Dziwnie to wygląda że przy wstrzymanych zamówieniach na rs nagle pojawiają się one w salonach dostępne od ręki, myślę że dużą część samochodów zamawiały salony w ciemno po to aby poźniej sprzedawać je praktycznie bez żadego rabatu i to w ciągu kilku dni od pojawienia się u dealera. Nawet wczoraj na oglądałem dwa w Krakowie, jeszcze stoją ale już sprzedane...
Sens chiptuningu w O1
Zwiń
X
-
Sens chiptuningu w O1
Zastanawiało mnie ostatnio, jaki byłby rachunek zysków i strat przy podciągnięciu mocy mojej staruszki ze 115 do bodajże 125 KM ( z 170 do 185 Nm) link
Koszt jak na owe 10 KM - całkiem spory, z tego co się czyta w necie.
A dalej - czy nie skończy się to mniej więcej jak na poniższym filmie z Fordem Mustangiem, któremu zdjęto ogranicznik prędkosci i 40 km/h powyżej blokady zdechł? Rozumiem, że te marne 15 Nm to jest w sumie nic, ale co się dzieje z silnikami które można wysilić znacznie bardziej?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LZXBjVIrR08[/youtube]Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG
-
-
Waśka, silniki wolnossące samym programem da się podciągnąć o ok. 6-8%, więcej to już trzeba mechanicznie. Miał ktoś na forum zrobiony właśnie motor 2.0 na 133KM, tyle że zmieniony był filtr, wałek, pewnie świece, może wydech itd. Kupa kasy a zysk niewielki. Ten Mustang to jakaś padaka, bo nie za bardzo wierzę że za 1 przejazdem zaliczyli taki fakap. Coś było źle zamontowane i się wysrało :evil:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz