dzięki za obszerne wyjaśnienia, pompiarzowi to daję bo nie mam zielonego pojęcia o pompach
z tego co wiem to po złożeniu trzeba to skalibrować (szczerze nie mam pojęcia co jak i dlaczego) masz może jakieś linki/czy fotorelację z budowy takiej hybrydy z opisem poszczególnych części składowych ? tobie się to może wydawać proste bo już temat ogarnąłeś ja z rzeczami o których nie mam pojęcia po prostu uważam, wszystko się może wydawać proste na pierwszy rzut oka ale tak naprawdę nic nie jest do końca proste i czasem jednak lepiej dać komuś zarobić te 100-200zł ale mieć pewność ze on wie co robi a nie mu się wydaje... Podam ci przykład może nie do końca adekwatny ale żebyś zrozumiał o co mi chodzi: jakieś 3 lata temu pracowałem w serwisie komputerowym i pewnego dnia przyszedł klient z reklamacją płyty głównej i procesora że śmierdzą i się nie odpalają już... kupił części i złożył to sam bo przecież to proste jak klocki lego... płyta na AM2 za 80GBP + 4 rdzeniowy Phenom za jakieś 160GBP wtedy, gość poskładał wszystko dobrze poza jednym małym szczegółem, zapomniał zdjąć plastikową osłonkę która zabezpiecza warstwę pasty przewodzącej na radiatorze procesora przed rozmazaniem się w transporcie, efekt brak odprowadzania ciepła z procesora, stopienie się tego plastiku na radiatorze kupa smrodu, spalenie płyty i procesora, inny przypadek klient przykręcił płytę główną prosto do blachy obudowy nie dając kołków dystansowych które były w komplecie w efekcie cała spodnia część płyty to było jedno wielkie zwarcie do masy
jednego nie rozumiem jeśli to jest wszystko takie proste to czemu praktycznie żaden mechanik nie chce się pomp dotykać tylko wszyscy wożą do pompiarzy ? swoją drogą 80zł za sprawdzenie pompy to jest naprawdę tanio, dzwoniłem do jednego pompiarza w Poznaniu i powiedział tak: każda stara pompa na maszynie zacznie cieknąć bo ciśnienie testowe na maszynie jest wyższe niż na samochodzie więc trzeba będzie wymienić uszczelnienia, pełne testowanie pompy z wymianą tych uszczelek to 500PLN gdyż testy wydajnościowe trwają kilka godzin i robi je się na zimnej i na gorącej pompie.
500zł rozumiesz ? wytłumacz mi proszę jak jeden człowiek bierze za to samo 80zł a drugi 500zł ? czy testowanie u jednego trwa 5 minut a drugiego te kilka godzin ? Jak powinien dokładnie wyglądać test wydajnościowy takiej pompy i jakie wartości i jakich parametrów powinna uzyskać ?
jeszcze jedno pytanie gdzie ty kupiłeś tą fale bo ja wpisując w wyszukiwarkę allegro: "fala de" dostaje zero rezultatów...
a może zostałbyś forumowym producentem hybryd jak tak dobrze ci to wychodzi
serio mówię...
a wracając jeszcze do tego wydajniejszego tłokorozdzielacza z Renault to czy on jest P&P czy trzeba coś rzeźbić żeby go zainstalować ? ryję teraz przez wątek na forumvwgolf.pl http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386977 i ktoś tam coś wspominał o nawiercaniu otworów, tylko nie wiem czy to dotyczy tego konkretnego przypadku.


jednego nie rozumiem jeśli to jest wszystko takie proste to czemu praktycznie żaden mechanik nie chce się pomp dotykać tylko wszyscy wożą do pompiarzy ? swoją drogą 80zł za sprawdzenie pompy to jest naprawdę tanio, dzwoniłem do jednego pompiarza w Poznaniu i powiedział tak: każda stara pompa na maszynie zacznie cieknąć bo ciśnienie testowe na maszynie jest wyższe niż na samochodzie więc trzeba będzie wymienić uszczelnienia, pełne testowanie pompy z wymianą tych uszczelek to 500PLN gdyż testy wydajnościowe trwają kilka godzin i robi je się na zimnej i na gorącej pompie.
500zł rozumiesz ? wytłumacz mi proszę jak jeden człowiek bierze za to samo 80zł a drugi 500zł ? czy testowanie u jednego trwa 5 minut a drugiego te kilka godzin ? Jak powinien dokładnie wyglądać test wydajnościowy takiej pompy i jakie wartości i jakich parametrów powinna uzyskać ?
jeszcze jedno pytanie gdzie ty kupiłeś tą fale bo ja wpisując w wyszukiwarkę allegro: "fala de" dostaje zero rezultatów...
a może zostałbyś forumowym producentem hybryd jak tak dobrze ci to wychodzi

a wracając jeszcze do tego wydajniejszego tłokorozdzielacza z Renault to czy on jest P&P czy trzeba coś rzeźbić żeby go zainstalować ? ryję teraz przez wątek na forumvwgolf.pl http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386977 i ktoś tam coś wspominał o nawiercaniu otworów, tylko nie wiem czy to dotyczy tego konkretnego przypadku.
Komentarz