Zamieszczone przez rss
[O1] Big Smic
Zwiń
X
-
oczywiscie, nie upieram sieZamieszczone przez ctvMylisz się kolego, nasze coolery są produkowane w de,tutaj możesz zobaczyć jak są projektowane oraz produkowane http://www.facebook.com/HGMotorsport?fref=tsZamieszczone przez rssjesli wierzyc opisom tych aukcji to jest tez wersja na szybkozlaczki ....
wyslalem wiec zapytanie z prosba o jedno chociazby zdjecie i na odpowiedz czekam do dzis .... tak wiec pelna profeska sie klania
a szkoda, bo IC-ki wygladaja calkiem fajnie i nie wydaje mi sie ze trzebaby przerabiac uchwyty do zamocowania.
IMO te z allegro (niby niemieckie) i te z ebaya (niby angielskie) pochodza od jednego producenta i do spawania przytrzymywaly je male zolte raczki.
3D robicie w Catii, inventorze czy NX ?. wrzucisz jakies zdjecia icka na szybkozlaczki, kolego?
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
w 1.8t zrobionym na 240/250km raczej nie da to rady?? a 240km na seryjn ym bardzo będzie puchło w ciepłe dni??http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
kurde wiem ale nie wiem o ile bardziej by puchło jak by było 40km więcej
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
IMO da rade. 240/180 to 33% wzrost. mniej wiecej taki jest margines bezpieczenstwa dla usrednionych warunkow eksploatacji. oczywiscie przy +30*C samochod moze spuchnac, ale zalozenie jest ze nie palujemy samochodu na 100% spod kazdych swiatel...Zamieszczone przez adi747w 1.8t zrobionym na 240/250km raczej nie da to rady?? a 240km na seryjn ym bardzo będzie puchło w ciepłe dni??
(tj. jesli chcesz palowac to taki IC nie da rady... i juz
)
szkoda ze 'fabryka-mocy' zamilkla w temacie. poki co cena jest zaporowa (taniej jest kupic ICka z Anglii) i .... no wlasnie co? sadzac po znikomym zainteresowaniu tymi ICkami na allegro temat umrze. a szkoda.
wg wstepnych moich szacunkow zrobienie takiego IC-ka to koszt ok 500PLN (rdzenie, koncowki rurek na szybkozlaczki, aluminium na 'czapki' - klpania materialu nie wliczam, uwazam ze kazdy z przyjemnoscia sam wyklepalby kawalek alumium na wlasny IC) i jest to do zrobienia w PL za te pieniadze.
jak opracuje technike ze znajomym spawaczem to dam znac co i jak, ale nie jest to hi-tech....kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Spokojnie nie zamilkła tylko mamy dużo różnych zajęć , proszę zobaczyć sobie cenę http://www.hg-motorsport.de/shop/pro...OUBLE-DIN.html
Komentarz
-
-
oczywiscie, rozumiem, ale gdzie sa zdjecia ICka na szybkozlaczki?Zamieszczone przez ctvSpokojnie nie zamilkła tylko mamy dużo różnych zajęć , proszę zobaczyć sobie cenę http://www.hg-motorsport.de/shop/pro...OUBLE-DIN.html
czym sie on rozni od takiego jak na eBay-u poza cena? moze jakies wykresy, porownania...
jesli niei widac roznicy w cenie to po co przeplacac ?kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
ctv, nie porównuj cen z Niemiec do Polski, bo tam byle cieć/robol itp za 100€ robi zakupy na tydzień, czego nie da się normalnie zrobić u nas. Wiem, że tuning kosztuje, ale bądźmy realistami i myślmy realiami kraju, gdzie mieszkamy, a nie gdzie firma ma siedzibę główną. Proponujesz sprzęt do aut z przed kilku / nastu / ładnych lat, na które stać / o ile w ogóle / zarabiających płacę minimalną i to pod warunkiem, że nie mają innych zobowiązań. Jak ktoś ma kasę, to śmiga furami nowszych generacji, a tam to już zupełnie inna technika.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
zerknij na moje loga temp, moc blisko wtedy byla200km, temp na zewnatrz nie wiecej jak 15C, seryjny smic:Zamieszczone przez rssMO da rade. 240/180 to 33% wzrost. mniej wiecej taki jest margines bezpieczenstwa dla usrednionych warunkow eksploatacji. oczywiscie przy +30*C samochod moze spuchnac, ale zalozenie jest ze nie palujemy samochodu na 100% spod kazdych swiatel...
