czujniki cofania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • splawik
    L&K
    S_OCP Member
    • 2006
    • 1292

    #76
    Zamieszczone przez Marian 2
    Nikt nie pisze sposobie na cofanie kierowców "starej daty". Po prostu, po upewnieniu się o wolnej przestrzeni z prawej strony, należy otworzyć drzwi kierowcy, i cofając, patrzeć do tyłu przez te otwarte drzwi. Żadnych problemów przy cofaniu.
    I w tym momencie ktoś się nawija z prawej i nie patrzysz i bum.

    Zamieszczone przez Marian 2
    Mam Octavię kombi, kto ma, to wie, że widoczność do tyłu jest praktycznie zerowa
    Sory ale jeździłem liftbackiem i kombi to moge stwierdzis ze w kombi jest 100 razy lepiej(tylne słupki są cieńsze).

    Zamieszczone przez Marian 2
    Cofanie "na lusterkach" jest bardzo nie pewne
    Tylko lusterka, w octawi są naprawdę spore i żadne odwracanie głowy nie jest lepsze od lusterek ( pod warunkiem że są odpowiednio ustawione).

    Zamieszczone przez Marian 2
    Mam też zamontowane czujniki cofania, nie powiem, pomagają, ale jest to bardzo nie pewne
    Nie wiem co w nich jest niepewnego, chyba tylko to że mogą się zepsuć i nie zadziałać poprostu.
    A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
    AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
    O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
    -------------------------------------------------
    Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1085
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #77
      Sytuacja prosto z życia. Mam wjazd na podwórko bardzo wązki i odługości około 40m. Z jednej strony ściana, z drugiej płot. Odległości po obu stronach około 0,5m. Trenowałem różne sposoby wyjeżdżania tyłem. Najszybciej, najwygodniej, i najlepiej, patrząc do tyłu przez uchylone drzwi kierowcy, szczególnie gdy jest wyższy ładunek, zasłaniający tylną szybę. Lusterka bardzo mylą, i można obetrzeć się o ścianę , lub płot, odległości są nie wielkie, i czujniki cofania praktycznie cały czas piszczą.

      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #78
        Zamieszczone przez Marian 2
        Lusterka bardzo mylą, i można obetrzeć się o ścianę , lub płot, odległości są nie wielkie, i czujniki cofania praktycznie cały czas piszczą.
        :shock: Ja jak bym nie mial lusterek to dopiero obtarl bym sie o sciane.
        Taka sama sytuacji, tyle ze auto to ford transit z kwadratowa paka, po obu stronach sciana i odleglosci od lusterek ok.10-15cm. Tylem wjechac bylo mi latwjej niz wyjechac przodem :P. Bo ja w lusterkach widze wszystko :wink: I jak wyjezdzalem przodem, tez w lusterkach kontrolowalem odleglosci od scian).
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8030
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #79
          Zamieszczone przez Marian 2
          Nikt nie pisze sposobie na cofanie kierowców "starej daty". Po prostu, po upewnieniu się o wolnej przestrzeni z prawej strony, należy otworzyć drzwi kierowcy, i cofając, patrzeć do tyłu przez te otwarte drzwi. Żadnych problemów przy cofaniu.
          Mam Octavię kombi, kto ma, to wie, że widoczność do tyłu jest praktycznie zerowa. Cofanie "na lusterkach" jest bardzo nie pewne. Mam też zamontowane czujniki cofania, nie powiem, pomagają, ale jest to bardzo nie pewne. Najlepiej patrzeć do tyłu przez otwarte drzwi, i jeszcze raz podkreślę, po upewnieniu się że prawa strona jest wolna.
          Przez cofanie twoim sposobem porysowałbym sobie auto. Najlepiej mi sie cofa na lusterka-wszystko widać i ma się pod kontrolą obydwie strony samochodu .
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          Pracuję...