Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czarny108
    Drive
    • 2006
    • 92

    #26
    Ok, dzięki serdeczne za wszystkie dobre rady, jak go podciągnę na 180 to zdam relację :-)
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Hanz2k
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 522

      #27
      Bezduszny, według moich informacji AUM i AUQ ma tą samą turbosprężarkę, tzn. k03s. To AGU miał k03.
      Hanz2k
      1,8 T by MT
      :admin: bo nie użyłem Szukaj

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Hanz2k
        Bezduszny, według moich informacji AUM i AUQ ma tą samą turbosprężarkę, tzn. k03s. To AGU miał k03.
        Skąd masz takie info ?

        Bo może faktycznie tak jest... :?:

        Wynikało by z tego... że wgrywająć do AUM program od AUQ będzie się miało 180KM...

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #29
          Zamieszczone przez Hanz2k
          Bezduszny, według moich informacji AUM i AUQ ma tą samą turbosprężarkę, tzn. k03s. To AGU miał k03.
          w/g ETKI to nawet różnicy nie pokazuje niby są te same jak kiedyś sprawdzałem ale jak wiemy różnią się łopatkami

          [ Dodano: Sro 24 Sty, 07 18:46 ]
          Zamieszczone przez bezduszny
          AUM-150 -----> AUQ-180 tylko turbo k03s

          Według ETKA oraz ASO jeszcze jest róóżnica w IC. AUQ ma odrobinę większy... no i o innym numerze.

          Standardowo ETKA nie pokazuje tego, dopiero po wprowadzeniu numeru nadwozia RS'a O1

          [ Dodano: Sro 24 Sty, 07 15:05 ]
          Zamieszczone przez S3 CHRIS
          V-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów ) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
          Dlatego kupiłem kompletny silnik TT225 BAM, skrzynie 6-tkę i będzie on słuzył jako podstawa do dalszych modów.
          ja planuje kupić taki jak mam czyli AUQ i coś znim zrobić :twisted: żeby miał lepszą podstawe niż APX i BAM ile dałes za silnik? i gdzie kupiłes?
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • Hanz2k
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 522

            #30
            Znalazłem informacje na angielskim forum. Post na naszym forum nazywał się: "AUM, AGU, ARX...". Angole napisali, że turbocharger w AUM i AUQ jest taki sam. Różnica sprowadza sie do uszczelki na IC i innego ECU (albo innego programu w ECU).
            Hanz2k
            1,8 T by MT
            :admin: bo nie użyłem Szukaj

            Komentarz

            • EŁ
              L&K
              • 2004
              • 1168
              • Octavia III (5E3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #31
              Zamieszczone przez bezduszny
              Na k04 moce osiągane stabilnie to około 220KM
              tyle co co poniektórzy osiagaja na K03s :lol: ..i autka im jezdza bezawaryjnie i stabilnie :lol:

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez
                tyle co co poniektórzy osiagaja na K03s ..i autka im jezdza bezawaryjnie i stabilnie
                Jak sie da ciśnienie 1.8 to pewnie i będzie ze 220KM.... Tylko to już chyba max możliwości tej turbiny.

                Osobiście wolę mieć jakiś jeszcze margines bezpieczeństwa

                Komentarz

                • EŁ
                  L&K
                  • 2004
                  • 1168
                  • Octavia III (5E3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez bezduszny
                  Zamieszczone przez
                  tyle co co poniektórzy osiagaja na K03s ..i autka im jezdza bezawaryjnie i stabilnie
                  Jak sie da ciśnienie 1.8 to pewnie i będzie ze 220KM.... Tylko to już chyba max możliwości tej turbiny.

                  Osobiście wolę mieć jakiś jeszcze margines bezpieczeństwa

                  z tego co pamietam jest taka ibiza..zółta z seat racing , po Unitronicu, na k03s, kiedyś właściciel twierdził ze 220 Km osiąga przy ok 1 bar.....tez sie dziwiłem.....autko zmieniło własciciela ale chyba smiga do dziś.....poszukaj na wykresach na forum seat-racing....kiedyś były.....

                  Komentarz

                  • S3 CHRIS
                    Elegance
                    • 2006
                    • 979
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez
                    Zamieszczone przez bezduszny
                    Zamieszczone przez
                    tyle co co poniektórzy osiagaja na K03s ..i autka im jezdza bezawaryjnie i stabilnie
                    Jak sie da ciśnienie 1.8 to pewnie i będzie ze 220KM.... Tylko to już chyba max możliwości tej turbiny.

