najmocniejsze auto w klubie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BaPit
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 630

    #26
    Zamieszczone przez Piotrus
    Są ustawione kaskadowo - oryginalna ze zbiornika podaje paliwo do drugiej pompy (najczęściej zamontowana na zewnątrz) która jest w stanie wytworzyć wyższe ciśnienie.

    O ile się nie mylę to Bapit też tak ma :wink:
    Zgadza się. U mnie nie jest to optymalne rozwiązanie, ale w momencie modyfikacji układu paliwowego miałem jeszcze w planach przekroczenie 350KM (na szczęście mi przeszło w porę ). Ori pompa jest przede wszystkim po to, by druga (która staje się właściwie główną) nie pracowała na sucho (inaczej od razu poszłaby na złom). Jest to prostsza modyfikacja od upychania wydajnej pompy w zbiorniku paliwa (przynajmniej w 1.8T).

    Zamieszczone przez Piotrus
    Co do auta Mancera to założenia były dobre, budżet na modyfikację też nie mały tylko zabrakło niestety odpowiedniej osoby która by to wszystko ogarnęła.
    oj tak. budżet i założenia były naprawdę godne podziwu. Mancerowi należy się szacunek, bo chciał zrobić niesamowitą brykę. Ale wykonawca... No cóż - najłagodniej można ocenić, że "nie popisał się"...

    Pozdr!
    BP
    była mocna Octa, a jest konik
    Greckie Delikatesy

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #27
      Przenosze temat, bo raczej nie jest off-topicowy.
      TDI 205PS

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #28
        Zamieszczone przez MiKruS
        Przenosze temat, bo raczej nie jest off-topicowy.
        to moze na tuning bardziej :wink:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #29
          tez fakt!
          TDI 205PS

          Komentarz

          • S3 CHRIS
            Elegance
            • 2006
            • 979
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #30
            Zamieszczone przez BaPit
            Zamieszczone przez Piotrus
            Są ustawione kaskadowo - oryginalna ze zbiornika podaje paliwo do drugiej pompy (najczęściej zamontowana na zewnątrz) która jest w stanie wytworzyć wyższe ciśnienie.

            O ile się nie mylę to Bapit też tak ma :wink:
            Zgadza się. U mnie nie jest to optymalne rozwiązanie, ale w momencie modyfikacji układu paliwowego miałem jeszcze w planach przekroczenie 350KM (na szczęście mi przeszło w porę ). Ori pompa jest przede wszystkim po to, by druga (która staje się właściwie główną) nie pracowała na sucho (inaczej od razu poszłaby na złom). Jest to prostsza modyfikacja od upychania wydajnej pompy w zbiorniku paliwa (przynajmniej w 1.8T).

            Zamieszczone przez Piotrus
            Co do auta Mancera to założenia były dobre, budżet na modyfikację też nie mały tylko zabrakło niestety odpowiedniej osoby która by to wszystko ogarnęła.
            oj tak. budżet i założenia były naprawdę godne podziwu. Mancerowi należy się szacunek, bo chciał zrobić niesamowitą brykę. Ale wykonawca... No cóż - najłagodniej można ocenić, że "nie popisał się"...

            Pozdr!
            BP
            Ja upchnołem bez problemu w miejsce seryjnej pompy Walbro 255 i powiem że nie było żadnych problemów przy wymianie.
            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

            Komentarz

            • EŁ
              L&K
              • 2004
              • 1168
              • Octavia III (5E3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #31
              ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?


              jak to sie ma przy np K04-01?

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #32
                Zamieszczone przez
                ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?


                jak to sie ma przy np K04-01?
                ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • EŁ
                  L&K
                  • 2004
                  • 1168
                  • Octavia III (5E3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  Zamieszczone przez
                  ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?


                  jak to sie ma przy np K04-01?
                  ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
                  no pewno troszke wiecej ale przy walbro w octavii jest groźba ze nie bedzie wykorzystana pełna pojemnosc zbiornika i przy pewnych ( niskich ) poziomach waszki na zakretach moze przerywać.....ponoc tylko do Golfa IV walbro pasuje idealnie ( ale tam jest inaczej rozwiązany zbiornik)......IMHO lepiej wydac wiecej i mieć w uzytkowaniu "pełną serię" niż robić druta....tym bardziej że robimy to do mocy ok 240-250KM :lol: wieć wypadało by zachować jeszczce jakaś funkcjonalność....

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #34
                    Zamieszczone przez
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    Zamieszczone przez
                    ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?


                    jak to sie ma przy np K04-01?
                    ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
                    no pewno troszke wiecej ale przy walbro w octavii jest groźba ze nie bedzie wykorzystana pełna pojemnosc zbiornika i przy pewnych ( niskich ) poziomach waszki na zakretach moze przerywać.....ponoc tylko do Golfa IV walbro pasuje idelanie ( ale tam jest inaczej rozwiązany zbiornik)......IMHO lepeij wydąc wiecej i mieć w uzytkowaniu pełną serię niż robić druta....tym bardziej że robimy to do mocy ok 240-250KM :lol: wieć wypadało by zachować jeszczce jakaś funkcjonalność....
                    ok k
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • S3 CHRIS
                      Elegance
                      • 2006
                      • 979
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez
                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                      Zamieszczone przez
                      ale chyba pod k04 nie jest potrzebne walbro?....czy nie wystarczy seryjna od Leona R?..o ile wogule nie jest taka sama jak w słabszych wersjach?


                      jak to sie ma przy np K04-01?
                      ile kosztuje taka pompa od Leona :?: bo Walbro ~400zl :roll: nowe :idea:
                      no pewno troszke wiecej ale przy walbro w octavii jest groźba ze nie bedzie wykorzystana pełna pojemnosc zbiornika i przy pewnych ( niskich ) poziomach waszki na zakretach moze przerywać.....ponoc tylko do Golfa IV walbro pasuje idealnie ( ale tam jest inaczej rozwiązany zbiornik)......IMHO lepiej wydac wiecej i mieć w uzytkowaniu "pełną serię" niż robić druta....tym bardziej że robimy to do mocy ok 240-250KM :lol: wieć wypadało by zachować jeszczce jakaś funkcjonalność....
                      nie chce mi sie terez jej wyciagać bo troszke zimno na zewnątrz ale ja już od 20 tys(walbro) ja mam i nie mam żadnych problemów takich jak kolega pisze nie raz miałem rezerwe i nic sie nie działo. Pompa wchodzi w miejsce seryjnej u mnie plag&play. Może by wystarczyła seryjna ale dobrze mieć zapas jakby coś się zmieniło :twisted:
                      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                      Komentarz

                      • Techno200
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 782
                        • Tesla

                        #36
                        Podtrzymujac temat pompek, jest jakis zamiennik do TDI ktory by wydal przy mocach rzedu 200km i byl tanszy niz fabryczny i pasowal plug nad play?
                        Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                        Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Techno200, O jakich pompkach piszesz?? W AHF-ie nie masz pompowtryskow tylko wtryskiwcze.

                          Chyba ze mowa o pompie wtryskowej i dodatkowej pompie paliwa do baku
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Techno200
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 782
                            • Tesla

                            #38
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Chyba ze mowa o pompie wtryskowej i dodatkowej pompie paliwa do baku
                            No wlasnie o tym :szeroki_usmiech
                            Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                            Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                            Komentarz

                            Pracuję...