Zamieszczone przez rss
[O1] Big Smic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ctvZamieszczone przez rssjesli wierzyc opisom tych aukcji to jest tez wersja na szybkozlaczki ....
wyslalem wiec zapytanie z prosba o jedno chociazby zdjecie i na odpowiedz czekam do dzis .... tak wiec pelna profeska sie klania
a szkoda, bo IC-ki wygladaja calkiem fajnie i nie wydaje mi sie ze trzebaby przerabiac uchwyty do zamocowania.
IMO te z allegro (niby niemieckie) i te z ebaya (niby angielskie) pochodza od jednego producenta i do spawania przytrzymywaly je male zolte raczki.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
w 1.8t zrobionym na 240/250km raczej nie da to rady?? a 240km na seryjn ym bardzo będzie puchło w ciepłe dni??http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
kurde wiem ale nie wiem o ile bardziej by puchło jak by było 40km więcejhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747w 1.8t zrobionym na 240/250km raczej nie da to rady?? a 240km na seryjn ym bardzo będzie puchło w ciepłe dni??
(tj. jesli chcesz palowac to taki IC nie da rady... i juz )
szkoda ze 'fabryka-mocy' zamilkla w temacie. poki co cena jest zaporowa (taniej jest kupic ICka z Anglii) i .... no wlasnie co? sadzac po znikomym zainteresowaniu tymi ICkami na allegro temat umrze. a szkoda.
wg wstepnych moich szacunkow zrobienie takiego IC-ka to koszt ok 500PLN (rdzenie, koncowki rurek na szybkozlaczki, aluminium na 'czapki' - klpania materialu nie wliczam, uwazam ze kazdy z przyjemnoscia sam wyklepalby kawalek alumium na wlasny IC) i jest to do zrobienia w PL za te pieniadze.
jak opracuje technike ze znajomym spawaczem to dam znac co i jak, ale nie jest to hi-tech....kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Spokojnie nie zamilkła tylko mamy dużo różnych zajęć , proszę zobaczyć sobie cenę http://www.hg-motorsport.de/shop/pro...OUBLE-DIN.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ctvSpokojnie nie zamilkła tylko mamy dużo różnych zajęć , proszę zobaczyć sobie cenę http://www.hg-motorsport.de/shop/pro...OUBLE-DIN.html
czym sie on rozni od takiego jak na eBay-u poza cena? moze jakies wykresy, porownania...
jesli niei widac roznicy w cenie to po co przeplacac ?kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
ctv, nie porównuj cen z Niemiec do Polski, bo tam byle cieć/robol itp za 100€ robi zakupy na tydzień, czego nie da się normalnie zrobić u nas. Wiem, że tuning kosztuje, ale bądźmy realistami i myślmy realiami kraju, gdzie mieszkamy, a nie gdzie firma ma siedzibę główną. Proponujesz sprzęt do aut z przed kilku / nastu / ładnych lat, na które stać / o ile w ogóle / zarabiających płacę minimalną i to pod warunkiem, że nie mają innych zobowiązań. Jak ktoś ma kasę, to śmiga furami nowszych generacji, a tam to już zupełnie inna technika.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssMO da rade. 240/180 to 33% wzrost. mniej wiecej taki jest margines bezpieczenstwa dla usrednionych warunkow eksploatacji. oczywiscie przy +30*C samochod moze spuchnac, ale zalozenie jest ze nie palujemy samochodu na 100% spod kazdych swiatel...
Drugi przejazd na III biegu z mocnym depnieciem potrafi doprowadzic do wrzenia powietrza,
chetniem bym obejzal loga csmica proponowanego z allegro. W tej chwili mam fmica
550x180x65mm, wchodzi idealnie w Octavii, koszt calosci to okolo 900zl +/- przy temp na zewnatrz 5C nie umialem palowaniem przekroczyc w dolocie 17C /przy ponad 200km/, tak ze trzeba sie zastanowic czy jest sens isc w csmica, czy popracowac raczkami i zrobic raz a pozadnie, niedlugo pewnie zdam fotoleracje z montazu.... i wkleje logi..
pozdrawiam
Komentarz
-
-
asthor zgadzam sie z Toba, dlatego tutaj wszystko rozchodzi o to za ile ? bo jezeli za 500 zł no to jak komus zalezy na 160/170 km to mu w zupelnosci wystarczy csmic. Jak ktos idzie w wieksze moce to nawet nie ma po co sie ogladac za tym. Jezeli jednak csmic ma kosztowac 1000 zł to juz lepiej jak mowisz fmica zalozyc.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
To ile w końcu FMIC kosztuje? asthor piszesz że ok. 900zł ale to wszystko sam robiłeś? cSMIC to nie filozofia, wystarczy zdjąć zderzak i zamontować. A tu już rury pospawać itp. Z chęcią bym FMICa założył, ale jak mam płacić 2000zł to te 850 wydaje się być kuszące.
