Znalazłem informacje na angielskim forum. Post na naszym forum nazywał się: "AUM, AGU, ARX...". Angole napisali, że turbocharger w AUM i AUQ jest taki sam. Różnica sprowadza sie do uszczelki na IC i innego ECU (albo innego programu w ECU).
tyle co co poniektórzy osiagaja na K03s ..i autka im jezdza bezawaryjnie i stabilnie
Jak sie da ciśnienie 1.8 to pewnie i będzie ze 220KM.... Tylko to już chyba max możliwości tej turbiny.
Osobiście wolę mieć jakiś jeszcze margines bezpieczeństwa
z tego co pamietam jest taka ibiza..zółta z seat racing , po Unitronicu, na k03s, kiedyś właściciel twierdził ze 220 Km osiąga przy ok 1 bar.....tez sie dziwiłem.....autko zmieniło własciciela ale chyba smiga do dziś.....poszukaj na wykresach na forum seat-racing....kiedyś były.....
tyle co co poniektórzy osiagaja na K03s ..i autka im jezdza bezawaryjnie i stabilnie
Jak sie da ciśnienie 1.8 to pewnie i będzie ze 220KM.... Tylko to już chyba max możliwości tej turbiny.
Osobiście wolę mieć jakiś jeszcze margines bezpieczeństwa
z tego co pamietam jest taka ibiza..zółta z seat racing , po Unitronicu, na k03s, kiedyś właściciel twierdził ze 220 Km osiąga przy ok 1 bar.....tez sie dziwiłem.....autko zmieniło własciciela ale chyba smiga do dziś.....poszukaj na wykresach na forum seat-racing....kiedyś były.....
przy 1 barze cięzko wyciągnąć 220KM :!: :!: :!:
pozatym na forum seat racing to sie pisze różnie tzn czasmi auto np na hamowni X mam 220 KM a jak się jedzie gdzieś na inna hamownie to już nie mam 220KM zawsze mogę się z tym Seacikiem sprawdzić też mam 1 bar tyle tylko ze na K04. Pozatym już kiedys na SR był taki temat i jak pamiętam to wyszło że przy np 1bar na k03 i k04 to więcej powietrza będzie na k04 dlatego że to powietrze będzie mniej nagrzane. A lepej mieć jakąs rezerwe bo turbo można szybko zmęczyć.
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Pozatym już kiedys na SR był taki temat i jak pamiętam to wyszło że przy np 1bar na k03 i k04 to więcej powietrza będzie na k04 dlatego że to powietrze będzie mniej nagrzane. A lepej mieć jakąs rezerwe bo turbo można szybko zmęczyć.
Dokładnie tak. Zbyt duże ciśnienie daje efekt odwrotny od zamierzonego.... ze mocy nam ubędzie a sama żywotność sprężarki mocno zmaleje.
[ Dodano: Czw 25 Sty, 07 22:29 ]
Zamieszczone przez EŁ
tak z ciekawości ile wyciagasz na k04 przy 1 barze?
Pozatym już kiedys na SR był taki temat i jak pamiętam to wyszło że przy np 1bar na k03 i k04 to więcej powietrza będzie na k04 dlatego że to powietrze będzie mniej nagrzane. A lepej mieć jakąs rezerwe bo turbo można szybko zmęczyć.
Dokładnie tak. Zbyt duże ciśnienie daje efekt odwrotny od zamierzonego.... ze mocy nam ubędzie a sama żywotność sprężarki mocno zmaleje.
[ Dodano: Czw 25 Sty, 07 22:29 ]
Zamieszczone przez EŁ
tak z ciekawości ile wyciagasz na k04 przy 1 barze?
ok. 200-210KM powinno być
wszystko to racja....tylko że np u mnie w tym momencie na k03s są okolice 200KM i idąc waszym tokiem rozumowania spreżarka pewnie chodzi w granicach swoich możliwości.....i tak juz 50 tys km bez najmniejszej awarii :wink: .....jakbym miał teraz zmieniać na k04 i osiągać bezpieczne 210-220 KM to chyba nie chciało by mi sie nawet ruszyć tyłka z domu do samochodu co by do tunera podjechać :lol:...wiem oczywiscie że nawet 200KM z k03s i 200KM z k04 to zupełnie inne auta......ale bez przesady.....turbina to tylko czesc zamienna......IMHO zmiana na K04 ma wtedy sens gdy nie szczypiemy sie trzesąc gaciami ze sie zaraz turbina rozpadnie tylko dmuchamy po męsku :lol:...oczyswiscie w pzrygotowanym do tego aucie ( paliwko, fimce ,srimce i inne bzdety)
Ta wartość 200-210KM na k04 przy 1 barze to taka troche zgadywanka.... więc nie możesz brać tego jako wartość pewno i na niej budować całego wywodu o "ruszaniu tyłka z domu" itp.
Chcesz mieć wiarygodne dane to napisz do jakiegoś tunera.
Komentarz