BilsteinaB4+tarcze ATE PD+klocki ATE moje wrażenia z jazdy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez RODROG
    jednak nie polecam b4 dla tych którzy chcą coś więcej niż fabryka dała.
    a ja mam inne zdanie, uważam że są twardsze niz seria, mi się jeżdzi rewela.

    Komentarz

    • rastafari
      Classic
      • 2007
      • 14

      #77
      Subiektywne odczucia z power diskow jest takie ze sa lepsze od brembo maxow.

      B4 mam polaczone z eibachem pro kit i auto trzyma sie zakretow dobrze, jest twarde ale nie do przesady...plomby nie wypadaja.
      Miska olejowa wisi na odpowidniej wysokosci i na normalnej drodze sie jej nie urwie, musi byc jakas spora wyrwa ale to wtedy odszkodowanie bedzie :szeroki_usmiech

      jezdzi sie o niebo lepiej niz na serii/ seryjnej wysokosci /seryjnych klockach/tarczach.
      Jak to wladza uderzyc potrafi ludziom do glowy, nawet namiastek wladzy internetowej
      Pozdrawiam OCP

      Komentarz

      • kabanach
        Drive
        • 2006
        • 91

        #78
        a ja dzisiaj zakladam komplecik B4 :szeroki_usmiech (juz nie moge sie doczekac), bo ATE PD juz mam (20 tys km) i jestem BARDZO z nich zadowlony - spisuja sie swietnie nawet przy dosc ostrej jezdzie. Kolega Masmo ma je znaczenie dluzej przy mocniejszym silniku i mysle, ze z czystym sumieniem moze je polecic (w polaczeniu z B6)
        krzychu
        L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
        CB Cobra, B4, ATE_PD

        Komentarz


        • #79
          i jak się śmiga kolego ..?

          Komentarz

          • kabanach
            Drive
            • 2006
            • 91

            #80
            no dzisiaj pierwszy dzien, wlasnie ustawiaja mi geometrie. Na razie przejechalem jakies 100km i troche warunki pogodowe nie daja sprawdzic nowych amorkow ;(
            Ale w drodze powrotnej do Gdanska sie postaram :diabelski_usmiech
            krzychu
            L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
            CB Cobra, B4, ATE_PD

            Komentarz

            • rob555
              Rider
              • 2006
              • 748

              #81
              Zamieszczone przez kabanach
              no dzisiaj pierwszy dzien, wlasnie ustawiaja mi geometrie. Na razie przejechalem jakies 100km i troche warunki pogodowe nie daja sprawdzic nowych amorkow ;(
              Ale w drodze powrotnej do Gdanska sie postaram :diabelski_usmiech
              No Krzysiu daj znac jak sie jezdzi? Sam jestem ciekawe w koncu wymieniles prawie cale zawieszenie :twisted:
              pozdrawiam

              Diagnostyka i tuning
              hybrydowe wtryski i turbiny
              programy na ulice jak i do sportu

              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
              www.tune-up.pl

              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

              Komentarz

              • kabanach
                Drive
                • 2006
                • 91

                #82
                no czesc Robert
                Niepokoji mnie takie gluche stukanie na dziurach - nie wiem czy jestem juz jakis przewrazliwiony, czy zostalo jeszcze cos starego co nalezaloby wymienic. Widziales to wszystko i moze masz jakies pomysly.
                Bedac calkiem szczerym to przesiadka na hamulce ATE, ze nie wspomnie o virusie :diabelski_usmiech , zrobila na mnie znacznie wieksze wrazenie niz zmiana zawieszenia - no ale to przeciez tylko B4
                krzychu
                L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                CB Cobra, B4, ATE_PD

                Komentarz

                • rob555
                  Rider
                  • 2006
                  • 748

