Ci z top gear wysmiali vectre opc...
2.0 TFI 200->240 KM 280->380 NM
Zwiń
X
-
Kaszana
Zamieszczone przez onyx73Ci z top gear wysmiali vectre opc...
Ze Skody też się śmieli.
Komentarz
-
bezduszny
QBA, w ten weekendzik będę miał okazję tym sie pobawić w Kielcach :diabelski_usmiech
Zobaczymy jak sie to prowadzi.... Czy za duża moc ? Hmmm... O2-RS też po modach nie ma maleńkiej
Vectra OPC z tego co doczytałem pobieżnie ma V6 Turbo pod maską i chyba ze 255KM na "dzień dobry" (choć na niemieckiej stronie widziałem dane 280PS).
Zamieszczone przez onyx73Ci z top gear wysmiali vectre opc...
Szczerze mówiąć z tych samochodów co oni zachwalają to na żaden mnie nie stać... i nie będzie przez jakiś piękny czas na pewnoPozostaje tylko powzdychać do ekranu...
Komentarz
-
Szczerze mowiac, to nie spodziewam sie, zeby seryjne 280 koni w przedniej ośce moglo sie prowadzic jak przystało na tą moc.
IMHO to jakas fanaberia ten samochod - ale nie jechalem, to nie mam zdania - tylko jakos mnie odstraszają te dane...
Co do wykrywania TFSI w kontekscie wykrywania EDC, to chcialem przypomniec, ze EDC jest systemem sterującym dieslem!
W TFSI jest cos innego i nie mam zielonego pojecia w jaki sposob jest to wykrywalne z automatu i czy jest, ale powolywanie sie na wykrywalnosc EDC w tym przypadku moze byc nieuzasadnione.TDI 205PS
Komentarz
-
-
bezduszny
A tak prawdę powiedziawszy.... komu z was bez proszenia podpinali samochód w czasie przeglądu do VAG'a i grzebali w ustawieniach sprawdzając je ?
Ja musiałem się o to dopraszać zawsze.... bo skoro nie zgłaszam problemów to ne ma co sprawdzać.
Zamieszczone przez onyx73vectra opc to koszmar jezdzi tylko prosto.. zawieszenie jakz wozu drabiniastego ?).
Vectra, podobnie jak RS nie jest jakimś wyczynówką torową... a mocną i wygodna limuzyną.. gdzie nic nie brakuje kierowcy.
Jeździłem troche RS'em O2 i zobaczymy jak wypadnie w moim "subiektywnym" teście Vectra OPC :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Zamieszczone przez ZibiPrzepraszam za OT ale kontynuujac watek Vectry OPC to zamiast niej blizej bym sie przyjrzal Mazdzie 6 MPS. 4-rolap, 4 cyl turbo, 260 km i tylko 140 tys za kompletne auto.
Pozdrawiam
Zibisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bezdusznykomu z was bez proszenia podpinali samochód w czasie przeglądu do VAG'a i grzebali w ustawieniach sprawdzając je ?krzychu
L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
CB Cobra, B4, ATE_PD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez QBAZamieszczone przez bezdusznyKto widział lub jechał nowym Oplem VECTRA OPC ?
Komentarz
-
-
Przypominam ze Clarkson nie smieje sie z samochodow
np. z golfa GTI sie nie smial, za to Vectra OPC (Astra podobnie) jezdzila w ich testach prostowiec dlaczego sie nie pobrechtac
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZibiPrzepraszam za OT ale kontynuujac watek Vectry OPC to zamiast niej blizej bym sie przyjrzal Mazdzie 6 MPS. 4-rolap, 4 cyl turbo, 260 km i tylko 140 tys za kompletne auto.
Vectra OPC i 280KM, to to samo co Astra OPC 240KM. Jak to ma jezdzic przy dosc mizernym (podobno) zawieszeniu? :roll:
Octavia RS (tdi/tfsi), Focus ST, Mazda 6 MPS, Golf GTI, Leon FR (TFSI/TDI) - to auta godne uwagi IMO za ta cene i doznania.
