Ci z top gear wysmiali vectre opc...
2.0 TFI 200->240 KM 280->380 NM
Zwiń
X
-
Kaszana
To akurat żaden autorytet.Zamieszczone przez onyx73Ci z top gear wysmiali vectre opc...
Ze Skody też się śmieli.
Komentarz
-
bezduszny
QBA, w ten weekendzik będę miał okazję tym sie pobawić w Kielcach :diabelski_usmiech
Zobaczymy jak sie to prowadzi.... Czy za duża moc ? Hmmm... O2-RS też po modach nie ma maleńkiej
Vectra OPC z tego co doczytałem pobieżnie ma V6 Turbo pod maską i chyba ze 255KM na "dzień dobry" (choć na niemieckiej stronie widziałem dane 280PS).
Widziałem jak testowali Astrę III OPC...Zamieszczone przez onyx73Ci z top gear wysmiali vectre opc...
Szczerze mówiąć z tych samochodów co oni zachwalają to na żaden mnie nie stać... i nie będzie przez jakiś piękny czas na pewno
Pozostaje tylko powzdychać do ekranu...
Komentarz
-
Szczerze mowiac, to nie spodziewam sie, zeby seryjne 280 koni w przedniej ośce moglo sie prowadzic jak przystało na tą moc.
IMHO to jakas fanaberia ten samochod - ale nie jechalem, to nie mam zdania - tylko jakos mnie odstraszają te dane...
Co do wykrywania TFSI w kontekscie wykrywania EDC, to chcialem przypomniec, ze EDC jest systemem sterującym dieslem!
W TFSI jest cos innego i nie mam zielonego pojecia w jaki sposob jest to wykrywalne z automatu i czy jest, ale powolywanie sie na wykrywalnosc EDC w tym przypadku moze byc nieuzasadnione.TDI 205PS
Komentarz
-
-
bezduszny
A tak prawdę powiedziawszy.... komu z was bez proszenia podpinali samochód w czasie przeglądu do VAG'a i grzebali w ustawieniach sprawdzając je ?
Ja musiałem się o to dopraszać zawsze.... bo skoro nie zgłaszam problemów to ne ma co sprawdzać.
W zasadzie to prawie każdy tam testowany samochód wykazuje jakies niedoróbki w zawieszeniu i do każdego sie przyczepiają..... no chyba, że to typowo torowy samochód (nawet do EVO IX mieli zastrzeżenia i jego elastycznościZamieszczone przez onyx73vectra opc to koszmar jezdzi tylko prosto.. zawieszenie jakz wozu drabiniastego ?
).
Vectra, podobnie jak RS nie jest jakimś wyczynówką torową... a mocną i wygodna limuzyną.. gdzie nic nie brakuje kierowcy.
Jeździłem troche RS'em O2 i zobaczymy jak wypadnie w moim "subiektywnym" teście Vectra OPC :diabelski_usmiech
Komentarz
-
ale on nie kupuje, tylko bedzie mial okazje potestowac, tak rozumiem przynajmniej...Zamieszczone przez ZibiPrzepraszam za OT ale kontynuujac watek Vectry OPC to zamiast niej blizej bym sie przyjrzal Mazdzie 6 MPS. 4-rolap, 4 cyl turbo, 260 km i tylko 140 tys za kompletne auto.
Pozdrawiam
Zibisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
u mnie przy naprawie trzeciego stopu podlaczali VAGa (podobno) i probowali za to doliczyc jakies 160PLN - wysmialem i kazalem odliczyc!!Zamieszczone przez bezdusznykomu z was bez proszenia podpinali samochód w czasie przeglądu do VAG'a i grzebali w ustawieniach sprawdzając je ?krzychu
L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
CB Cobra, B4, ATE_PD
Komentarz
-
-
A ja widziałem w TOP GEAR ... VECTRA po prostu jedzie prosto... prowadzący powiedział, że kierownica nie jest mu potrzebna :lol:Zamieszczone przez MisiekWAWslyszalem dokladnie to samo :?Zamieszczone przez QBAJechac nie jechalem, ale jakos nikt sie tym nie podnieca. Duzo za duzo mocy jak na naped na przod, do tego fatalny uklad kierowniczy i przeniesienie napedu. Autko podobno jedzie tylko na wprost :? Nie rozumiem, dlaczego przy takiej mocy nie ma zadnego LSD.Zamieszczone przez bezdusznyKto widział lub jechał nowym Oplem VECTRA OPC ?
Komentarz
-
-
Przypominam ze Clarkson nie smieje sie z samochodow
np. z golfa GTI sie nie smial, za to Vectra OPC (Astra podobnie) jezdzila w ich testach prosto
wiec dlaczego sie nie pobrechtac
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Dlatego juz tyle tego jezdzi w Wwie od wakacji :shock: Normalnie widzialem juz ich wiecej, jak Subarakow WRX, co mnie osobiscie cieszy, bo bardzo fajne auto, wyrozniajace sie od zwyklej 6-tki jedynie felgami i drobniusienkimi akcentami nie do zauwazenia przez zwyklego zjadacza chleba. Cos w stylu Corolli TSZamieszczone przez ZibiPrzepraszam za OT ale kontynuujac watek Vectry OPC to zamiast niej blizej bym sie przyjrzal Mazdzie 6 MPS. 4-rolap, 4 cyl turbo, 260 km i tylko 140 tys za kompletne auto.
