regenerowana turbina -> trauma

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • justpepe
    Classic
    • 2008
    • 28

    regenerowana turbina -> trauma

    Niektóre części do Mitsubishi jeśli nie ma w Europie około miesiąca oczekiwania
  • mateo
    Ambiente
    • 2007
    • 172

    #2
    regenerowana turbina -> trauma

    Czolem

    dzisiaj w koncu udalo sie przeszczepic do moje BXE turbinke z ARL'a

    kupilem regenerowana, z polecanego miejsca

    i efekt jest taki ze tuner nie byl wstanie wysterowac jej zeby sensownie wstala ponizej 2400 rpm
    do tego gwizda od 1600 do 2400 jak czajnik

    a gratis .... niebieski dym ..
    (poprzednia turbina nie puscila ani grama i wszystko bylo prawktycznie suche)

    jednym slowem opadaja rece :/

    maja ja wymienic na gwarancji na inna sztuke, ale zaczynam miec watpliwosci czy nie bedzie tak samo

    zachcialo sie wiekszej dmuchawy a efekt jest taki ze chodze na nogach :]
    Mateo
    chip'ed

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      mateo, kto to kupuje regenerowane turbiny :!: :?: Tylko nowe albo uzywki, nigdy regenerowane...
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • ziutsane
        RS
        • 2007
        • 2376

        #4
        Ja regenerowałem i mam olej w dolocie po roku... muszę obserwować... Jak nie to biorę nową K03s !
        Radio: C90r+XDP210EQ
        Kable:Opt,Skyline,50 mm
        Wzm:XES M1+FP 1.800
        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

        Komentarz

        • mateo
          Ambiente
          • 2007
          • 172

          #5
          Zamieszczone przez piramida
          mateo, kto to kupuje regenerowane turbiny :!: :?: Tylko nowe albo uzywki, nigdy regenerowane...
          znajomi chwalili regenerowane - duzo i bez problemu wymieniali

          teraz sie wacham czy nie kupic jakies nowej, ale moze mniej popularnej ....
          Mateo
          chip'ed

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            mateo, każdy tuner ma dojście do używanych turbin z pewnego źródła więc zakładaj używaną ale sprawdzoną turbinę
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • mateo
              Ambiente
              • 2007
              • 172

              #7
              Zamieszczone przez piramida
              mateo, każdy tuner ma dojście do używanych turbin z pewnego źródła więc zakładaj używaną ale sprawdzoną turbinę
              tutaj spuszcze zaslone milczenia

              nic - bede szukal nowki jakies, najwyzej bedzie rzezba od nowa
              Mateo
              chip'ed

              Komentarz

              • kmink
                L&K
                • 2007
                • 1360
                • Superb III (3V3)

                #8
                U nas w firmie nie "załatwiamy" turbin używanych(chyba że mamy na stanie jakąś "świerzynke") ani regenerowanych...jak klient taką dostarczy to założymy na jego odpowiedzialność....załatwiamy ale nowe :wink:
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz

                • mateo
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 172

                  #9
                  Zamieszczone przez kmink
                  U nas w firmie nie "załatwiamy" turbin używanych(chyba że mamy na stanie jakąś "świerzynke") ani regenerowanych...jak klient taką dostarczy to założymy na jego odpowiedzialność....załatwiamy ale nowe :wink:
                  znalazla sie uzywana VA siedzi, gwizda i sie ladnie krecie
                  Mateo
                  chip'ed

                  Komentarz

                  • kabanos
                    RS
                    • 2011
                    • 4544
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    A można wiedzieć od kogo kupiłeś to cudo? Może być pw.

                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                    Komentarz

                    • loru
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 4286
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      A można wiedzieć od kogo kupiłeś to cudo? Może być pw.
                      żadne pw niech wyjawi tajemnice co by inni się nie nacięli.
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz

                      • mateo
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 172

                        #12
                        Zamieszczone przez loru
                        A można wiedzieć od kogo kupiłeś to cudo? Może być pw.
                        żadne pw niech wyjawi tajemnice co by inni się nie nacięli.
                        wzialem od polecanego przez znajomych zakladu

                        znajomi lataja, ja mialem pecha

                        problem jest taki ze testy szczelnosci z zakladach nie daja pewnosci szczelnosci turbiny
                        a nie widzac rak gosci nie ma sie pewnosci ze uzyja czesli melleta

