Witam... szukalem we wczesniejszych postach info na dany temat i nic konkretnego nie znalazlem. Czy mozecie mi pomoc ? Zastanawiam sie nad tym, czy jest sens montazu strumienicy w szkodniczku ( 1.9TDI AGR ) - na allegro ludzie ladnie opisuja co to strumienica nie daje, wiadomo, ale jak to wyglada w zyciu - koszta nie sa wysokie, wiec moze warto katalizator zastapic tym ustrojstwem czy lepiej sie w to nie pchac bo jedynie szkody sobie narobie?
Fleishmachine, chwyt marketingowy i nic wiecej lepiej kase wydac na chipa ale nie z allegro a zamiast kata wstawic rurke ale o tym najlepiej sie wypowie chyba admin PurchawA
strumnenica psuje auto gdyż cały wydech ma odpowiednio dobrano przepustowość. Zaś strumienica nie zawsze trafia w wartosci wydechu jak sie uda dobrac akurat pasującą to jest oki , a jak złą to auto potrafi chodzic gorzej niż chodziło poprzez złe odprowadzanie spalin spowodowane zmianą ciśnienia w wydechu.
AUTO JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, WYŚCIGI ZABAWA A DRIFT TO PODSTAWA
sie nad tym, czy jest sens montazu strumienicy w szkodniczku ( 1.9TDI AGR )
Lepiej kaske wydac na piwo.
Jak kat jest naprawde bardzo zapchany, to wspawac rurke w jego miejsce. Efekt ten sam. :szeroki_usmiech
no dobra, ale przeciez rura w tej sytuacji zadziala tak samo jak strumienica, wiec dlaczego lepsza ma byc rura od strumienicy? Jesli chodzi o kata to trudno mi wyczuc czy jest zapchany, czy tez nie, specem od tego nie jestem, ale patrzac na przebieg 140kkm to raczej na swiezynke nie wyglada
[ Dodano: Nie 14 Sty, 07 11:36 ]
Zamieszczone przez djczas
Fleishmachine, chwyt marketingowy i nic wiecej lepiej kase wydac na chipa ale nie z allegro a zamiast kata wstawic rurke ale o tym najlepiej sie wypowie chyba admin PurchawA
To swoja droga, najpierw bede musial troszke poszperac w starych postach, moze znajde cos ciekawego do siebie, tylko ze tez nie mam zamiaru za duzo wyciagac z tego silniczka .
no dobra, ale przeciez rura w tej sytuacji zadziala tak samo jak strumienica, wiec dlaczego lepsza ma byc rura od strumienicy?
No to chyba nie czytałeś dobrze o tej strumienicy.
Włożenie od tak sobie strumienicy NIC NIE DAJE :!:
A wycięcie Kata i włożenie rurki było zalecane kiedyś przy modyfikacjach, u mnie dało to Efekt 0KM i 0NM
Strumienica np łuskowa, może nawet zaszkodzić jak napisał S3 CHRIS.
Pzdr
[ Dodano: Nie 14 Sty, 07 13:21 ]
P.s. zrób sobie lepiej cały wydech i będziesz miał efekt.
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
no dobra, ale przeciez rura w tej sytuacji zadziala tak samo jak strumienica, wiec dlaczego lepsza ma byc rura od strumienicy?
No to chyba nie czytałeś dobrze o tej strumienicy.
Włożenie od tak sobie strumienicy NIC NIE DAJE :!:
A wycięcie Kata i włożenie rurki było zalecane kiedyś przy modyfikacjach, u mnie dało to Efekt 0KM i 0NM
Strumienica np łuskowa, może nawet zaszkodzić jak napisał S3 CHRIS.
Pzdr
[ Dodano: Nie 14 Sty, 07 13:21 ]
P.s. zrób sobie lepiej cały wydech i będziesz miał efekt.
czyli odpuszczam sobie ten temat, bo faktycznie widac ze nie ma sensu w to wchodzic... dzieki za pomoc - bedzie trzeba myslec nad chipem, 90 kucykow to zdecydowanie za malo dla ciezkiego szkodnika.
Niewiem jak to wygląda w dieslu, ale po założeniu rurki w miejsce kata w benzynowej corsie 1.4 wydech zaczął wydawać metaliczny dźwięk podobny jak w starych polonezach. Teraz raczej założyłbym zwykły uniwersalny tłumik przelotowy, albo stłukł kata i zostawił samą obudowę, choć ten może się jeszcze przydać na badaniu technicznym.
Komentarz