lepsze hamownie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KAT
    Classic
    • 2011
    • 14

    lepsze hamownie

    przepraszam, staram się jak mogę pomóc

    Miki na spokojnie poszukaj w necie informacji o powiązaniu problemów z napinaczem łańcucha a błędem 000262 - nie sądzę, by rosstech napisał o tym wyraźnie w uwagach dla jaj.

    Ja też nie znalazłem czujnika G71 w wyposażeniu TSI. Miałby on chyba sens w silniku wolnossącym. Wydaje mi się, że do dawkowania paliwa w TSI jego rolę pełni manifold absolute pressure sensor - Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym

    [ Dodano: Sro 20 Lis, 13 21:39 ]
    Zamieszczone przez miki1979
    Musze przyznać, że odkąd zaraz po kupnie auta trafiłem na to forum to czytam i czytam i niby sen mam póki co w miarę spokojny to zaczynam się powoli bać wsiadać do tego auta
    A co mam powiedzieć ja??? Mam BXE i na chwilę obecną uważam (bo tak się kiedyś na mądrych książkach o mechanice nauczyłem), że sama wymiana panewek korbowych na nominały, bez obrabiania czopów wału to głupota. A co będzie, jak się okaże, że technologia mechaniczna się zmieniła i takie ruskie remonty miały sens???

    Witaj w drużynie bojących się o swoje jednostki napędowe.
  • arturo_freestyl
    Rider
    • 2010
    • 704

    #2
    lepsze hamownie

    przymierzam sie do lepszych hamulców bo dzis z 250 do 100 jakos deba nie stawał

    do wymiany tarcze klocki zaciski - co polecacie ? aa na zime 16 ma sie zmiescic
    Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
    ET 14,607 - Bemowo 2011
    ET 13,482 - Ryki 2012
    ET 13,014 - Ełk 2013
    ET 12,939 - Ryki 2015
    0-200km/h - 13,2s
    2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      arturo_freestyl, do 16 nic więcej niż 312 nie wejdzie, klocki polecam EBC a odnośnie zacisków to niech się wypowiedzą tęgie głowy, ja mam seryjne :lol:
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #4
        a co masz teraz założone :?: chodzi mi o rozmiar tarcz, jakie klocki itd. przy takiej pogodzie może zdażyć się słabe hamowanie z powodu syfu ma drodze. nie jestem expertem od O2, ale zdaje się jedyne co możesz zrobić, to założyć zestaw z RS. temat "jakie tarcze kupić" jest Ci znany :?: chłopaki polecają np. zimmermana i ferrodo ds. po ew. swapie musisz przekodować abs, ale to trwa chwilę. powodzenia w modach :wink:
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • Ayu
          RS
          • 2009
          • 4154

          #5
          arturo_freestyl, dokładnie, jak z Twoją śmocą ma hamować porządnie to musisz iść w ślady Nexusa6 , on ma tarcze z przodu jakoś 345 mm ale zima to 17" i inaczej nie wykombinujesz.
          Szukaj po prostu dużych zacisków z Audi.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Zacisk z Audi kilku tloczkowy + tarcza do zestawu.

            Dedykowane kit-y.

            W rozmiarze 16" to czarow nie bedzie, tu minimum jest 17, a nawet 18"
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • qbec
              Rider
              • 2010
              • 398

              #7
              z tematem jestem na bieżąco... - walcze z heblami u siebie

              zmień najpierw płyn hamulcowy - ponoć 'cenka opada' jeśli idzie o przyrost siły hamowania, a cena upgrade'u niwielka

              ja do siebie kupiłem motula 600, bo 660 się bałem; dam znać jak będzie po zmianie
              Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

              mój szkodnik

              Komentarz

              • Puchacz
                Moderator
                S_OCP Member
                • 2004
                • 1192
                • Superb III (3V3)

                #8
                Jakie tarcze ma seryjnie 1.8 TSI?
                Jeśli ma 288 przód to po zmianie na RS gigantycznej poprawy nie będzie. Jakieś 312 nawiercane i nacinane pewnie lepiej będą znosiły hamowania z dużych prędkości, bo lepiej z temperaturą sobie poradzą. Ale jeśli oczekujesz naprawdę znaczącej poprawy to tak jak już napisano minimum 345 mm, ale to nie wejdzie w felgę 16".
                Ja tu tylko sprzątam...