BTW Purchawa, u Mastersa ten Pasek TFSI 225KM byl z DSG :wink:
Komentarz
-
-
Kaszana
Zamieszczone przez Jabar1975Przypominam ze Clarkson nie smieje sie z samochodow
np. z golfa GTI sie nie smial, za to Vectra OPC (Astra podobnie) jezdzila w ich testach prostowiec dlaczego sie nie pobrechtac
Nie słyszałem żeby o jakimś innym aucie wyrażał się tak lekceważąco jak o Skodzie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez djczasKaszana, tylko mu nie było do śmiechu jak fabia rs z dieslem objechała mini coopera tego najmocniejszego
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Kaszana
Zamieszczone przez MisiekWAW
to nie byl najmocniejszy Cooper czyli CooperS tylko zwykły Cooper, przerabialismy juz ten temat :P
Generalnie chodziło mi o to, że ten program należy traktować jako rozrywkowy.
I to co w nim mówią traktować mocno z przymróżeniem oka.
Komentarz
-
Re: 2.0 TFI 200->240 KM 280->380 NM
Zamieszczone przez mieczPrzeczytałem w necie, że V-tech tuning wgrywa przez OBD do Octavii II RS 2.0 TFSI nową mapę, zwiększającą moc z 200 do 240 KM i moment z 280 do 380 NM.
Sorry za lamerskie pytanie, ale chciałbym sobie wyjaśnić i poukładać w głowie: czy zapodanie takiego moda w aucie na gwarncji jest wykrywalne przez serwis? To znaczy, czy mogą przy okazji jakiejś kontroli dojść, że coś tatakiego siedzi pamięci? Albo gorzej - czy mogą przypadkiem zamazać takiego moda wgrywając swojego "service packa" w ramach jakiejśtam akcji serwisowej?
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że najbezpieczniej "poczekać aż skończy się gwarancja".
Po drugie. Ja mając u siebie w dupowozie 95KM/210N, nie zdaję sobie sprawy o różnicy w mocy 200 na 225 lub nawet 240KM.
Po trzecie. Jeśli auto nie będzie Ci służyło do startów na cwiarę, to czy jest sens zwiększac moc, moment o te 20/40KM? i wyszystko i tak już jest na poziomie ponad 200KM.
Jednym słowem co by nie mówic masz "fajne" dylematy. A tak swoja drogą to pewnie furka będzie ładnie śmigac.ciężko jest lekko żyć,
Komentarz
-
-
bezduszny
ida.mac, taki tuning to nie tylko samo zwiększenie mocy i momentu... ale to też korekta krzywej, która fabrycznie nie jest zbyt piękna.
Uwierz, że czuć wyraźnie różnice po takiej kuracji
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyida.mac, taki tuning to nie tylko samo zwiększenie mocy i momentu... ale to też korekta krzywej, która fabrycznie nie jest zbyt piękna.
Uwierz, że czuć wyraźnie różnice po takiej kuracji"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
moje dywagacje w tym temacie wzięły się stąd, że ten apgrejdzik byłby do wykonania softłerowo (przez wgranie nowej mapy), dlatego wydał mi się atrakcyjny.
Z tuningiem mechanicznym na razie mam doświadczenia w skali mikro (modele rc) i wiem, że to jest proces który nie ma końca, a co gorsza można w tym utopić dowolną kasę i jest to droga w jedną stronę, tzn. jak już zaczniesz tuningować, to musisz to robić przez cały czas. Kresem tuningu jest zajechanie wszystkich tuningowych części w aucie (bo tych standardowych już dawno nie ma) i stwierdzenie, że do takiej jazdy, to tak naprawdę potrzebna jest zupełnie inna konstrukcja. Całe szczęście że do tych wniosków doszedłem wydając parę kafli na tuning modelu rc, a nie w tuningu samochodów, gdzie to kosztuje x10 i zajmuje 10 razy tyle czasu. (Co potwierdził mój znajomy, posiadający znajomego off-roadowca). Więc nigdy się w to nie wpuszczę. Co innego wymiana mapy, no i może wydechu, no i może dolotu, no i może zawieszenia ....
Komentarz
-
Komentarz