Kurcze koles sprzedaje B6 bo sa za twarde. Jak to z nimi jest ?? W porownaniu do zawiechy DjCzasa B8 (jak ktos z nim jezdzil) i sprawnej serii, to B6 jest posrodku, czy blizej B8, czyli twardo tlukaco ?? Mam smaka na B6, ale sam nie wiem. :wink:
Kurcze koles sprzedaje B6 bo sa za twarde. Jak to z nimi jest ?? W porownaniu do zawiechy DjCzasa B8 (jak ktos z nim jezdzil) i sprawnej serii, to B6 jest posrodku, czy blizej B8, czyli twardo tlukaco ?? Mam smaka na B6, ale sam nie wiem. :wink:
AFAIK B6=B8, roznica polega tylko na dlugosci -> B6 jest do seryjnych sprezyn, B8 do krotszych.
ale oczywiscie moglo mi sie cos pokielbasic :roll:
AFAIK B6=B8, roznica polega tylko na dlugosci -> B6 jest do seryjnych sprezyn, B8 do krotszych.
Jeżeli B8 założymy do seryjnych sprężyn (przez większe ich ściśnięcie).... to też będziemy mieli utwardzenie i obniżenie zawieszenia...
Chyba, że są jakieś minusy tego rozwiązania.
Widziałem coś takiego. Przód B6.. tył B8 (optycznie długość amorka około -5 do -6 cm w stosunku do serii) w O1 AUM. Podobno tył o niebo lepiej się zachowuje.
dolozylem dzis do moich B6 sprezyny RS i musze powiedziec ze sie nic nie obizylo..
a jezeli juz sie upierac to moooooże troche przod nizej ale za to dupa wyzej....
prowadzenie dopiero ocenie, bo za krotko mam, ale wiem czy nie bedzie jakas wyrazna poprawa bo za duzo rzeczy mam juz ktore mi i tak usztywnily bude.
Mythbusters: RS nie obniza, tylko usztywnia dodatkowo ?
u mnie po dolozeniu RS do B6 2cm w dół k
może takie "RSy" Ci założyli :?: :roll:
to ja nie wiem, moze sie spodziewalem jakiegos wiekszego obnizenia i dlatego jakies takie wrazenie mam....
[ Dodano: Nie 05 Lis, 06 04:05 ]
dobra, pare kilometrow wiecej i w koncu siadlo. Moze musialo sie "uklepac" :P Nie wiem, ale jest wyraznie nizej, aczkolwiek i tak pewnie beda nadal krzyki ze "gleba!"
Jest tak jak mialo byc , czyli nizej i a jednoczesnie nie hardcore'owo. I na czescie kola nie wala o nadkola, a wiozlem dzis pelen komplet pasażerow , i to konkretnych wagowo
Ja nie mam pakietu na bezdroża a i tak jest wyżej jakieś 4 cm niz na seri, czy można coś z tym zrobić, bo strasznie to głupio wygląda jak bym miał Scouta. Jakieś sugestie.??? Czekam z niecierpliwością.
Ja nie mam pakietu na bezdroża a i tak jest wyżej jakieś 4 cm niz na seri, czy można coś z tym zrobić, bo strasznie to głupio wygląda jak bym miał Scouta. Jakieś sugestie.??? Czekam z niecierpliwością.
