B6sport opinia uzytkownika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez
    ciekawe jak sie bedzie miewało po mocno słonej błotnistej zimie
    Po pierwszej zimie koleś w A6 twierdzi, że to jeszcze działa

    Wróćmy do tematy na wiosnę to zobaczymy :diabelski_usmiech

    Komentarz


    • #27
      dolozylem dzis do moich B6 sprezyny RS i musze powiedziec ze sie nic nie obizylo..

      a jezeli juz sie upierac to moooooże troche przod nizej ale za to dupa wyzej....

      prowadzenie dopiero ocenie, bo za krotko mam, ale wiem czy nie bedzie jakas wyrazna poprawa bo za duzo rzeczy mam juz ktore mi i tak usztywnily bude.

      Mythbusters: RS nie obniza, tylko usztywnia dodatkowo ?

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #28
        Zamieszczone przez lec
        dolozylem dzis do moich B6 sprezyny RS i musze powiedziec ze sie nic nie obizylo..

        a jezeli juz sie upierac to moooooże troche przod nizej ale za to dupa wyzej....

        prowadzenie dopiero ocenie, bo za krotko mam, ale wiem czy nie bedzie jakas wyrazna poprawa bo za duzo rzeczy mam juz ktore mi i tak usztywnily bude.

        Mythbusters: RS nie obniza, tylko usztywnia dodatkowo ?
        u mnie po dolozeniu RS do B6 2cm w dół k

        może takie "RSy" Ci założyli :?: :roll:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • Dig Dug
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1306
          • Seat

          #29
          Kurcze koles sprzedaje B6 bo sa za twarde. Jak to z nimi jest ?? W porownaniu do zawiechy DjCzasa B8 (jak ktos z nim jezdzil) i sprawnej serii, to B6 jest posrodku, czy blizej B8, czyli twardo tlukaco ?? Mam smaka na B6, ale sam nie wiem. :wink:
          Była O1 jest F2.

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #30
            Zamieszczone przez Dig Dug
            Kurcze koles sprzedaje B6 bo sa za twarde. Jak to z nimi jest ?? W porownaniu do zawiechy DjCzasa B8 (jak ktos z nim jezdzil) i sprawnej serii, to B6 jest posrodku, czy blizej B8, czyli twardo tlukaco ?? Mam smaka na B6, ale sam nie wiem. :wink:
            AFAIK B6=B8, roznica polega tylko na dlugosci -> B6 jest do seryjnych sprezyn, B8 do krotszych.

            ale oczywiscie moglo mi sie cos pokielbasic :roll:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez MisiekWAW
              AFAIK B6=B8, roznica polega tylko na dlugosci -> B6 jest do seryjnych sprezyn, B8 do krotszych.
              Jeżeli B8 założymy do seryjnych sprężyn (przez większe ich ściśnięcie).... to też będziemy mieli utwardzenie i obniżenie zawieszenia...

              Chyba, że są jakieś minusy tego rozwiązania.
              Widziałem coś takiego. Przód B6.. tył B8 (optycznie długość amorka około -5 do -6 cm w stosunku do serii) w O1 AUM. Podobno tył o niebo lepiej się zachowuje.

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez MisiekWAW
                Zamieszczone przez lec
                dolozylem dzis do moich B6 sprezyny RS i musze powiedziec ze sie nic nie obizylo..

                a jezeli juz sie upierac to moooooże troche przod nizej ale za to dupa wyzej....

                prowadzenie dopiero ocenie, bo za krotko mam, ale wiem czy nie bedzie jakas wyrazna poprawa bo za duzo rzeczy mam juz ktore mi i tak usztywnily bude.

                Mythbusters: RS nie obniza, tylko usztywnia dodatkowo ?
                u mnie po dolozeniu RS do B6 2cm w dół k

                może takie "RSy" Ci założyli :?: :roll:
                to ja nie wiem, moze sie spodziewalem jakiegos wiekszego obnizenia i dlatego jakies takie wrazenie mam....

                [ Dodano: Nie 05 Lis, 06 04:05 ]
                dobra, pare kilometrow wiecej i w koncu siadlo. Moze musialo sie "uklepac" :P Nie wiem, ale jest wyraznie nizej, aczkolwiek i tak pewnie beda nadal krzyki ze "gleba!"
                Jest tak jak mialo byc , czyli nizej i a jednoczesnie nie hardcore'owo. I na czescie kola nie wala o nadkola, a wiozlem dzis pelen komplet pasażerow , i to konkretnych wagowo

                Komentarz

                • autorus
                  Rider
                  • 2004
                  • 508

                  #33
                  Ponieważ mam założone b6 jednorurowe i mam pakiet na bezdroża to podczas wymiany mieli mi taką tulejkę wyjąć. Inaczej się nie dało założyć amorków.

