) to się zmienił zasdniczo. Zwłaszcza wolne jeżdżenie po wykrotach w mieście jest dość nieprzyjemne. Za to na trasie można nieźle poszaleć.....
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • autorus
        Rider
        • 2004
        • 508

        #4
        W ASCO w wawie twierdzą ze dwururowe sa za miękkie. Od razu mi odradzili. Dlatego się zdecydowałem na jednorurowe. Od razu też wiedziałem że autko się obniży. Więc dość dokładnie czytam forum.

        Jeśli chodzi o komfort czyli tznw jeżdzenie po nierównościach to każdy ma własną wrażliwość. Mi tam odpowiada. Plomby mam wszystkie

        Autorus
        http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
        Budowa mojego domku MURATORZE

        ----------------------------------------------------
        Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

        Komentarz

        • Masmo
          L&K
          • 2005
          • 1145

          #5
          Zamieszczone przez autorus
          W ASCO w wawie twierdzą ze dwururowe sa za miękkie. Od razu mi odradzili.....
          Jeśli jednorurowe są twardsze niż dwururowe (czego nie mogę zweryfikować bo nie mam porównania) to Dzięki Bogu, że nie mam takich doradców. :wink: . Dla mnie dwururuwe są wystarczjąco twarde. Zachowanie zawieszenia przy ostrej jeździe jest genialne.

          [ Dodano: Nie 08 Paź, 06 22:05 ]
          Zamieszczone przez autorus
          ....Więc dość dokładnie czytam forum. ...
          Jeśli tak to mało dokładnie informujesz kolegów!! B6 dwururowe to też B6 i do nich tuleki pasują!!!
          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

          Komentarz

          • EŁ
            L&K
            • 2004
            • 1168
            • Octavia III (5E3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            a mam takie pytanko do uzytkowników b6 sport na jedej rurce ..czy nie macie wrazenia ze te amory szczególnie jak sie robi troszke chłodniej na dworze muszą sie troszeczke "rozgrzać"?....mam takie wrazenie juz w drugim aucie.....poprzednie myslałem ze to kwestia autka..ale w skodzie jest tak samo.....przez kilka km autko prowadzi sie jakos dziwnie.....tak "drewnianie". reaguje nerwowo na kazdą nierówność...po kilku km to zanika jest ok......opony raczej wykluczam bo w poprzednim autku miałem to zarówno na letnich jak na zimowych......najbardziej widac to na trasie...kiedy po kilku km autko zaczyna zupełnie inaczej chodzić po łukach ..... :shock:

            Komentarz


            • #7
              moze i tak, ale na to sklada sie calosc. Zimne auto ma wogole inna charakterystyke jak dla mnie :P Ale moze masz racje, ze na poczatku jest jakby sztywniej i mniej elastrycznie :P

              Komentarz

              • rafalus
                L&K
                • 2005
                • 1140
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                to ja chyba kupie sachsy
                nowy cSIMC od Aliego
                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                Komentarz

                • Nexus6
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4847
                  • Volkswagen

                  #9
                  Zamieszczone przez rafalus
                  to ja chyba kupie sachsy
                  to tak jakbyś serię kupił :diabelski_usmiech
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz

                  • Paweł T
                    Elegance
                    • 2006
                    • 784

                    #10
                    a ja kupię chyba b4, bo lubię komfort no i cena dużo niższa
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz

                    • Dig Dug
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1306
                      • Seat

                      #11
                      A skad wiadomo, ze sie ma tulejki w aucie?? One byly montowane fabrycznie ?? bo ja mam jeszcze serie na aucie (123 tys przejechane) i mysle o wymienie amorow, bo strasznie buja :evil:

                      A jezeli sa seryjnie, to jak powinny wygladac te tulejki pod te jednorurowe B6, zeby pasowaly ?? bo moge wczesniej wytoczyc sobie, zeby przy wymianie zrobic to za jednym razem.
                      Ma ktos moze zdjecie i wymiary, lub rys. techniczny ??
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz

                      • Masmo
                        L&K
                        • 2005
                        • 1145

                        #12
                        Zamieszczone przez Dig Dug
                        A skad wiadomo, ze sie ma tulejki w aucie?? One byly montowane fabrycznie ?? bo ja mam jeszcze serie na aucie (123 tys przejechane) i mysle o wymienie amorow, bo strasznie buja ....??
                        Tulejki są w zawieszeniu na złe drogi (+2,5cm wyżej) i trzeba było dopłacić jakieś 1500 do takiego auta. Seryjne Octy nie mają tulejek. Jak chesz podnieść zawiechę kup dwururowe i zamontuj tuleki seyjne by ASO.
                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                        Komentarz

                        • Dig Dug
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 1306
                          • Seat

                          #13
                          Masmo, Hmm nie wiem czy mam te tulejki, pewnie nie, ale teraz jest OK, wiec jak nie mam, to wole 1 rurowe i dalej nie miec tulejek. Chyba ze mam, to wtedy pasuje tulejki zalozyc, bo jakby mialo byc jeszcze nizej to bym sie zdziwil, pare razy zaliczylem strzala, ale micha cala Jutro zmierze jaka mam wysokosc od podloza do rantu blotnika i powiecie mi czy mam czy nie mam tych tulejek. :wink:
                          Była O1 jest F2.

