Zamieszczone przez Czarna_LK
[O1] Nowe felgi dla szkodnika
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Piotrek, napisz ile km u Ciebie te dwa sezonyMój Zygzak McQueen
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675
Komentarz
-
-
SkySzyja, w sezonie letnim 30-35kkm ops: ops: ops:Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
Trochę pomerdałeś - 205/40 R 17 to rozmiar opony, fabrycznie w RSach była 205/50 R17 - więc opona o której piszesz wejść wejdzie choć będzie sporo niższa i warto sprawdzić jaki ma indeks nośności (zobacz czy to wogóle łapie się jako zamiennik opony). Jaką mają szerokość felgi - 7j, 7,5j? Fabryczne 17ki RS (tzw spidery) miały 7jx17 Et38.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Koledzy, konkret pytanie do osób, które mają za sobą następującą przesiadkę: z 205/55/R16 (ewentualnie 195/65/R15) na 205/50/R17 w O1 kombi ASV nieco ponad 140KM / 300Nm na seryjnym zawieszeniu. Inne rozmiary mnie nie interesują. Jak wygląda różnica w prowadzeniu, komforcie na polskich drogach oraz osiągach? Kapcie miałyby siedzieć na seryjnych felach od RS'a.
Komentarz
-
-
Ja byłem blisko bo miałem 225 40 R18 fela OZ ale wróciłem na 205 50 R17.
Szkodnik myszkowal na koleinach i czuć było lekka stratę mocy ale hamulec był spoko bo nawet ABS nie strzelał tak trzymały.
No i temat dziur w jezdni to masakra , szkoda był o mi zawieszenia i opon.
Tam gdzie wiedziałem to zwalnialem lub omijalem dziury ale jak już wpadłem to myślałem że szyba pęknie po takim piźnieciu
Wygląd rewelacja natomiast jazda do pracy i okolicy bo w trasie można się zdziwić i narazić na koszty.
Komentarz
-
-
Blisko blisko, ale idzie właśnie o to że 225 45 R18 nie są w zakresie zamiennika dla octavii.
powinno być np. 225/45R17 lub 225/40R18, no i te 225/40R18 są strasznie niskie i ciężko na tym jeździć.
Dlatego rozpatruję wersję 225/45R18.
Taki rozmiar jeździ w vectrach, insigniach, golfach gti itd. ponieważ da sie na tym jeździć normalniej niż 225/40r18
jest to koło większe o jeden cal (czyli 1,25cm w każdą stronę)
czyli będzie bardziej wypełniało nadkole.
Zdaję sobie sprawę że będzie kupa polemiki odnośnie homologacji, policji, diagnosty i ubezpieczalni.
Pytanie zatem mnie nurtujące:
Czy próbował ktoś taki mod ?
Komentarz
-
-
Witam kolegów,
Chcę kupić felgi i rozważam 16 lub 17 zależnie co się trafi. Wiem że 17 to najlepiej 7,5x17" ET 36 - 35, a co z 16 aby to jakoś ładnie wyglądało i działało? Aha, i jakie najlepiej opony wybrać do takich 17 czy 16? Auto stoi na oryginalnym zawieszeniu, choć stoi dość wysoko... Ale to nie problem dla mnie w tym momencie, tzw: "koza" mi nie przeszkadza, a nawet z racji tego że to kombiak to nawet mi się momentami podoba. Co polecacie?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Trafiłem kiedyś na takie coś (lista kombinacji opon i felg dla O1), a jak wiadomo żeby w Niemcach koło założyć i przeszło badanie musi mieć akceptację odpowiednią, na liście niestety w przypadku 7,5x16 jest tylko et 35. Może się komuś przyda:
Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
Komentarz