                  #83
                  Zamieszczone przez kabanach
                  no czesc Robert
                  Niepokoji mnie takie gluche stukanie na dziurach - nie wiem czy jestem juz jakis przewrazliwiony, czy zostalo jeszcze cos starego co nalezaloby wymienic. Widziales to wszystko i moze masz jakies pomysly.
                  Bedac calkiem szczerym to przesiadka na hamulce ATE, ze nie wspomnie o virusie :diabelski_usmiech , zrobila na mnie znacznie wieksze wrazenie niz zmiana zawieszenia - no ale to przeciez tylko B4
                  Stuka z przodu czy z tyl? Jedna strona czy obie....
                  Generalnie tam wszystko nowe wiec... :?
                  pozdrawiam

                  Diagnostyka i tuning
                  hybrydowe wtryski i turbiny
                  programy na ulice jak i do sportu

                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                  www.tune-up.pl

                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                  Komentarz

                  • Nexus6
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4847
                    • Volkswagen

                    #84
                    Zamieszczone przez rob555
                    Generalnie tam wszystko nowe wiec...
                    więc wystarczy że coś nie zostało do końca dokręcone, też tak miałem - zabrakło pół obrotu kluczem
                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                    Komentarz

                    • kabanach
                      Drive
                      • 2006
                      • 91

                      #85
                      wszystko nowe a stukanie stare
                      stuka zdecydowanie z przodu i to (raczej) po obu stronach
                      krzychu
                      L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                      CB Cobra, B4, ATE_PD

                      Komentarz

                      • rob555
                        Rider
                        • 2006
                        • 748

                        #86
                        łaczniki stabilizatora. Jak ogladalismy to wygladaly OK ale czasem wyglad a wrazenia słuchowe sie rozmijaja. Praktycznie tylko to zostalo.
                        pozdrawiam

                        Diagnostyka i tuning
                        hybrydowe wtryski i turbiny
                        programy na ulice jak i do sportu

                        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                        www.tune-up.pl

                        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                        Komentarz

                        • kabanach
                          Drive
                          • 2006
                          • 91

                          #87
                          trzeba sprawe rozwazyc, ale to moze juz na priva co-by OT nie robic. OK??
                          krzychu
                          L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                          CB Cobra, B4, ATE_PD

                          Komentarz

                          • psychodad
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 117

                            #88
                            Jako , że temat odgrzany to się podczepie.Seryjne tarcze są już wiekowe , klocki się kończa więc czas an zmiany.

                            Szukjąc troche po necie myślałem nad ebc groove , brembo max , lub ATE PD.Biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości chyba jednak założe ATE PD tylko nie jestem pewny rozmiaru.312 wyglądały by malinowo pod 17" ale czy nie będą za duże ? doradzcie do tego jeszcze jakieś mądre klocki (moze ebc , ferodo ? ).

                            pozdro.
                            chip ... chip huraaa !

                            Komentarz

                            • endryu
                              RS
                              • 2006
                              • 3773
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #89
                              do rozmiaru 312 trzeba wymienić zwrotnicę zacisk, jarzmo (a to duże koszta). Fabrycznie w AHF są tarcze 280 mm. Tarcze ATE PD są dobrymi tarczami, do których można zastosować standardowe klocki FERODO lub EBC, lub Ferodo DS Performance, EBC Green Stuff. Wszystkie te części są dobrymi produktami no i ceny są konkurencyjne.
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz

                              • psychodad
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 117

                                #90
                                Dzięki bardzo.Co prawda mniejsze ale za to cena lepsza

                                Kupie chyba na necie w polecanym wcześniej http://www.zmax.pl/

                                TARCZA HAM. BORA/GOLF IV/A3/OCTAVIA/LEON 288x25 PD 165zł /sztuka ( tylko na ich stronie nie ma wyszczególnionej wer. tdi )
                                chip ... chip huraaa !

                                Komentarz

                                • endryu
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3773
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  #91
                                  Fabrycznie w AHF są tarcze 280 mm i w http://www.zmax.pl/ są po 150 zł. nie piszą osobno do TDI bo nie ma to znaczenia. Podają wymiary tarcz.
                                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                  =================================================

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    do tego ATE PD i klocki ATE i miodzio

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #93
                                      psychodad, Ty masz 280mm, tak jak byly u mnie W AHF-ie jak nikt nic nie grzebal w zawieszeniu zawsze byly 280mm i z tylu tarcze.

                                      A tam u Ciebie nic wiekszego nie widzialem

                                      A co do ZMax-a zycze duzooooooo cierpliwosci i najpiej bardzo dokladnie 5 razy zapytac czy wie co chcemy, bo potem sie mozna zdziwic :twisted:
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • psychodad
                                        Ambiente
                                        • 2007
                                        • 117

                                        #94
                                        Mam co mam ale mi się to gubi pod 17" i hamują biednie ( wydarte są na maxa ... ) :cry: Czegoś większego pragne 312 by mi spasiły tylko , że kasy trza na to wywalić :/ a tu na sezon gumy , teraz w zderzak wkładam siatki, grill do poprawki , siakieś ładne ale bardzo delikatne progi musze wyrwać ... itd itd octa ciągnie kapuche na wiosne :lol: aa i audio jeszcze nie skończone ... a to też lubi papusiac fundusze ... oj lubi


                                        p.s. jaki tak na oko jest koszt wsadzenia 312" ? ( pomijając tarcze i klocki )
                                        chip ... chip huraaa !

                                        Komentarz

                                        • kabanach
                                          Drive
                                          • 2006
                                          • 91

                                          #95
                                          mam do zmaxa numer GG i ta droga najlepiej sie dogadac. A klocki kup ATE!! Caly komplecik naprawde dziala b. dobrze - juz pisalem, ze polecam

                                          [ Dodano: Sro 28 Lut, 07 08:31 ]
                                          chlopaki (w zmaxie) sa bardzo pomocni i potrafia doradzic co kupic do konkretnego auta

                                          [ Dodano: Sro 28 Lut, 07 08:35 ]
                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          A co do ZMax-a zycze duzooooooo cierpliwosci i najpiej bardzo dokladnie 5 razy zapytac czy wie co chcemy, bo potem sie mozna zdziwic
                                          eeej, no bez przesady - juz wielokrotnie robilem u nich zakupy (a Masmo jeszcze wiecej), a ostatnio za grubo ponad 1 tys zl i jestem zadowolony. Trzeba tylko wiedziec co sie chce, dopytac i wyslac konkretne zamowienie na pismie - wtedy obedzie sie bez problemow
                                          krzychu
                                          L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                                          CB Cobra, B4, ATE_PD

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #96
                                            kabanach, Napisac Ci historie mojego zycia Qrna podalem NUMER czesci, a dostalem co innego. Chyba dokladniej sie nie da. A potem wyszlo na to, ze on nie mial pojecia co JA chce. No nic, moze mial gorszy dzien. Faktura to sie robila 3 tygodnie, bo generalnie zapomnial o niej, a pisalem o tym kilka razy. W koncu wyszlo na to, ze ja sobie cos ubzdurałem i przeslanie historii rozmowy z GG uspokoiło temat. Uwierz ja jestem bardzo spokojny, ale do pewnego momentu :wink:
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Qrna podalem NUMER czesci, a dostalem co innego. Chyba dokladniej sie nie da. A potem wyszlo na to, ze on nie mial pojecia co JA chce
                                              normalne, tez to miałem.

                                              Komentarz

                                              • Paweł T
                                                Elegance
                                                • 2006
                                                • 784

                                                #98
                                                cena w zmax podają za jedną tarczę, czy za dwie 160PLN
                                                TDI ASV 140KM 300Nm

                                                Komentarz

                                                • kabanach
                                                  Drive
                                                  • 2006
                                                  • 91

                                                  #99
                                                  dobre pytanie juz nie pamietam, ale stawilbym na to, ze to cena za jedna tarcze
                                                  krzychu
                                                  L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                                                  CB Cobra, B4, ATE_PD

                                                  Komentarz


                                                  • za jedna, komplet z klockami około 460 zł

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...