nie do przesady panowie z tymi kolpaczkami to dopiero wiocha
pytanko na temat feluni-pojawily sie zdjecia skody na19
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez KUBAŃCZYKnie do przesady panowie z tymi kolpaczkami to dopiero wiocha
Na zime w sam raz :diabelski_usmiechByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aris-mebleWITAN JESTEM NOWY TA TYM FORUM.ALE MYŚLE ŻE COŚ MOGĘ POEIEDZIEĆ NA TEN TEMAT MAM WŁASNIE 17 z przodu 215/45 a ztyłu 245/40 .NO NIESTETY KONFORTU NIENA ,NO DZIURY TRZEBA OMIŁAĆ,A NA KRAWĘRZNIKI POWOLI MOŻNA PODJECHAĆ .A POZATYM NA NASTEMPNY SEZON KUPUJE 18 ALE 19 BYM JUŻ NIE ZAŁORZYŁ.
Po co zakładać w octavii różną szerokość opon na przód i tył poza chęcią pozbycia się dowodu rejestracyjnego :?: :PNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaPo co zakładać w octavii różną szerokość opon na przód i tył poza chęcią pozbycia się dowodu rejestracyjnego
Jakbysmy mieszkali w UK to tam mozesz miec w kazdym kole inna opone, ma byc tylko ta sama srednica chyba ze to kolo dojazdowe.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNiby za co?? Wg naszego kodeksu drogowego na jednej osi masz miec takie same opony, szerokosc i rodzaj bieznika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftdobrygrzeswawa napisał/a:
Po co zakładać w octavii różną szerokość opon na przód i tył poza chęcią pozbycia się dowodu rejestracyjnego
Niby za co?? Wg naszego kodeksu drogowego na jednej osi masz miec takie same opony, szerokosc i rodzaj bieznika.
Szczególnie praktykowane w takich bolidach jak 126p, 125p, poldek.
Co do teraźniejszego wydania kodeksu, wierze Ci na słowo :wink:
A z drugiej strony i tak nadgorliwiec policjant zabierze dowód za zmiany nie przewidziane w homologacji auta
lecz głównym pytaniem moim było PO CO... :?:
dodatkowo jest różna średnica kół co kiepsko wpływa na prace np.ABS > ok, to tylko 2.5mm ale zawsze.
kończe bo odbiegamy od tematuNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Kurka...cosik mi w niej brakuje :|
KUBAŃCZYK, same spreżyny to masz wydatek kilu stówek, ale wówczas masz tylko efekt wizualny, nic więcej.
Wielu użytkowników ma sprawdzony zestaw - sprężynki z RS i amorki "Bilsztajna" B6 lub 8, po tym zabiegu maszyna nieźle wygląda no i prowadzi się dużo lepiej.
Pozdrawiam
TymoŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
ja rozwazalem nad zawieszeniem z regulacja wyskosci i twardosci firmy koni a jak dowiedzialem sie cene to stanolem wryty troszke krzykneli mi 4,5 tys. wiem ze w niemczech mozna dostac dosyc tanio zawieszenia do 150 euro.do dalszych planow co mi w flowie siedza to gleba zderzak od rs troche chromu i wymiana tylnego tlumika na dwie koncowki chromowane do dolu jak zmieni sie cos w autku to wrzuce foty
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasKUBAŃCZYK, jedno co mi najbardziej przeszkadza to dekle od audi
:lol:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
lekka gleba, i bedzie fajnie (mozna lekko szyby stonowac, lotke i zderzak z RSa i bedzie fajne autko. Rozumiem ze dekle to przejsciowo?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Jest nawet ok, tylko teraz troche trzeba autko zmienic, bo widac najpierw wielkie fele, potem dlugo, dlugo nic i dopiero samochod.
No i koniecznie zmien dekle :!:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
lec
KUBAŃCZYK, ja bym jej juz wiekszej gleby nie dawal, wystarczy usztywnic samymi amorkami
Maicroft, nie powinna dobijac, ja mam teraz jeszcze zestaw hardcore'owy , czyli 227/45/17 z dystansami 10mm - springami -30mm i kolo konczy sie u mnie rowno z poszerzonymi optycznie nadkolami, czyli jakies 5mm gumy jest juz tuz pod blachą nadkola i nakładek. Tylko w sytuacjach extremalnych slysze jak opona obetrze od nadkole gdyz nie ma sie jak schowac. Jezeli nie ma dobitych amorow i mu auto nie husta sie gora/dol i bedzie zwalnial odpowiednio przy duzych hopkach to bedzie OK.
Natomiast jak zaladuje rodzinke do tylu lub duzo w bagaznik to moze na seryjnym zawieszeniu byc nieciekawie. U mnie (testowalismy) gwaltowane dociazenie tylniej osi poprzez dolozenie na szybko 100kg powodowalo max 1cm dobicia, po czym zatrzymywalo sie na jakies 0,8 cm wiec da sie jezdzic - pod warunkiem - usztywnic auto.
Komentarz
-
Ten tłumik to dla mnie pomyłka ale Twoje auto i Tobie sie musi podobac
a jeszcze jedno co mi razi,albo pomaluj listwy pod kolor albo załuż na dzwi czarne :diabelski_usmiech-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
Komentarz