Drugi przejazd na III biegu z mocnym depnieciem potrafi doprowadzic do wrzenia powietrza,
chetniem bym obejzal loga csmica proponowanego z allegro. W tej chwili mam fmica
550x180x65mm, wchodzi idealnie w Octavii, koszt calosci to okolo 900zl +/- przy temp na zewnatrz 5C nie umialem palowaniem przekroczyc w dolocie 17C /przy ponad 200km/, tak ze trzeba sie zastanowic czy jest sens isc w csmica, czy popracowac raczkami i zrobic raz a pozadnie, niedlugo pewnie zdam fotoleracje z montazu.... i wkleje logi..
pozdrawiam
Komentarz
-
-
asthor zgadzam sie z Toba, dlatego tutaj wszystko rozchodzi o to za ile ? bo jezeli za 500 zł no to jak komus zalezy na 160/170 km to mu w zupelnosci wystarczy csmic. Jak ktos idzie w wieksze moce to nawet nie ma po co sie ogladac za tym. Jezeli jednak csmic ma kosztowac 1000 zł to juz lepiej jak mowisz fmica zalozyc.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
To ile w końcu FMIC kosztuje? asthor piszesz że ok. 900zł ale to wszystko sam robiłeś? cSMIC to nie filozofia, wystarczy zdjąć zderzak i zamontować. A tu już rury pospawać itp. Z chęcią bym FMICa założył, ale jak mam płacić 2000zł to te 850 wydaje się być kuszące.
Na wtryskach 216 i pompie 10 i tak więcej nie wyciągnę jak 170KM
Komentarz
-
-
co prawda mam 1.8t ale wydaje mi sie ze podejscie rur powietrznych jest takie same jak w TDI. Zadnych rur nie spawalem, jedynie zrobilem migomatem kolnierze na rurach, zeby laczniki sylikonowe nie spadly. Rownie dobrze mozna w amatorskich warunkach naciac konce rur szlifierka i pozaginac - z pewnoscia nie spadna. Jedynie wykonanie podstawki pod mafa moze wymagac spawania. Wstawiam 2 zdiecia, niestety komorka robione, bo od dokladnego opisu co i jak jest inny dzial...
Komentarz
-
-
no i gites podoba mi sie tylko zrób obszerniejsza relacje dla tych co lubią zrób to sam
skąd brałeś nierdzewke i węze silikonowe?? allegro??
troche długie te kolanka
ile Cie kosztował icek ??
w amatroskich warunkach jak ponacinasz rure na końcu to będeziesz co chwile kolanka z silikonu wymieniał bo sie poprzecierają i będzie sie to nazywało upływ ciśnienia intercooler turbo sprężarka
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
1. w kolanka wchodza bardzo gleboko rury z nierdzewki, kolanka maja kilka warst zbrojen, sa solidniejsze niz oryginalne wezeZamieszczone przez adi747skąd brałeś nierdzewke i węze silikonowe?? allegro??
troche długie te kolanka ile Cie kosztował icek ??
w amatroskich warunkach jak ponacinasz rure na końcu to będeziesz co chwile kolanka z silikonu wymieniał bo sie poprzecierają i będzie sie to nazywało upływ ciśnienia intercooler turbo sprężarka
Kit fmica z Forge jest na samych silikonach i dziala wiec moje polaczenie z nierdzewka tym bardziej...
