Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Regeneracja/mod głowicy ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Regeneracja/mod głowicy ALH

    czarne felgi zaj..e pasuja do harcerzyka

  • #2
    Regeneracja/mod głowicy ALH

    Hej,
    właśnie upolowałem na allegro kompletną głowicę z ALH za 200PLN (głównie zależało mi na wtryskach a właściwie korpusach no ale jak dają głowicę w komplecie to biorę ) No i teraz w sumie nie wiem co zrobić, szykuję się powoli do grubszych modów i tak myślę że może tą kupioną głowicę dam do regeneracji i potem przy wymianie turbo zrobi się od razy szybkiego swapa za jednym zamachem. Pytanie jaki jest koszt takiej regeneracji ? załóżmy że wstawię tam wałek z SDI, nowe szklanki panewki wałka co tam jeszcze można ewentualnie zrobić, zmodzić ulepszyć ? jakieś większe zawory ? polerowanie/modyfikacje kanałów dolotowych/wydechowych ? czy jest tu na forum ktoś godny polecenia kto zająłby się tym ? znając życie większość zakładów regeneracji głowic zrobi wielkie oczy i powie ze to jakieś fanaberie...

    Komentarz


    • #3
      Ja mam też jedną kupioną w podobnej cenie właśnie do lekkiej modyfikacji, którą będę gonił.
      W zeszłym roku budowałem sobie cały silnik.
      Regeneracją głowicy, czyli wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd i zaworów, planowanie powierzchni i nowe uszczelniacze wyszło mnie ok300zł w renomowanym zakładzie.
      Do tego dolicz hydraulikę, uszczelkę pod czapkę, uszczelniacz wałka rozrządu i nowe śruby głowicy. Ceny zależą jakiego producenta wybierzesz.
      Co do obróbki głowicy to warto poszukać fotek i opisów na zagranicznych forach. Jest trochę ciekawych artykułów.
      Głownie chodzi o zredukowanie uskoków, wygładzenie kanałów i obróbkę końcówek prowadnic zaworowych. Polerowanie kanałów na tzw."lustro" redukuje proces przyklejania się sadzy do ścianek. Wg mnie jest to już zbędne, bo prędzej czy później i tak będzie nagar.
      Większe zawory chyba są możliwe do wstawienia, ale niewiele większe z uwagi na blisko znajdujący się otwór od wtryskiwacza.
      W tym zakresie nie mam już wiedzy.
      Moim zdaniem dobra regeneracja głowicy oraz wałek SDI lub jakiś sportowy w zupełności wystarczą do modów na 200PS.
      Ostatnio robiłem pomiar sprężania u siebie po przebiegu 12000km na tym złożonym silniku z dołem od PD i na wszystkich tłokach mam po 32bary, więc głowica, jak i cała reszta bardzo szczelne co mnie bardzo ucieszyło.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez banshee12
        Ja mam też jedną kupioną w podobnej cenie właśnie do lekkiej modyfikacji, którą będę gonił.
        W zeszłym roku budowałem sobie cały silnik.
        Regeneracją głowicy, czyli wymiana prowadnic, szlifowanie gniazd i zaworów, planowanie powierzchni i nowe uszczelniacze wyszło mnie ok300zł w renomowanym zakładzie.
        Do tego dolicz hydraulikę, uszczelkę pod czapkę, uszczelniacz wałka rozrządu i nowe śruby głowicy. Ceny zależą jakiego producenta wybierzesz.
        Co do obróbki głowicy to warto poszukać fotek i opisów na zagranicznych forach. Jest trochę ciekawych artykułów.
        Głownie chodzi o zredukowanie uskoków, wygładzenie kanałów i obróbkę końcówek prowadnic zaworowych. Polerowanie kanałów na tzw."lustro" redukuje proces przyklejania się sadzy do ścianek. Wg mnie jest to już zbędne, bo prędzej czy później i tak będzie nagar.
        Większe zawory chyba są możliwe do wstawienia, ale niewiele większe z uwagi na blisko znajdujący się otwór od wtryskiwacza.
        W tym zakresie nie mam już wiedzy.
        Moim zdaniem dobra regeneracja głowicy oraz wałek SDI lub jakiś sportowy w zupełności wystarczą do modów na 200PS.
        Ostatnio robiłem pomiar sprężania u siebie po przebiegu 12000km na tym złożonym silniku z dołem od PD i na wszystkich tłokach mam po 32bary, więc głowica, jak i cała reszta bardzo szczelne co mnie bardzo ucieszyło.

        to żeś teraz odgrzał kotleta hehe ja już głowice zrobiłem i zdążyłem sprzedać i kupić PDka teraz planuję swap silnika w Octavii na dół z Transportera T5 + wałek SDI + GTB22 etc...

        Pzdr
        Piotrek

        Komentarz


        • #5
          Eh, tak jakoś wpadłem na ten temat... trudno :lol:

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X