przeróbka dolotu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • januszdg
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 263

    przeróbka dolotu

    Witam,

    od pocztatku bylem niezadowolony z hamulcow OCTY - szczegolnie ze po zboxowaniu jezdzi sie troche dynamiczniej a w planach wtryski od 110 i program wiec w koncu kupilem cala tylna belke od Leona TDI 150 Top Sport razem z amortyzatorami za 650zl.

    Ustalilem co trzeba zrobic:

    - rozebrac wszystko do golej belki

    - wymienic blache do ktorej mocowane sa szczeki na taka ktora oslania tarcze

    - wymienic przewody hydrauliczne ( maja inny ksztalt i koncowke elastyczna )

    - wymienic linki od hamulca recznego ( ta do tarcz jest dluzsza i ma inna koncowke )

    - zlozyc wszystko dokladajac tarcze i montujac zacisk

    Czyli zostaja stare czopy, piasty, czujniki ABS.

    Dodatkowo zmienilem amortyzatory na te z Leona Top Sporta ( mialem 95 tys na moich a te przejechaly gora 30 tys ). Tlumienie jest duzo lepsze nie buja sie tyl jak wczesniej.

    Co do wrazen przy hamowaniu - jest bardzo wyrazna poprawa - hamulec bierze wyraznie wczesniej i z wieksza sila szczegolnie naciskany delikatnie, przy mocniejszym nacisku jest mniejsza roznica. Ogromna roznica w reczym - wczesniej jadac np. 30 km/h nie moglem na suchym asfalcie zablokowac kol chyba ze bym ciagnal dzwignie dwoma rekami :lol: teraz lekko zaciagajac kola sie blokuja.

    No i po zalozeniu alufelg na wiosne ( czyli na dniach 8) ) bedzie w koncu jakos to wygladalo :diabelski_usmiech

    Za robote dalem 100zl u zaprzyjaznionego mechanika - mialem robic to sam ale jak probowalem odkrecic zacisk moimi gownianymi kluczami to klucz sie ukrecil i dalem spokoj.

    Trzymajcie sie

    Czader

    Tarczowa OCTA 90/110 2003
  • bastek016
    Ambiente
    • 2005
    • 163

    #2
    przeróbka dolotu

    Jak sądzicie czy umiejscowienie w tym miejscu filtra i takie zamontowanie jest poprawne bo według mnie daleko mu do ideału :P ale dość pozytywnie jestem zadowolony :]
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Komentarz

    • Tymon
      RS
      • 2004
      • 2970

      #3
      bastek016, nie ma się co oszukiwać, że będzie mu za ciepło, powinieneś to odgrodzić od silniczka.
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz

      • bastek016
        Ambiente
        • 2005
        • 163

        #4
        wiem :/ bede to modernizował mam zamiar wywalić obudowe filtra i przenieść go w okolice akumlatora, jedyne co nie daje mi spokoju to ten wąż co jest do obudowy z pod spodu przymocowany :/, co z nim zrobić i do czego on jest ?? .

        Komentarz

        • luky8
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 623

          #5
          odgrodzić od silnika i z dala od lampy, przecież ona też daje ciepło zdaje sie
          nie wiem czy nie było by dobrym pomysłem zrobienie jakiegoś doprowadzenia zimnego powietrza na ten filtr...
          Zapraszam na www.rebel-tuning.com

          Komentarz

          • bastek016
            Ambiente
            • 2005
            • 163

            #6
            siemka pojawiły się problemy z tym filtrem , przepustnica w 1.6 aee zaczyna falować ,drugi problem to po jezdzie na odcinku 10 km smierdzi w kabinie benzyną :/

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              bastek016, po pierwsze to napewno będzie mu za gorąco a po drugie to czy ktoś dobierał Ci rozmiar tego filtra do silnika? Wydaje sie być trochę za duży :shock: Kumpel ma w Roverze 1.4 dobierany i jest o połowe mniejszy od tego co Ty masz :szeroki_usmiech
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • QBA
                RS
                • 2004
                • 2646

                #8
                dobrygrzeswawa, wiesz Grzesiu... Bo im wiekszy, tym lepszy :diabelski_usmiech :lol:

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  QBA, aaaa.... jeśli tak to ok :haha: :haha: :haha:






                  nie wspomne już że długość też jest ważna oczywiście dolotu :idea:
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  Pracuję...