                Komentarz

                • qbec
                  Rider
                  • 2010
                  • 398

                  #9
                  Zamieszczone przez Puchacz
                  Jakie tarcze ma seryjnie 1.8 TSI?
                  Jeśli ma 288 przód to po zmianie na RS gigantycznej poprawy nie będzie. Jakieś 312 nawiercane i nacinane pewnie lepiej będą znosiły hamowania z dużych prędkości, bo lepiej z temperaturą sobie poradzą. Ale jeśli oczekujesz naprawdę znaczącej poprawy to tak jak już napisano minimum 345 mm, ale to nie wejdzie w felgę 16".
                  nawiercanie i nacinanie to ściema [w/g znawców tematu] - szybsze zużycie klocka, więcej pyłu, brak/niezauważalny przyrost - mówimy o seryjnych tarczach przerobionych na nawiercane/nacinane

                  mylisz się jeśli chodzi o zmianę 288 na 312

                  zaraz policzę...

                  ... dla takiej samej wielkości klocka (a ten RS chyba jest szerszy) wychodzi 8,95% więcej powierzchni tarczy;
                  inny masz też punkt przyłożenia siły do prędkości obrotowej...
                  Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                  mój szkodnik

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    qbec, klocek, zacisk jest taki sam w obu przypadkach 288 i 312, ja u siebie założyłem 312 przód i 286tył, przewody w stalowym oplocie, żółte EBC przód i czerwone tył, tarcza gładka, na wiosne musze wymienic lepszy płyn hamulcowy bo ten juz ma trochę.

                    Jezeli chodzi o tarcze, na gładkiej tarczy hamulec jest taki sam jak na nawiercanej czy nacinanej ale do pierwszych kilku hamowań, jak sie tarza nagrzeje ta hamulec na gładkiej tarczy zaczyna sie robić gąbczasty po problem robi sie z odprowadzaniem gazów gdy hamulce sie nagrzeją za to kultura hamulca jest na tyle ładna że nie przesiąde sie na tarcze nawiercane.

                    Artek, jak masz w chuj kasy to możesz zapodać dedykowany kit za około 5-6kzł i bedzie brzytwa, jak nie to tarcza 345, mocne klocki, stalowe przewody i juz sie nie zabijesz :lol:
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • roLLo
                      L&K
                      • 2008
                      • 1063
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Re: lepsze hamownie

                      Zamieszczone przez arturo_freestyl
                      przymierzam sie do lepszych hamulców bo dzis z 250 do 100 jakos deba nie stawał

                      do wymiany tarcze klocki zaciski - co polecacie ? aa na zime 16 ma sie zmiescic


                      A gdzie żeś Pan rozwinął te 250 kmh ?? :diabelski_usmiech

                      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                      Komentarz

                      • Ayu
                        RS
                        • 2009
                        • 4154

                        #12
                        Stalowe przewody to mit. Ja po zmianie na 312 z 288 jestem zadowolony. Tarcze i klocki ATE, gładkie.

                        Komentarz

                        • Tony065
                          RS
                          • 2009
                          • 2487
                          • Octavia I (1U2)
                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                          #13
                          Re: lepsze hamownie

                          Zamieszczone przez roLLo
                          Zamieszczone przez arturo_freestyl
                          przymierzam sie do lepszych hamulców bo dzis z 250 do 100 jakos deba nie stawał

                          do wymiany tarcze klocki zaciski - co polecacie ? aa na zime 16 ma sie zmiescic


                          A gdzie żeś Pan rozwinął te 250 kmh ?? :diabelski_usmiech
                          Conajmniej niestosowne pytanie... Oczywiście na autobanie w Germanii :wink:
                          A propos, Artur mierzyłeś może Vmax na 6B :?:
                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                          @ by Tune-up Gdańsk
                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                          Antek