                        dodatkowo wywazarki miewaja nizsze obroty niz turbawka dostaje w aucie
                        Mateo
                        chip'ed

                        Komentarz

                        • loru
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 4286
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez mateo
                          wzialem od polecanego przez znajomych zakladu

                          znajomi lataja, ja mialem pecha

                          problem jest taki ze testy szczelnosci z zakladach nie daja pewnosci szczelnosci turbiny
                          a nie widzac rak gosci nie ma sie pewnosci ze uzyja czesli melleta

                          dodatkowo wywazarki miewaja nizsze obroty niz turbawka dostaje w aucie
                          dlatego warto wiedzieć kogo omijać
                          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                          Komentarz

                          • mateo
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 172

                            #14
                            Zamieszczone przez loru
                            Zamieszczone przez mateo
                            wzialem od polecanego przez znajomych zakladu

                            znajomi lataja, ja mialem pecha

                            problem jest taki ze testy szczelnosci z zakladach nie daja pewnosci szczelnosci turbiny
                            a nie widzac rak gosci nie ma sie pewnosci ze uzyja czesli melleta

                            dodatkowo wywazarki miewaja nizsze obroty niz turbawka dostaje w aucie
                            dlatego warto wiedzieć kogo omijać
                            napisze co i jak jak zakoncze proces reklamacyjny
                            ok ?
                            Mateo
                            chip'ed

                            Komentarz

                            • natash
                              RS
                              • 2011
                              • 2599

                              #15
                              Malett nie robi już części do garettów, chyba...

                              Komentarz

                              • McGan
                                RS
                                • 2010
                                • 3574
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                Zamieszczone przez natash
                                chyba...
                                Nie chyba, tylko na pewno. Jest to w 100% prawdziwa informacja prosto od importera. Garrett zabronił regeneracji ich turbin ze względu, że jest to tak naprawdę nienaprawialny sprzęt i brak już firmowanych części do ich turbin. Swego czasu był albo i nadal jest specjalista od regeneracji na forum, który wściekle ze mną walczył, że regeneracja przywraca turbo do stanu jak z fabryki i, że po dobrze zrobionej regeneracji turbo może dalej bezawaryjnie pracować. GÓWNO prawda - jak można zrobić dobrze regenerację na chujowych częściach? Poza tym nikt mi nie powie, że przy regeneracji używają urządzeń o takiej samej klasie dokładności co przy produkcji nowych turbin. Taki chuj jak słonia nos :lol: Jak brać turbo to tylko i wyłącznie nówkę od autoryzowanego importera, lub używkę. Miałem dwie regenerowane turbiny. Jedna radziła sobie nieźle, ale zaczęła srać olejem po niedługim czasie, druga wyła zaraz po montażu (GT1749VB), wytrzymała 4500km, po czym urwał się wałek. Obydwie były od różnych firm - również rekomendowanych na forach. Odradzam regenerację! Sprzęgło sobie można zregenerować, ale nie turbosprężarkę...
                                Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                Komentarz

                                • Dzida
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 2253

                                  #17
                                  Zamieszczone przez McGan
                                  Garrett zabronił regeneracji ich turbin ze względu, że jest to tak naprawdę nienaprawialny sprzęt i brak już firmowanych części do ich turbin.
                                  Gówno prawda. Zrobił to tylko i wyłącznie bo lepiej jest sprzedać więcej turbin niż sprzedawać części do naprawy starych. I chyba każdy kto odrobinę liznął kiedyś w handlu zgodzi się ze mną. Nie wierzę (szczególnie w dobie tego zasranego kryzysu) że firma typu garrret dba o mnie jako o klienta, żebym napewno kupił dobry produkt. Dba o ona o swoje P&L a także o to aby dymać mój portfel na prawo i lewo.

                                  P.S. Moja turbina REGEnEROWANA ma 16 kkm i ma się wyśmienicie.

