Jakto? AUQ nie ma K03S?
[O1] Big Smic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez asthornawet jak to zrobi punktowo to bedzie gites
Zamieszczone przez adi747w amatroskich warunkach jak ponacinasz rure na końcu to będeziesz co chwile kolanka z silikonu wymieniał bo sie poprzecierają i będzie sie to nazywało upływ ciśnienia intercooler turbo sprężarka
asthor te opaski Ci wytrzymują? Ja musiałem założyć grube porządne bo takie zrywało. Choć benzyna to ma mniejsze doładowanie....W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziutsaneJakto? AUQ nie ma K03S?www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Udeskyasthor te opaski Ci wytrzymują? Ja musiałem założyć grube porządne bo takie zrywało. Choć benzyna to ma mniejsze doładowanie....
[ Dodano: Sob 25 Maj, 13 15:40 ]
tak, znalalzem 2 nieszczelnosci oraz przewod od sterowania waste gate przy turbo ktory byl zwyczajnie luzny.... tak czy siak trzeba znowu by zrobic jakies logi i poogladac..
Zamieszczone przez gregor10Chodzi o to że masz wysterowany n75 na maxa , nie trzyma też cisnienia góra a powinno bo taki boost dla k03s to light, jak mam wiekszy na k03 bez S , co oznacza ze Twoje turbo nie ma sily napompować wiecej niż 1bar i przychodzi mu to z oporem. Może klapka wg jest upalona i puszcza cisnienie, nie wiadomo puki turbo nie sciagniesz.
Albo po prostu turbo jest już zmeczone zyciem, ew dziura w dolocie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez asthorbez problemu trzymaja, w/g tego co czytalem to te szerokie opaski to zbedny wydatek, polecam podejzec prace osob ktore z montazu fmic zyja na codzienW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregor10Zamieszczone przez ziutsaneJakto? AUQ nie ma K03S?Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
Bo ja mam dokladnie oznaczenia silnika AQA , a że nie można wybrać klikło się AUQ , teraz zmieniłem na ARZ on ma tą samą turbawke co moje AQA, czyli k03 1/2s :Pwww.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
witam Panowie
mam ALH, wtryskiwacze 0,216 chip Masters'a 155 Km 320 Nm pech chciał, że musiałem wymienić turbinę wiec założyłem ARL-ową i ten big smic który miał starczyć do 170 Km czyli dla mnie idelanie. Pojechałem do Masters Tuning i po hamowaniu stwierdziliśmy, że silnik ma zbyt ciepło na obecnym setapie i już puszcza delikatnego bąka przy ostrej jeździe wiec zostawilismy jak było. Faktem jest, że mam seryjne nadkole i teraz mam pytanie: czy jak przerobie nadkole to temperatura spadnie na tyle, że uzyskam około 170 Km bez większego dymu? czy te opisywanie 170 Km jest z dymem czyli ten smic nie daje rady do tej mocy?"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
dzony, co do materiałów do przeróbki poszukaj nadkola z audi tt, można za 30 zł wyjąć, wycinasz kratkę i przeklejasz do swojego nadkola :wink:Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dzonywitam Panowie
mam ALH, wtryskiwacze 0,216 chip Masters'a 155 Km 320 Nm pech chciał, że musiałem wymienić turbinę wiec założyłem ARL-ową i ten big smic który miał starczyć do 170 Km czyli dla mnie idelanie. Pojechałem do Masters Tuning i po hamowaniu stwierdziliśmy, że silnik ma zbyt ciepło na obecnym setapie i już puszcza delikatnego bąka przy ostrej jeździe wiec zostawilismy jak było. Faktem jest, że mam seryjne nadkole i teraz mam pytanie: czy jak przerobie nadkole to temperatura spadnie na tyle, że uzyskam około 170 Km bez większego dymu? czy te opisywanie 170 Km jest z dymem czyli ten smic nie daje rady do tej mocy?
pozatym icka sciag i wymyj plynem do felg z zewnatrz i wewnatrz (pewniie jest tez olej ktory utrudnia wymiane ciepla)
i wtedy po tych modach jedz na korekte i icek powienien dac rade na styk.www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Kratkę polecam tak jak u mnie :arrow: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=756470#756470Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Sorry za OT, po zalozeniu rozporki z S3 I tuych oryginalnych ze skody na tyl, czuc na prawde roznice? Ciezko mysle nad takimi modyfikacjami, z tylu bedzie sie wiazalo z lekka przebudowa zabudowy, ale dam rade Sama rozporka z przodu ma sens? :diabelski_usmiechRadio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
ziutsane, ma jak najbardziej. do tego jeszcze dolna rozpórka, PU zamiast zwykłych tulejek i auto jest 100% nie gumowe na zakrętach nie zakładałem rozpórki na tył, choć miałem takową. w ośce OI i tak jest sztywno z tyłu.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
miałem csmic plusem jest p&p i mała ingerencja mechaniczna w auto miałem go na 150 km i nie dawał rady tylko w upalne dni tak to spoko podobnież daje radę do 170 km jak się wstawi kratkę w nadkolu nie wiem ja nie wstawialem, ale to możliwe gdyż ma całkiem spora pojemność więc jak się go dobrze przewietrzy jest to możliwe. Teraz mam fmic i polecam stanowczo to rozwiązanie! chyba że nie chcesz za bardzo ingerować w auto. Za rury i łączniki dałem jakieś 850 zł plus za 350 za chłodnice na fmic.pl (ceny tak około z tego co pamiętam) a csmic 830 zł z dostawą na Allegro tez nie tanio.."urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
mam takiego założonego u siebie już drugi sezon i jest ok, brak dymu tylko niestety nie mam hamowanego autka więc trudno powiedzieć. W tym miesiącu powinienem założyć 216 i zrobić korektę programu więc wtedy będę wiedział czy daje radę. Pasował jak ulał nic nie trzeba był kombinować , nie ma co porównywać wielkością do ori.
Komentarz
-
Komentarz