                  I teraz pytanko, gdzie w wawie zrobią mi taką tulejkę pod b6? Bo niestety przód poszedł w dół. I chciałbym go podnieść jak przed zmianą amorków.

                  Pozdrawiam

                  Autorus
                  http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
                  Budowa mojego domku MURATORZE

                  ----------------------------------------------------
                  Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

                  Komentarz

                  • maciej
                    Drive
                    • 2006
                    • 68

                    #34
                    Ja nie mam pakietu na bezdroża a i tak jest wyżej jakieś 4 cm niz na seri, czy można coś z tym zrobić, bo strasznie to głupio wygląda jak bym miał Scouta. Jakieś sugestie.??? Czekam z niecierpliwością.
                    maciek1024

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      maciej, Trzeba bylo wybrac B8+ RS Spring, problem by zniknal
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Dig Dug
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1306
                        • Seat

                        #36
                        Przeciez wysokosc ma sie nie zmieniac, to co w koncu jest ?? :evil: Dochodza sprzeczne informacje.
                        Była O1 jest F2.

                        Komentarz


                        • #37
                          Dig Dug, amory masz seryjne oryginalne czy juz po wymianie ?

                          Komentarz

                          • Zoltar
                            Rider
                            • 2005
                            • 722

                            #38
                            Zwykła sprężyna + super amorek = Wysoko

                            Załóż sprężyny od RS'a
                            www.soft-car.pl
                            www.chiptuning-gdansk.pl


                            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                            - Wyłączanie DPF
                            - Hamownia Obciążeniowa

                            Komentarz

                            • Masmo
                              L&K
                              • 2005
                              • 1145

                              #39
                              Zamieszczone przez maciej
                              Ja nie mam pakietu na bezdroża a i tak jest wyżej jakieś 4 cm niz na seri, czy można coś z tym zrobić, bo strasznie to głupio wygląda jak bym miał Scouta. Jakieś sugestie.??? Czekam z niecierpliwością.
                              Coś chyba niemożliwe. Chyba, że coś jest nie tak założone. U mnie po wymianie na B6 zawiecha została mniej więcej na takim samym poziomie jak przed.
                              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                              Komentarz

                              • maciej
                                Drive
                                • 2006
                                • 68

                                #40
                                Załóż sprężyny od RS'a
                                taki mam właśnie zamiar na wzór naszego "kolegi przodownika" z Poznania
                                maciek1024

                                Komentarz

                                • Dig Dug
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 1306
                                  • Seat

                                  #41
                                  bezduszny, Nie wymienialem jeszcze - mialem kupic teraz, ale postanowilem poczekac do wiosny. Biore B6 jako, ze AGX nie maja do tylu dydykowanych. Ale czytalem co sie dalo na forum i wszedzie bylo, ze praktycznie to samo wychodzi. Nie ma podnoszenia, a nawet po wyjeciu tulejek zawiecha opada. Nie wiem czy mam tulejki, ale sadze, ze nie, bo przod mi tak siedzi, ze prawie wale zderzakiem o glebe przy hamowaniu

                                  A teraz mi piszecie 4cm :cry:

                                  Przeciez dlugosc amora jest ta sama. Wiec auto powinno opadac do poziomu typowego, a tylko pracowac twardziej w zakresie pracy, w stosunku do miekszej serii. No moze minimalnie wypychac, ale nie 4 cm :!:
                                  Była O1 jest F2.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Dig Dug, możesz zrobić taki manewr jak mój znajomy.

                                    Kupił B4 ale na tył o jakieś 5 cm krótrze niż seria..... Aby to załozyć musieli troche się napracować.

                                    Efekt jest taki, że samochód po pierwsze nie ma podniesionego tyłu a po drugie tył lepiej zachowuje się na zakrętach (nie ucieka).

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #43
                                      bezduszny, Zalozyc, to zalozysz, tylko wg mnie jest cos takiego jak zakres pracy amortyzatora. Inaczej on pracuje jak jest wstepnie ugiety o 50% a inaczej jak ugniemy go o 10%
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Zamieszczone przez Dig Dug
                                        Przeciez dlugosc amora jest ta sama. Wiec auto powinno opadac do poziomu typowego, a tylko pracowac twardziej w zakresie pracy, w stosunku do miekszej serii. No moze minimalnie wypychac, ale nie 4 cm
                                        opinie ze sie podnosi slyszymy wtedy kiedy ktos ma wysluzone amorki, u mnie na przodzie po zmianie ni ebylo roznicy , natomiast tyl sie podniosl gdyz tam mialem serie z przebiegiem prawie 160kkm. Obnizylem sprezynami z RS. Nadal jednak tyl mam wyzej niz przod.