Vectra OPC i 280KM, to to samo co Astra OPC 240KM. Jak to ma jezdzic przy dosc mizernym (podobno) zawieszeniu? :roll:
Octavia RS (tdi/tfsi), Focus ST, Mazda 6 MPS, Golf GTI, Leon FR (TFSI/TDI) - to auta godne uwagi IMO za ta cene i doznania.
BTW Purchawa, u Mastersa ten Pasek TFSI 225KM byl z DSG :wink:
Komentarz
-
-
Kaszana
Ze Skody się śmieje.Zamieszczone przez Jabar1975Przypominam ze Clarkson nie smieje sie z samochodow
np. z golfa GTI sie nie smial, za to Vectra OPC (Astra podobnie) jezdzila w ich testach prosto
wiec dlaczego sie nie pobrechtac 
Nie słyszałem żeby o jakimś innym aucie wyrażał się tak lekceważąco jak o Skodzie.
Komentarz
-
to nie byl najmocniejszy Cooper czyli CooperS tylko zwykły Cooper, przerabialismy juz ten temat :PZamieszczone przez djczasKaszana, tylko mu nie było do śmiechu jak fabia rs z dieslem objechała mini coopera tego najmocniejszego
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Kaszana
Dokładnie.Zamieszczone przez MisiekWAW
to nie byl najmocniejszy Cooper czyli CooperS tylko zwykły Cooper, przerabialismy juz ten temat :P
Generalnie chodziło mi o to, że ten program należy traktować jako rozrywkowy.
I to co w nim mówią traktować mocno z przymróżeniem oka.
Komentarz
-
Re: 2.0 TFI 200->240 KM 280->380 NM
Po pierwsze. Gratulacje za "właściwy" wybór samochodu.Zamieszczone przez mieczPrzeczytałem w necie, że V-tech tuning wgrywa przez OBD do Octavii II RS 2.0 TFSI nową mapę, zwiększającą moc z 200 do 240 KM i moment z 280 do 380 NM.
Sorry za lamerskie pytanie, ale chciałbym sobie wyjaśnić i poukładać w głowie: czy zapodanie takiego moda w aucie na gwarncji jest wykrywalne przez serwis? To znaczy, czy mogą przy okazji jakiejś kontroli dojść, że coś tatakiego siedzi pamięci? Albo gorzej - czy mogą przypadkiem zamazać takiego moda wgrywając swojego "service packa" w ramach jakiejśtam akcji serwisowej?
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że najbezpieczniej "poczekać aż skończy się gwarancja".
Po drugie. Ja mając u siebie w dupowozie 95KM/210N, nie zdaję sobie sprawy o różnicy w mocy 200 na 225 lub nawet 240KM.
Po trzecie. Jeśli auto nie będzie Ci służyło do startów na cwiarę, to czy jest sens zwiększac moc, moment o te 20/40KM? i wyszystko i tak już jest na poziomie ponad 200KM.
Jednym słowem co by nie mówic masz "fajne" dylematy. A tak swoja drogą to pewnie furka będzie ładnie śmigac.
ciężko jest lekko żyć,
Komentarz
-
-
bezduszny
ida.mac, taki tuning to nie tylko samo zwiększenie mocy i momentu... ale to też korekta krzywej, która fabrycznie nie jest zbyt piękna.
Uwierz, że czuć wyraźnie różnice po takiej kuracji
Komentarz
-
Dokladnie to samo chcialem napisac.Zamieszczone przez bezdusznyida.mac, taki tuning to nie tylko samo zwiększenie mocy i momentu... ale to też korekta krzywej, która fabrycznie nie jest zbyt piękna.
Uwierz, że czuć wyraźnie różnice po takiej kuracji
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
moje dywagacje w tym temacie wzięły się stąd, że ten apgrejdzik byłby do wykonania softłerowo (przez wgranie nowej mapy), dlatego wydał mi się atrakcyjny.
Z tuningiem mechanicznym na razie mam doświadczenia w skali mikro (modele rc) i wiem, że to jest proces który nie ma końca, a co gorsza można w tym utopić dowolną kasę i jest to droga w jedną stronę, tzn. jak już zaczniesz tuningować, to musisz to robić przez cały czas. Kresem tuningu jest zajechanie wszystkich tuningowych części w aucie (bo tych standardowych już dawno nie ma) i stwierdzenie, że do takiej jazdy, to tak naprawdę potrzebna jest zupełnie inna konstrukcja. Całe szczęście że do tych wniosków doszedłem wydając parę kafli na tuning modelu rc, a nie w tuningu samochodów, gdzie to kosztuje x10 i zajmuje 10 razy tyle czasu. (Co potwierdził mój znajomy, posiadający znajomego off-roadowca). Więc nigdy się w to nie wpuszczę. Co innego wymiana mapy, no i może wydechu, no i może dolotu, no i może zawieszenia ....

Komentarz
-


Komentarz