Są ustawione kaskadowo - oryginalna ze zbiornika podaje paliwo do drugiej pompy (najczęściej zamontowana na zewnątrz) która jest w stanie wytworzyć wyższe ciśnienie.
O ile się nie mylę to Bapit też tak ma :wink:
Zgadza się. U mnie nie jest to optymalne rozwiązanie, ale w momencie modyfikacji układu paliwowego miałem jeszcze w planach przekroczenie 350KM (na szczęście mi przeszło w porę ). Ori pompa jest przede wszystkim po to, by druga (która staje się właściwie główną) nie pracowała na sucho (inaczej od razu poszłaby na złom). Jest to prostsza modyfikacja od upychania wydajnej pompy w zbiorniku paliwa (przynajmniej w 1.8T).
Zamieszczone przez Piotrus
Co do auta Mancera to założenia były dobre, budżet na modyfikację też nie mały tylko zabrakło niestety odpowiedniej osoby która by to wszystko ogarnęła.
oj tak. budżet i założenia były naprawdę godne podziwu. Mancerowi należy się szacunek, bo chciał zrobić niesamowitą brykę. Ale wykonawca... No cóż - najłagodniej można ocenić, że "nie popisał się"...
Są ustawione kaskadowo - oryginalna ze zbiornika podaje paliwo do drugiej pompy (najczęściej zamontowana na zewnątrz) która jest w stanie wytworzyć wyższe ciśnienie.
O ile się nie mylę to Bapit też tak ma :wink:
Zgadza się. U mnie nie jest to optymalne rozwiązanie, ale w momencie modyfikacji układu paliwowego miałem jeszcze w planach przekroczenie 350KM (na szczęście mi przeszło w porę ). Ori pompa jest przede wszystkim po to, by druga (która staje się właściwie główną) nie pracowała na sucho (inaczej od razu poszłaby na złom). Jest to prostsza modyfikacja od upychania wydajnej pompy w zbiorniku paliwa (przynajmniej w 1.8T).
Zamieszczone przez Piotrus
Co do auta Mancera to założenia były dobre, budżet na modyfikację też nie mały tylko zabrakło niestety odpowiedniej osoby która by to wszystko ogarnęła.
oj tak. budżet i założenia były naprawdę godne podziwu. Mancerowi należy się szacunek, bo chciał zrobić niesamowitą brykę. Ale wykonawca... No cóż - najłagodniej można ocenić, że "nie popisał się"...
Pozdr!
BP
Ja upchnołem bez problemu w miejsce seryjnej pompy Walbro 255 i powiem że nie było żadnych problemów przy wymianie.
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?
jak to sie ma przy np K04-01?
ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
no pewno troszke wiecej ale przy walbro w octavii jest groźba ze nie bedzie wykorzystana pełna pojemnosc zbiornika i przy pewnych ( niskich ) poziomach waszki na zakretach moze przerywać.....ponoc tylko do Golfa IV walbro pasuje idealnie ( ale tam jest inaczej rozwiązany zbiornik)......IMHO lepiej wydac wiecej i mieć w uzytkowaniu "pełną serię" niż robić druta....tym bardziej że robimy to do mocy ok 240-250KM :lol: wieć wypadało by zachować jeszczce jakaś funkcjonalność....
ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?
jak to sie ma przy np K04-01?
ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
no pewno troszke wiecej ale przy walbro w octavii jest groźba ze nie bedzie wykorzystana pełna pojemnosc zbiornika i przy pewnych ( niskich ) poziomach waszki na zakretach moze przerywać.....ponoc tylko do Golfa IV walbro pasuje idelanie ( ale tam jest inaczej rozwiązany zbiornik)......IMHO lepeij wydąc wiecej i mieć w uzytkowaniu pełną serię niż robić druta....tym bardziej że robimy to do mocy ok 240-250KM :lol: wieć wypadało by zachować jeszczce jakaś funkcjonalność....
ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?
jak to sie ma przy np K04-01?
ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
no pewno troszke wiecej ale przy walbro w octavii jest groźba ze nie bedzie wykorzystana pełna pojemnosc zbiornika i przy pewnych ( niskich ) poziomach waszki na zakretach moze przerywać.....ponoc tylko do Golfa IV walbro pasuje idealnie ( ale tam jest inaczej rozwiązany zbiornik)......IMHO lepiej wydac wiecej i mieć w uzytkowaniu "pełną serię" niż robić druta....tym bardziej że robimy to do mocy ok 240-250KM :lol: wieć wypadało by zachować jeszczce jakaś funkcjonalność....
nie chce mi sie terez jej wyciagać bo troszke zimno na zewnątrz ale ja już od 20 tys(walbro) ja mam i nie mam żadnych problemów takich jak kolega pisze nie raz miałem rezerwe i nic sie nie działo. Pompa wchodzi w miejsce seryjnej u mnie plag&play. Może by wystarczyła seryjna ale dobrze mieć zapas jakby coś się zmieniło :twisted:
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz