Sens chiptuningu w O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koka
    Rider
    • 2015
    • 321
    • Seat

    Sens chiptuningu w O1

    Dziwnie to wygląda że przy wstrzymanych zamówieniach na rs nagle pojawiają się one w salonach dostępne od ręki, myślę że dużą część samochodów zamawiały salony w ciemno po to aby poźniej sprzedawać je praktycznie bez żadego rabatu i to w ciągu kilku dni od pojawienia się u dealera. Nawet wczoraj na oglądałem dwa w Krakowie, jeszcze stoją ale już sprzedane...
    Leon 1.6 16V 105 KM
  • Waśka
    Rider
    • 2013
    • 552
    • Mitshibishi

    #2
    Sens chiptuningu w O1

    Zastanawiało mnie ostatnio, jaki byłby rachunek zysków i strat przy podciągnięciu mocy mojej staruszki ze 115 do bodajże 125 KM ( z 170 do 185 Nm) link

    Koszt jak na owe 10 KM - całkiem spory, z tego co się czyta w necie.

    A dalej - czy nie skończy się to mniej więcej jak na poniższym filmie z Fordem Mustangiem, któremu zdjęto ogranicznik prędkosci i 40 km/h powyżej blokady zdechł? Rozumiem, że te marne 15 Nm to jest w sumie nic, ale co się dzieje z silnikami które można wysilić znacznie bardziej?

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LZXBjVIrR08[/youtube]
    Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

    Komentarz

    • Tony065
      RS
      • 2009
      • 2487
      • Octavia I (1U2)
      • ARX 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Waśka, silniki wolnossące samym programem da się podciągnąć o ok. 6-8%, więcej to już trzeba mechanicznie. Miał ktoś na forum zrobiony właśnie motor 2.0 na 133KM, tyle że zmieniony był filtr, wałek, pewnie świece, może wydech itd. Kupa kasy a zysk niewielki. Ten Mustang to jakaś padaka, bo nie za bardzo wierzę że za 1 przejazdem zaliczyli taki fakap. Coś było źle zamontowane i się wysrało :evil:
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz

      Pracuję...