wieksze turbo, wtryski, kolektor, IC wszystko jest
co dalej ? pompa 11 ? czy lepiej wydech ?
Ostatnio wyszlo ze cos juz mnie dalej ogranicza. Ali twierdzi ze to przez babelki w paliwie u mnie gdyz pompa ma juz w koncu przejechane prawie 200k. Moment idzie jak szalony a moc nie chce dalej. Po ostatnich modach pierwsze hamowanko pokazalo u mnie 390 niutonow wiec Ali sie przerazil :P Finalnie zostalo na 155KM/355Nm.
...i pytanie w co dalej inwestowac ? Wydech, pompa ktora byc moze mnie juz ogranicza czy moze jeszcze cos innego ? Target to 170-180KM.
zefirstorm, no ok, ale jak ma Turbinkę ze 130stki i SMIC by Ali to przy 180Km życzę powodzenia w lato i wiecznej żywotności dla Turbavki.
No i wtryski to 230stki :!:
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
wiekszosc za ktorymi rozmawialem to twierdzi ze obecny setup to do 170 powinno poddchodzic spokojnie.....
170- 180 , wiem ze SMIC wystarcza do 160. Latem i tak i tak spuchnie, a najwyzyej zrobie FMIC'a za chwile
[ Dodano: Czw 18 Sty, 07 12:04 ]
turbo i fmic w nabliuzszym kwartale odpadaja - dopiero co je zainstalowalem :P ile mi da wymiana pompy wraz z wydechem ? chyba dojde do tych 170km ?
wiekszosc za ktorymi rozmawialem to twierdzi ze obecny setup to do 170 powinno poddchodzic spokojnie.....
To zmień pompę na 11stkę, dogadaj się z kimś kto może mieć, może Ali, nie wiem.
Załóż i sprawdź.
Ja osobiście 170KM na Turbinie 130ASZ długo bym nie jeździł.
Zamieszczone przez lec
ile mi da wymiana pompy wraz z wydechem ? chyba dojde do tych 170km ?
Nie wiem ile Ci da wydech, nie robiłem bo nie miałem takiej potrzeby.
[ Dodano: Czw 18 Sty, 07 12:10 ]
Pompa w połaczeniu z wtryskami daje duże możliwości, ale musisz też dmuchnąć odpowiednio.
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
sprzeglo seria, SMIC by ALI z tego drugiego rzutu. Podobno jeszcze troche wieksze no i nowe a nie przerobka.
Zastanawia mnie ze w ASZ na seryjnym silniku idzie na 170KM samym softem i nie ma z tym problemow. Az tak duzych roznic tam nie ma w porownaniu do mojego obecnego stanu.
lec, To dmuchaj na ASZ.
Ja podzieliłem się z Tobą moim zdaniem
spoko loco :P dywaguje sobie tylko.... moc mozna podniesc jeszcze troche przeciez juz dalej slimaka nie przeciazajac.... nie chce ladowac ARL bo mnie bedzie kusic potem na 200KM :P a na powaznie to na te moje 170kucy ktore chce to ARL bedzie chyba az nadto....
Zamieszczone przez Purchawa
Pompa! Bez niej wiecej mocy nie bedzie
tez mi sie tak coraz bardziej wydaje. Czy sama wymiana pompy obliguje od razu do korekty softu ?
Czy sama wymiana pompy obliguje od razu do korekty softu ?
Zdecydowanie tak!
Trzeba odpowiednio zmniejszyc/skorygowac dawki, bo przy ustawieniach jak dla pompy 10mm, bedzie sralo ogniem conajmniej jak w podpisie.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Ta sprezarka starcza do 180KM w PD, wiec w VP 170KM nie powinno byc problemem z wtryskami 230 i wieksza pompą. Chcialem zauwazyc, ze to jest KKK i nie raz juz te sprezarki pompowaly po 1.6bara, a mysle, ze 1.5-1.55bara starczy na 170KM. To na serio pancerne sprezarki, jak sie o nie dba i leje dobry olej. Garetty odlatywaly w 130tkach, a o KKK nic nie slyszalem. Oczywiscie wszystko zalezy od softu...
P.S. Wydech bym robil juz na tym setupie - zupelnie inny przebieg mocy w wyzszej partii obrotow, no i sprezarka sie bardziej ochoczo wkreca. Juz wiele razy podawalem za przyklad byla Octavie Mikrusa i dalej tak bede robil---> SMIC, wydech 2,5" z dwoma tlumikami przelotowymi i 148KM na seryjnej sprezarce!
kusi mnie ten wydech.... :roll: koledzy ze Stolicy wiem ze macie juz rozeznanie jesli chodzi o firmy rodzime na Mazowszu. W sumie mi ta lokalizacja tez odpowiada bo rodzinka w stolicy zawsze przenocuje Ile kasy, gdzie, ile czasu ? Interesuje mnie taka opcja jak mial Mikrus wlasnie, no moze tylko na koniec jakas ladna rurke bym chcial :P
Hej
Tak jak wszyscy inni pisali, pompa 11 da trochę więcej kucy i powinno być ok., jeżeli sporo jeździsz i chcesz mieć więcej mocy, zmień również TURBO na większe, przynajmniej ARL, będziesz miał spokój na długo. Przy założeniu 170-180 KM i dobrze zestrojonym momencie, będziesz zadowolon.
Jak pewnie wiesz – silnik AHF ma pewne granice wytrzymałości i nie powinno się ich przekraczać, wtedy daje dużo frajdy i jeździ się bez problemów.
Zbyt mocno wykręcone lubią się topić lub zginać w środku, a to już mniej zabawne.
Ja osobiście wydechu nie zmieniałem, ma już 290 kkm i ma się całkiem ok.,
Wg moich skromnych doświadczeń, zestaw na 180 KM, dobrze zrobiony i zestrojony, daje wiele satysfakcji i spokój właściciela o awaryjność.
Braciszek może to potwierdzić :twisted: :twisted: :twisted:
Powodzenia w dalszych modyfikacjach życzę i radości z jazdy
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
lec, jezeli chodzi o wydech, to mimo ze ich nie lubie to polece Eltec.
Na jednym tlumiku przelot 2,5" z koncowka kosztuje kolo 1300zl.
W jeden dzien zrobia.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
lec, jezeli chodzi o wydech, to mimo ze ich nie lubie to polece Eltec.
No to ja już zgłupiałem :| , jak możesz Ty ich polecać, po tych kilkustronicowych wywodach jak dali ciała itp... :roll: lec, jak już tak chcesz ten wydech to na dwóch tłumikach zrób, żeby było cicho.
Zamieszczone przez Luca
jeżeli sporo jeździsz i chcesz mieć więcej mocy, zmień również TURBO na większe, przynajmniej ARL, będziesz miał spokój na długo. Przy założeniu 170-180 KM i dobrze zestrojonym momencie, będziesz zadowolon.
Święta racja :!: :!:
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
To ze w ASZ ta turbina daje rade przy ok 170KM nie oznacze ze w AHF tez ta...tam jest PD a tu VP i zupelnie inna filozofia dotrysku paliwa. PD z natury sa wydajniejsze i mniej kopca wiec mniej sie dmucha przy takiej samej mocy.
Ja bym zapodal suszarke od ARL i sie nie szypal wraz z FMIC. Pozniej pompa 11 i bedzie miodzio
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Komentarz