                                        Wysluzone amorki po prostu nizej siedza, i potem jest taki efekt nawet jesli nowe serie wsadzisz

                                        Komentarz

                                        • Dig Dug
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 1306
                                          • Seat

                                          #45
                                          lec, Chyba ze tak to rozumiec.
                                          Z tym, ze mi przod siedzi naprawde niesamowicie. A tyl mam w gorze. Wszystkie wykazuja sprawnosc kolo 70%, ale to bujda, przynajmniej na przodzie, bo jestem w stanie jedna reka tak bujac przod, ze prawie dobija. O jezdzie nie wspomne i hamowaniu Tak wiec wiem, ze przod klamie w badaniach i amory sa do wymiany. Z kolei piszecie ze jak wymienic na B6 to wszystkie, wiec tyl robie profilaktycznie.

                                          bezduszny - ja nie bede kombinowal. Jak mam wymieniac tylne prawie na serie (B4) to juz lepiej nie wymieniac i zalozyc na przod AGX-y, troche je zmiekczyc i jezdzic w tej kombinacji. Chociaz brak dydykowanych do kombi na tyl AGX-ow sklonila mnie do trzymania sie B6, gdzie tylne w razie czego mozna wymienic na dydykowane.

                                          Ja mam nalatane 125 tys km.

                                          Hmm sprezyny do RS-a to koszt paru stowek wiec czy ja wiem Zostane przy seryjnych, bo auto ma zrobione te 125 tys w jedna max dwie osoby i zero bagazu, wiec sprezyny nie wygniecione sa.

                                          Dzieki za info.
                                          Była O1 jest F2.

                                          Komentarz

                                          • EŁ
                                            L&K
                                            • 2004
                                            • 1168
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez bezduszny
                                            Dig Dug, możesz zrobić taki manewr jak mój znajomy.

                                            Kupił B4 ale na tył o jakieś 5 cm krótrze niż seria..... Aby to załozyć musieli troche się napracować.

                                            Efekt jest taki, że samochód po pierwsze nie ma podniesionego tyłu a po drugie tył lepiej zachowuje się na zakrętach (nie ucieka).
                                            to w koncu b4 czy b6?...w b6 jest przecież możłiwośc przesunięcia talerzyka z tyłu......to po kiego grzyba brać jakieś krótsze? :lol:

                                            Komentarz

                                            • Dig Dug
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 1306
                                              • Seat

                                              #47
                                              , Bezduszny chyba sugerowal, ze na miekkich amorach tylnych nie podniesie sie tyl, zostanie jak teraz jest, a dzwignie tylko przod tymi B6. Ale zadne B4 nie wchodza w rachube.
                                              Była O1 jest F2.

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                , B4...

                                                Manewr polegał na tym, że aby załozyć amorki trzeba było nagiąć/ścisnąć sprężyny na tyle.

                                                Efekt bardzo zadowalający... zarówno wizualnie jak i w prowadzeniu samochodu.

                                                Samochód na pewno lepiej się zachowuje na B4 niż oryginalnych. Nie jest twardy ale też nie buja nim i jest stabilny w prowadzeniu.

                                                Komentarz

                                                • EŁ
                                                  L&K
                                                  • 2004
                                                  • 1168
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez Dig Dug
                                                  , Bezduszny chyba sugerowal, ze na miekkich amorach tylnych nie podniesie sie tyl, zostanie jak teraz jest, a dzwignie tylko przod tymi B6. Ale zadne B4 nie wchodza w rachube.
                                                  na b6 tez sie nie podniesie o ile odpowiednio zostanie ustawiony talerzyk.miałem tak robione w poprzednim aucie w ibizie tył stał wyżej niz przód a kciałem równo....pokombinowali coś z tymi talerzykami i było ok...sprężyna została ta sama....

                                                  WRÓÓÓĆĆĆ!!! :lol: .hheh skucha..octa nie ma tylnej sprezyny opartej na talerzyku amortyzatora....heheh....coś nie przytomny dzisiaj jestem ops:

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    #50
                                                    bezduszny, Czytales o co pytalem. Powiedz mi jak ten amor pracuje. Bo dla mnie jak scisniesz, zalozysz, to potem amor wybije do samej gory i sprezyna jak auto podniesiesz rozrywa taki amortyzator. Zalatuja druciarstwem.
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...