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Re: lepsze hamownie

                            Zamieszczone przez arturo_freestyl
                            przymierzam sie do lepszych hamulców bo dzis z 250 do 100 jakos deba nie stawał

                            do wymiany tarcze klocki zaciski - co polecacie ? aa na zime 16 ma sie zmiescic
                            Zastanawialem sie kiedy to u Ciebie nastapi. Pomysl rowniez o oleju :-).
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • halda
                              Classic
                              • 2011
                              • 2

                              #15
                              Porozmawiaj z gosciem. Ma spore rozeznanie. Powinien cos doradzic. Kupowalem u niego jeden zestaw do swojej 1U. 312mm z 4-tloczkami Cayenne tyl. Zregenerowane zaciski wygladaja jak nowe, maja wymienione zestawy naprawcze i daja rade. http://moto.allegro.pl/listing/user....us_id=20251598

                              Komentarz

                              • Ayu
                                RS
                                • 2009
                                • 4154

                                #16
                                halda, znamy człowieka, raz lepiej raz gorzej sprzedaje, towar też różny się trafia. Sam mam od niego zestaw na 312 mm.

                                Komentarz

                                • halda
                                  Classic
                                  • 2011
                                  • 2

                                  #17
                                  @up czyli zalezy od szczescia. Ja tam jestem zadowolony. Ale zawsze czlowiekowi malo i malo. Dlatego szykuje sie na mala zmiane. 6-tloczkow przod od nowego Cayenna / Panamery.

                                  Komentarz

                                  • Puchacz
                                    Moderator
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 1192
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    qbec, nie wiem, nie znam żadnych znawców tego tematu. Opieram się na własnym doświadczeniu po przesiadce z 288 na 312 przód i 260? na 286 tył. Poprawa jest. Owszem. Chyba wyliczone przez Ciebie cyfry naprawdę dobrze oddają temat. Poprawę można określić na właśnie jakieś 10-15%.

                                    Jakiś tam metr albo dwa ze 100 km/h na pewno się urywa przy dobrym zawieszeniu i ogumieniu. Z prędkośći poniżej 80 km/h auto zatrzymuje się wyraźnie lepiej niż seryjne nowe auta podobnej klasy.

                                    Co do nacinania (bo takie mam tarcze) to według mnie lepiej sobie radzą z temperaturą, czy gazami ale to też na pewno efekt większej powierzchni tarczy. Jakbym miał podsumować, to bym polecał zestaw RS do aut o mocy do 200-220 KM. Dalej myślę, że warto szukać czegoś lepszego na wielotłoczkowych zaciskach. Tak więc dla arturo_freestyl, przydałoby się już coś mocniejszego. Nie wiem czy dedykowane zestawy Tarox nie są ciekawą opcją.

                                    Co do gościa z allegro to ja miałem z nim lekką wtopę, przody pod 312 to chyba ma i to bezproblemowo. Natomiast tył przysłał mi po ciężkich bojach i nieterminowo. Dokładnie taki sam jak zwykły seryjny, mimo, że wielokrotnie mu mówiłem, że ma być pod tarcze 286 od O2 RS lub innych aut.
                                    Przysłał raczej słabo wypiaskowany albo wcale i pomalowany na czerwono, z nienasmarowanymi tłoczkami i na dodatek z jednym uszkodzonym sprzęgiełkiem. W efekcie musiałem i tak kupić oryginalne jarzma i tak. Do tego przełożyć swoje graty zacisków, a te sprzedane jako niby regenerowane to się tylko na śmietnik nadawały.
                                    Ja tu tylko sprzątam...