Coś chyba niemożliwe. Chyba, że coś jest nie tak założone. U mnie po wymianie na B6 zawiecha została mniej więcej na takim samym poziomie jak przed.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
bezduszny, Nie wymienialem jeszcze - mialem kupic teraz, ale postanowilem poczekac do wiosny. Biore B6 jako, ze AGX nie maja do tylu dydykowanych. Ale czytalem co sie dalo na forum i wszedzie bylo, ze praktycznie to samo wychodzi. Nie ma podnoszenia, a nawet po wyjeciu tulejek zawiecha opada. Nie wiem czy mam tulejki, ale sadze, ze nie, bo przod mi tak siedzi, ze prawie wale zderzakiem o glebe przy hamowaniu
A teraz mi piszecie 4cm :cry:
Przeciez dlugosc amora jest ta sama. Wiec auto powinno opadac do poziomu typowego, a tylko pracowac twardziej w zakresie pracy, w stosunku do miekszej serii. No moze minimalnie wypychac, ale nie 4 cm :!:
bezduszny, Zalozyc, to zalozysz, tylko wg mnie jest cos takiego jak zakres pracy amortyzatora. Inaczej on pracuje jak jest wstepnie ugiety o 50% a inaczej jak ugniemy go o 10%
Przeciez dlugosc amora jest ta sama. Wiec auto powinno opadac do poziomu typowego, a tylko pracowac twardziej w zakresie pracy, w stosunku do miekszej serii. No moze minimalnie wypychac, ale nie 4 cm
opinie ze sie podnosi slyszymy wtedy kiedy ktos ma wysluzone amorki, u mnie na przodzie po zmianie ni ebylo roznicy , natomiast tyl sie podniosl gdyz tam mialem serie z przebiegiem prawie 160kkm. Obnizylem sprezynami z RS. Nadal jednak tyl mam wyzej niz przod.
Wysluzone amorki po prostu nizej siedza, i potem jest taki efekt nawet jesli nowe serie wsadzisz
lec, Chyba ze tak to rozumiec.
Z tym, ze mi przod siedzi naprawde niesamowicie. A tyl mam w gorze. Wszystkie wykazuja sprawnosc kolo 70%, ale to bujda, przynajmniej na przodzie, bo jestem w stanie jedna reka tak bujac przod, ze prawie dobija. O jezdzie nie wspomne i hamowaniu Tak wiec wiem, ze przod klamie w badaniach i amory sa do wymiany. Z kolei piszecie ze jak wymienic na B6 to wszystkie, wiec tyl robie profilaktycznie.
bezduszny - ja nie bede kombinowal. Jak mam wymieniac tylne prawie na serie (B4) to juz lepiej nie wymieniac i zalozyc na przod AGX-y, troche je zmiekczyc i jezdzic w tej kombinacji. Chociaz brak dydykowanych do kombi na tyl AGX-ow sklonila mnie do trzymania sie B6, gdzie tylne w razie czego mozna wymienic na dydykowane.
Ja mam nalatane 125 tys km.
Hmm sprezyny do RS-a to koszt paru stowek wiec czy ja wiem Zostane przy seryjnych, bo auto ma zrobione te 125 tys w jedna max dwie osoby i zero bagazu, wiec sprezyny nie wygniecione sa.
EŁ, Bezduszny chyba sugerowal, ze na miekkich amorach tylnych nie podniesie sie tyl, zostanie jak teraz jest, a dzwignie tylko przod tymi B6. Ale zadne B4 nie wchodza w rachube.
EŁ, Bezduszny chyba sugerowal, ze na miekkich amorach tylnych nie podniesie sie tyl, zostanie jak teraz jest, a dzwignie tylko przod tymi B6. Ale zadne B4 nie wchodza w rachube.
na b6 tez sie nie podniesie o ile odpowiednio zostanie ustawiony talerzyk.miałem tak robione w poprzednim aucie w ibizie tył stał wyżej niz przód a kciałem równo....pokombinowali coś z tymi talerzykami i było ok...sprężyna została ta sama....
WRÓÓÓĆĆĆ!!! :lol: .hheh skucha..octa nie ma tylnej sprezyny opartej na talerzyku amortyzatora....heheh....coś nie przytomny dzisiaj jestem ops:
bezduszny, Czytales o co pytalem. Powiedz mi jak ten amor pracuje. Bo dla mnie jak scisniesz, zalozysz, to potem amor wybije do samej gory i sprezyna jak auto podniesiesz rozrywa taki amortyzator. Zalatuja druciarstwem.
Komentarz