                          Komentarz

                          • kkk13
                            Classic
                            • 2006
                            • 30

                            #14
                            Zamieszczone przez Paweł T
                            a ja kupię chyba b4, bo lubię komfort no i cena dużo niższa
                            Ta cena wynika z czegoś, B4 to zamiennik dla seri i to jest pełna kupa powiem szczerze.. Kiedyś jak sprzedawałem auto kumplowi (Golf4) zdjąłem B6 na grubej rurze i założyłem B4 (nowe oczywiście) - pojechałem pewną trasą którą przemierzalem wiele razy i myslałem, że w rowie zaraz skończe - nieporównywalna przepaść w stosunku do B6.. W mieście oczywiście, na studzienkach i drobnych nierównościach komfort jest gorszy na B6 (przynajmniej moich), ale bezpieczeństwo przy dużych prędkościach i frajda z prowadzenia to dwa światy.. Kilka dni temu założyłem do tego samego Golfa zawieszenie od Octavii RS, także auto fajnie się prowadziło, znacznie lepiej niż na B4..

                            Komentarz


                            • #15
                              B4 owszem, to jest zamiennik serii... ale jest to lepsze niż seria i da się to odczuć.
                              Ni mozna mówić, że B4 to kupa...a B6 jest super. Są to inne amorki o innej charakrerystyce i do innego zastosowania. Dla wielu osób B6 mogą okazać się nieodpowiednie... gdzyż nie szaleją a potrzebują komfortu.

                              Moim zdaniem KAYABA AGX jest jeszcze lepsze od B6... jak już ktoś lubi szybciej jeździć i mieć jakąś możliwość regulacji nastawów. Ale też i kosztują odpowiednio.

                              Komentarz

                              • Paweł T
                                Elegance
                                • 2006
                                • 784

                                #16
                                Zamieszczone przez bezduszny
                                Są to inne amorki o innej charakrerystyce i do innego zastosowania. Dla wielu osób B6 mogą okazać się nieodpowiednie... gdzyż nie szaleją a potrzebują komfortu.
                                mam właśnie takie potrzeby kolego
                                TDI ASV 140KM 300Nm

                                Komentarz

                                • EŁ
                                  L&K
                                  • 2004
                                  • 1168
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez bezduszny
                                  Moim zdaniem KAYABA AGX jest jeszcze lepsze od B6... jak już ktoś lubi szybciej jeździć i mieć jakąś możliwość regulacji nastawów. Ale też i kosztują odpowiednio.
                                  no tekst roku :lol: .......b6 ma tyle mozliwości zmiany nastawów o których kayabie sie nawet nie śniło.........

                                  Komentarz

                                  • kkk13
                                    Classic
                                    • 2006
                                    • 30

                                    #18
                                    Zamieszczone przez
                                    Zamieszczone przez bezduszny
                                    Moim zdaniem KAYABA AGX jest jeszcze lepsze od B6... jak już ktoś lubi szybciej jeździć i mieć jakąś możliwość regulacji nastawów. Ale też i kosztują odpowiednio.
                                    no tekst roku :lol: .......b6 ma tyle mozliwości zmiany nastawów o których kayabie sie nawet nie śniło.........
                                    Nie użytkowalem Kayaba AGX, ale także będę bronił B6 z prostego powodu - mamy Zerkopol, który sprawnie obsługuje te amortyzatory i wie co z nimi robić..

                                    Komentarz

                                    • autorus
                                      Rider
                                      • 2004
                                      • 508

                                      #19
                                      Zerkopol ?? Że co?
                                      http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
                                      Budowa mojego domku MURATORZE

                                      ----------------------------------------------------
                                      Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

                                      Komentarz

                                      • Zoltar
                                        Rider
                                        • 2005
                                        • 722

                                        #20
                                        www.soft-car.pl
                                        www.chiptuning-gdansk.pl


                                        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                        - Wyłączanie DPF
                                        - Hamownia Obciążeniowa

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez
                                          no tekst roku .......b6 ma tyle mozliwości zmiany nastawów o których kayabie sie nawet nie śniło.........
                                          To napisz jak się to robi

                                          Komentarz

                                          • EŁ
                                            L&K
                                            • 2004
                                            • 1168
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez bezduszny
                                            Zamieszczone przez
                                            no tekst roku .......b6 ma tyle mozliwości zmiany nastawów o których kayabie sie nawet nie śniło.........
                                            To napisz jak się to robi
                                            sie robi :wink: ...jedzie sie do Zerkpolu i ustawiają... :szeroki_usmiech ..wiem że Kayaba coś tam coś tam można sobie ustawiać recznie pod domem...chociaż chyba tyły wymagaja wyjecia ...tak?....ale jak ci kayaba padnie to sobie ją na smietnik wyrzucisz albo w garazu powiesisz...bilsteina naprawiasz i śmigasz dalej..... :wink:
                                            wiec...moim zdaniem:

                                            kayaba jak najbardziej tak ze wzgledu na łatwość ustawień ale jezeli ktoś ceni sobie ilość wariantów ustawień twardości zarówno ugięcia jak i odbicia to kayaba bedzie dla niego smieszna......

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              , widzę, że jednak nie widziałeś AGX'ów :diabelski_usmiech

                                              Komentarz

                                              • EŁ
                                                L&K
                                                • 2004
                                                • 1168
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez bezduszny
                                                , widzę, że jednak nie widziałeś AGX'ów :diabelski_usmiech

                                                http://www.kayaba.pl/agx.htm
                                                no to juz widze ...nie tzreba wyjmować jest magiczne pokretełko :wink: sliczne :P .....ciekawe jak sie bedzie miewało po mocno słonej błotnistej zimie

                                                ilosc ustawień dla kogoś kto sie lubi pobawić zawieszeniem...smieszna :P

                                                Komentarz

                                                • maciej
                                                  Drive
                                                  • 2006
                                                  • 68

                                                  #25
                                                  Autorus napisał
                                                  Zerkopol ?? Że co?
                                                  Dzwoniłem do nich i już wiem:

                                                  Zmiana charakterystyki (zmiękczenie) kosztuje 150 zł od sztuki, i masz możliwość wybrania sobie ustawień.
                                                  maciek1024

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...