                                    Komentarz

                                    • halpor
                                      Ambiente
                                      • 2011
                                      • 103

                                      #19
                                      Zamieszczone przez arturo_freestyl
                                      do wymiany tarcze klocki zaciski - co polecacie ? aa na zime 16 ma sie zmiescic

                                      Zamieszczone przez Puchacz
                                      Tak więc dla arturo_freestyl, przydałoby się już coś mocniejszego. Nie wiem czy dedykowane zestawy Tarox nie są ciekawą opcją.
                                      Raczej odpada, ma wejść 16" a przy Taroxie minimum to 17" a nawet 18"


                                      arturo_freestyl - poszło PW z propozycją
                                      www.brakeparts.pl
                                      Facebook

                                      Komentarz

                                      • fan
                                        Elegance
                                        • 2009
                                        • 760

                                        #20
                                        Zamieszczone przez qbec
                                        z tematem jestem na bieżąco... - walcze z heblami u siebie

                                        zmień najpierw płyn hamulcowy - ponoć 'cenka opada' jeśli idzie o przyrost siły hamowania, a cena upgrade'u niwielka

                                        ja do siebie kupiłem motula 600, bo 660 się bałem; dam znać jak będzie po zmianie
                                        http://allegro.pl/gdansk-plyn-hamulc...987673842.html
                                        Wymiana plynu na inny,nawet na lepszy chyba raczej duzo nie da?
                                        Respect All,Fear No One!

                                        Komentarz

                                        • piramida
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 12222
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          hotrain, masz u siebie przewody w stalowym oplocie?
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz

                                          • Ayu
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 4154

                                            #22
                                            piramida, Nie, wystarczy mi opinia kogoś kto miał i zdjął, kogoś kto dla mnie jest autorytetem z zakresu mechaniki :wink:

                                            Komentarz

                                            • qbec
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 398

                                              #23
                                              Zamieszczone przez fan
                                              Zamieszczone przez qbec
                                              z tematem jestem na bieżąco... - walcze z heblami u siebie

                                              zmień najpierw płyn hamulcowy - ponoć 'cenka opada' jeśli idzie o przyrost siły hamowania, a cena upgrade'u niwielka

                                              ja do siebie kupiłem motula 600, bo 660 się bałem; dam znać jak będzie po zmianie
                                              http://allegro.pl/gdansk-plyn-hamulc...987673842.html
                                              Wymiana plynu na inny,nawet na lepszy chyba raczej duzo nie da?
                                              ponoć tu jest największe zaskoczenie;

                                              jak zaczynasz intensywniej hamować to pierwszy wymięka płyn, zwłaszcza jak kilka tysi ma już przejechane - chyba że się mylę

                                              ja zmieniam jednocześnie heble, płyn, felgi i opony, i do tego jeszcze pewnie tuleje na poliuretanowe - więc co do jednego elementu się nie wypowiem
                                              Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                                              mój szkodnik

                                              Komentarz

                                              • misiek^wro
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 8321

                                                #24
                                                Artur :

                                                Albo tak jak ja zestaw z S3/Golfa R albo zestaw z O2RS. Czarów nie ma, większy hebel to większa felga. Fizyki nie oszukasz ;/ Ja zakupiłem Zimmy Spory z DS Perfo na przód + zwykły zestaw Zimm + Ferodo na tył. 345 i 310 myślę że robotę stosowną zrobi ... Tyle, że ja już set zimowy 17" i letni 18" mam ... także mogłem zaszaleć.

                                                Jeśli bym coś atakował, to chyba jakieś kit'y. Bo zwykłe przejście na RS ... nie wiele da, chyba że kupisz jarzma z RS + naprawdę jakieś mocne tarcze i klocki no i ... wymienisz płyn. U mnie wlatuje http://allegro.pl/motul-rbf-600-plyn...936095696.html
                                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                Komentarz

                                                • Nexus6
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 4847
                                                  • Volkswagen

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez qbec
                                                  tuleje na poliuretanowe
                                                  Nie zapomnij wykupić abonamentu u stomatologa na wymianę wypadających plomb

                                                  :diabelski_usmiech

                                                  MSPANC
                                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...