2. nowa dostawa mojego icka jest na fmic.pl ponoc jeszcze lepszy rdzen+ladne logo wykonane z gory i dolu, tam sprawdzisz cene
tam mozesz tez kupic wsio jak nie chce Ci sie szukac
3. weze kupowalem gdzie bylo taniej: allegro fmic.pl mcc.pl
4. nierdzewka pod wplywem mlotka ciezko sie ksztaltuje ale jak kupisz rury aluminiowe to spokojnie opanujesz mlotkiem robienie ladnego ranta, zreszta dasz te 4 rury komus do obspawania to nawet jak to zrobi punktowo to bedzie gites - to robota na kilka minut, dluzej beda rury po spawaniu stygnac :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
mam migomat i umiem spawać także nie ma problemu
to chciałem wiedziec co napisałeś
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Jakby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania cSMIC by Ali (ze starej, dobrej szkoły).
Wystarcza do 180KM na pewno. U mnie działał na 169KM ale był zapas.
Montaż p&p.
Na zdjęciach w porównaniu z ori SMIC z ASV.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
nie wiem czy zwrociles uwage ale turbawka dmucha Ci oporem. Jej dni są policzone...Zamieszczone przez asthorzerknij na moje loga temp, moc blisko wtedy byla200km, temp na zewnatrz nie wiecej jak 15C, seryjny smic:
Drugi przejazd na III biegu z mocnym depnieciem potrafi doprowadzic do wrzenia powietrza,
chetniem bym obejzal loga csmica proponowanego z allegro. W tej chwili mam fmica
550x180x65mm, wchodzi idealnie w Octavii, koszt calosci to okolo 900zl +/- przy temp na zewnatrz 5C nie umialem palowaniem przekroczyc w dolocie 17C /przy ponad 200km/, tak ze trzeba sie zastanowic czy jest sens isc w csmica, czy popracowac raczkami i zrobic raz a pozadnie, niedlugo pewnie zdam fotoleracje z montazu.... i wkleje logi..
pozdrawiam
www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
to jest dosc stary log dla przykladu, zreszta sam go oceniales na innymi forum z innymi logami w zestawieniu: ...."Tak że jak dla mnie możliwe że coś jeszcze jest do odszukania , jakas nieszczelnosc, konczaca sie przeplywka mozliwe....."Zamieszczone przez gregor10nie wiem czy zwrociles uwage ale turbawka dmucha Ci oporem. Jej dni są policzone...Zamieszczone przez asthorzerknij na moje loga temp, moc blisko wtedy byla200km, temp na zewnatrz nie wiecej jak 15C, seryjny smic:
Drugi przejazd na III biegu z mocnym depnieciem potrafi doprowadzic do wrzenia powietrza,
chetniem bym obejzal loga csmica proponowanego z allegro. W tej chwili mam fmica
550x180x65mm, wchodzi idealnie w Octavii, koszt calosci to okolo 900zl +/- przy temp na zewnatrz 5C nie umialem palowaniem przekroczyc w dolocie 17C /przy ponad 200km/, tak ze trzeba sie zastanowic czy jest sens isc w csmica, czy popracowac raczkami i zrobic raz a pozadnie, niedlugo pewnie zdam fotoleracje z montazu.... i wkleje logi..
pozdrawiam
Cenie sobie Twoje uwagi dlatego napisz o co chodzi z tym dmuchaniem z oporem? Nie osiaga wartosci zadanych?
Komentarz
-
-
Chodzi o to że masz wysterowany n75 na maxa , nie trzyma też cisnienia góra a powinno bo taki boost dla k03s to light, jak mam wiekszy na k03 bez S , co oznacza ze Twoje turbo nie ma sily napompować wiecej niż 1bar i przychodzi mu to z oporem. Może klapka wg jest upalona i puszcza cisnienie, nie wiadomo puki turbo nie sciagniesz.
Albo po prostu turbo jest już zmeczone zyciem, ew dziura w dolocie.
www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
Komentarz