                                  Komentarz

                                  • McGan
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 3574
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    Dzida, ok, jak uważasz, spierać się nie będę :wink: Wyraziłem tylko swoje zdanie na podstawie moich doświadczeń z takim chłamem. Może akurat trafiłeś na lepiej naprawiony egzemplarz i szczerze Ci tego życzę
                                    Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                    Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                    Komentarz

                                    • dato
                                      L&K
                                      • 2012
                                      • 1431

                                      #19
                                      A ja tylko dodam, że koledze z&%#@a się turbina po niecałych 10 tyś - regenerowana przez "sprawdzony i renomowany zakład specjalistyczny". Ma niby na gwarancji, tylko szkoda, że padła w Zagrzebiu jak miał 6 osób na pokładzie...

                                      Komentarz

                                      • McGan
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 3574
                                        • Superb III (3V3)

                                        #20
                                        dato, o tym wlasnie mowie
                                        Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                        Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          Rozumiem, że cały czas mówicie o turbinach o zmiennej geometrii...
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratoRS
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            Czy tunerzy biora tylko nowe, no chyba nie wszyscy, a moze teraz biora nowe, a kilka lat temu nie

                                            Moja tez jezdzi i z tego co widze to 40kkm juz ma
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Czy tunerzy biora tylko nowe, no chyba nie wszyscy, a moze teraz biora nowe, a kilka lat temu nie

                                              Moja tez jezdzi i z tego co widze to 40kkm juz ma
                                              Można sobie zażyczyć nową turbinę ale trzeba odpowiednio zabulić :wink:
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz

                                              • looker
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 1886
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Dzida
                                                Gówno prawda. Zrobił to tylko i wyłącznie bo lepiej jest sprzedać więcej turbin niż sprzedawać części do naprawy starych.
                                                Mocno powiedziane... Tylko czekać aż producenci aut przestaną sprzedawać części zamienne - nowe auta zaczną schodzić jak świeże bułeczki
                                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                Komentarz

                                                • rob555
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 748

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Dzida
                                                  Gówno prawda. Zrobił to tylko i wyłącznie bo lepiej jest sprzedać więcej turbin niż sprzedawać części do naprawy starych.
                                                  P.S. Moja turbina REGEnEROWANA ma 16 kkm i ma się wyśmienicie.
                                                  Mozliwe co nie zmienia faktu ze ja swoim klientom proponuje NOWE turbiny.
                                                  Oczywiscie zaloze co klient sobie zyczy ale wyraznie namawiam na NOWE.
                                                  I nie dlatego ze mam na tym przycinke (jest ona wrecz smieszna- na uzywanych mozna wiecej ) ale przynajmniej zamontuje, wystawie fakture i tyle...w 99% klienta z problemem sprezarki nie widuje.

                                                  A wiele razy po zamontowaniu regenerowanej (i to kilka roznych warsztatow) za free sciagalem, wysylalem do reklamacji a klienci psy na mnie wieszali ze auto nie dziala jak powinno.

                                                  Problem wyraznie sie nasilil od kiedy nasz rynek zalaly tanie chinskie zamienniki zestawow naprawczych (badz cale gotowe korpusy). Skoro turbiniarz za regeneracje bierze powiedzmy 900zl a zestaw naprawczy Meleta kosztuje 650zl to zostaje mu 250zl...
                                                  Odejmij amortyzacje sprzetu (nie taniego) i masz babo placek.
                                                  Wiec kupuja cale zestawy za 250zl i.....

                                                  A gwarancja na regenerowana turbine (zreszta kazda turbine) to mozna sobie podetrzec d....
                                                  Zawsze filtr moze cos przepuscic, zawsze olej moze byc nie taki, albo eksploatacja niewlasciwa wrescie...najlepszy test ktory kiedys czytalem : power box zamontowany w aucie spowodowal zaburzenie cykli spalania i zwiekszone naprezenia na wirniku wydechowym (taka jedna firma z moich okolic )

                                                  Wole 100X orginalna sprawdzona uzywana niz regenerowana na niewiadomo jakich komponentach.
                                                  Bo dobra regeneracja typowej turbiny do np 1.9 tdi na zmiennej geometrii to ponizej 1100zl bedzie malo oplacalna...a wiekszosc klientow jak slyszy taka cene to oczy wytrzeszcza - przeciez Pan Kazio za 700zl robi nowki...

                                                  ehh zycie..
                                                  pozdrawiam

                                                  Diagnostyka i tuning
                                                  hybrydowe wtryski i turbiny
                                                  programy na ulice jak i do sportu

                                                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                                  www.tune-up.pl

                                                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...