Na wtryskach 216 i pompie 10 i tak więcej nie wyciągnę jak 170KM
Komentarz
-
-
co prawda mam 1.8t ale wydaje mi sie ze podejscie rur powietrznych jest takie same jak w TDI. Zadnych rur nie spawalem, jedynie zrobilem migomatem kolnierze na rurach, zeby laczniki sylikonowe nie spadly. Rownie dobrze mozna w amatorskich warunkach naciac konce rur szlifierka i pozaginac - z pewnoscia nie spadna. Jedynie wykonanie podstawki pod mafa moze wymagac spawania. Wstawiam 2 zdiecia, niestety komorka robione, bo od dokladnego opisu co i jak jest inny dzial...
Komentarz
-
-
no i gites podoba mi sie tylko zrób obszerniejsza relacje dla tych co lubią zrób to sam
skąd brałeś nierdzewke i węze silikonowe?? allegro??
troche długie te kolanka ile Cie kosztował icek ??
w amatroskich warunkach jak ponacinasz rure na końcu to będeziesz co chwile kolanka z silikonu wymieniał bo sie poprzecierają i będzie sie to nazywało upływ ciśnienia intercooler turbo sprężarkahttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747skąd brałeś nierdzewke i węze silikonowe?? allegro??
troche długie te kolanka ile Cie kosztował icek ??
w amatroskich warunkach jak ponacinasz rure na końcu to będeziesz co chwile kolanka z silikonu wymieniał bo sie poprzecierają i będzie sie to nazywało upływ ciśnienia intercooler turbo sprężarka
2. nowa dostawa mojego icka jest na fmic.pl ponoc jeszcze lepszy rdzen+ladne logo wykonane z gory i dolu, tam sprawdzisz cene tam mozesz tez kupic wsio jak nie chce Ci sie szukac
3. weze kupowalem gdzie bylo taniej: allegro fmic.pl mcc.pl
4. nierdzewka pod wplywem mlotka ciezko sie ksztaltuje ale jak kupisz rury aluminiowe to spokojnie opanujesz mlotkiem robienie ladnego ranta, zreszta dasz te 4 rury komus do obspawania to nawet jak to zrobi punktowo to bedzie gites - to robota na kilka minut, dluzej beda rury po spawaniu stygnac :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
mam migomat i umiem spawać także nie ma problemu to chciałem wiedziec co napisałeśhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Jakby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania cSMIC by Ali (ze starej, dobrej szkoły).
Wystarcza do 180KM na pewno. U mnie działał na 169KM ale był zapas.
Montaż p&p.
Na zdjęciach w porównaniu z ori SMIC z ASV.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez asthorzerknij na moje loga temp, moc blisko wtedy byla200km, temp na zewnatrz nie wiecej jak 15C, seryjny smic:
Drugi przejazd na III biegu z mocnym depnieciem potrafi doprowadzic do wrzenia powietrza,
chetniem bym obejzal loga csmica proponowanego z allegro. W tej chwili mam fmica
550x180x65mm, wchodzi idealnie w Octavii, koszt calosci to okolo 900zl +/- przy temp na zewnatrz 5C nie umialem palowaniem przekroczyc w dolocie 17C /przy ponad 200km/, tak ze trzeba sie zastanowic czy jest sens isc w csmica, czy popracowac raczkami i zrobic raz a pozadnie, niedlugo pewnie zdam fotoleracje z montazu.... i wkleje logi..
pozdrawiamwww.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregor10Zamieszczone przez asthorzerknij na moje loga temp, moc blisko wtedy byla200km, temp na zewnatrz nie wiecej jak 15C, seryjny smic:
Drugi przejazd na III biegu z mocnym depnieciem potrafi doprowadzic do wrzenia powietrza,
chetniem bym obejzal loga csmica proponowanego z allegro. W tej chwili mam fmica
550x180x65mm, wchodzi idealnie w Octavii, koszt calosci to okolo 900zl +/- przy temp na zewnatrz 5C nie umialem palowaniem przekroczyc w dolocie 17C /przy ponad 200km/, tak ze trzeba sie zastanowic czy jest sens isc w csmica, czy popracowac raczkami i zrobic raz a pozadnie, niedlugo pewnie zdam fotoleracje z montazu.... i wkleje logi..
pozdrawiam
Cenie sobie Twoje uwagi dlatego napisz o co chodzi z tym dmuchaniem z oporem? Nie osiaga wartosci zadanych?
Komentarz
-
-
Chodzi o to że masz wysterowany n75 na maxa , nie trzyma też cisnienia góra a powinno bo taki boost dla k03s to light, jak mam wiekszy na k03 bez S , co oznacza ze Twoje turbo nie ma sily napompować wiecej niż 1bar i przychodzi mu to z oporem. Może klapka wg jest upalona i puszcza cisnienie, nie wiadomo puki turbo nie sciagniesz.
Albo po prostu turbo jest już zmeczone zyciem, ew dziura w dolocie.www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
Komentarz