                    Osobiście wolę mieć jakiś jeszcze margines bezpieczeństwa

                    z tego co pamietam jest taka ibiza..zółta z seat racing , po Unitronicu, na k03s, kiedyś właściciel twierdził ze 220 Km osiąga przy ok 1 bar.....tez sie dziwiłem.....autko zmieniło własciciela ale chyba smiga do dziś.....poszukaj na wykresach na forum seat-racing....kiedyś były.....
                    przy 1 barze cięzko wyciągnąć 220KM :!: :!: :!:
                    pozatym na forum seat racing to sie pisze różnie tzn czasmi auto np na hamowni X mam 220 KM a jak się jedzie gdzieś na inna hamownie to już nie mam 220KM zawsze mogę się z tym Seacikiem sprawdzić też mam 1 bar tyle tylko ze na K04. Pozatym już kiedys na SR był taki temat i jak pamiętam to wyszło że przy np 1bar na k03 i k04 to więcej powietrza będzie na k04 dlatego że to powietrze będzie mniej nagrzane. A lepej mieć jakąs rezerwe bo turbo można szybko zmęczyć.
                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                    Komentarz

                    • EŁ
                      L&K
                      • 2004
                      • 1168
                      • Octavia III (5E3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #35
                      spokojnie :wink: .....tak z ciekawości ile wyciagasz na k04 przy 1 barze?

                      Komentarz

                      • S3 CHRIS
                        Elegance
                        • 2006
                        • 979
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez
                        spokojnie :wink: .....tak z ciekawości ile wyciagasz na k04 przy 1 barze?
                        nie pamietam ile było 1 barze teraz już mam ciutek większe ciśnienie :wink: :roll:
                        ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                        ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez S3 CHRIS
                          Pozatym już kiedys na SR był taki temat i jak pamiętam to wyszło że przy np 1bar na k03 i k04 to więcej powietrza będzie na k04 dlatego że to powietrze będzie mniej nagrzane. A lepej mieć jakąs rezerwe bo turbo można szybko zmęczyć.
                          Dokładnie tak. Zbyt duże ciśnienie daje efekt odwrotny od zamierzonego.... ze mocy nam ubędzie a sama żywotność sprężarki mocno zmaleje.

                          [ Dodano: Czw 25 Sty, 07 22:29 ]
                          Zamieszczone przez
                          tak z ciekawości ile wyciagasz na k04 przy 1 barze?
                          ok. 200-210KM powinno być

                          Komentarz

                          • EŁ
                            L&K
                            • 2004
                            • 1168
                            • Octavia III (5E3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez bezduszny
                            Zamieszczone przez S3 CHRIS
                            Pozatym już kiedys na SR był taki temat i jak pamiętam to wyszło że przy np 1bar na k03 i k04 to więcej powietrza będzie na k04 dlatego że to powietrze będzie mniej nagrzane. A lepej mieć jakąs rezerwe bo turbo można szybko zmęczyć.
                            Dokładnie tak. Zbyt duże ciśnienie daje efekt odwrotny od zamierzonego.... ze mocy nam ubędzie a sama żywotność sprężarki mocno zmaleje.

                            [ Dodano: Czw 25 Sty, 07 22:29 ]
                            Zamieszczone przez
                            tak z ciekawości ile wyciagasz na k04 przy 1 barze?
                            ok. 200-210KM powinno być

                            wszystko to racja....tylko że np u mnie w tym momencie na k03s są okolice 200KM i idąc waszym tokiem rozumowania spreżarka pewnie chodzi w granicach swoich możliwości.....i tak juz 50 tys km bez najmniejszej awarii :wink: .....jakbym miał teraz zmieniać na k04 i osiągać bezpieczne 210-220 KM to chyba nie chciało by mi sie nawet ruszyć tyłka z domu do samochodu co by do tunera podjechać :lol:...wiem oczywiscie że nawet 200KM z k03s i 200KM z k04 to zupełnie inne auta......ale bez przesady.....turbina to tylko czesc zamienna......IMHO zmiana na K04 ma wtedy sens gdy nie szczypiemy sie trzesąc gaciami ze sie zaraz turbina rozpadnie tylko dmuchamy po męsku :lol:...oczyswiscie w pzrygotowanym do tego aucie ( paliwko, fimce ,srimce i inne bzdety)

                            Komentarz


                            • #39
                              Ta wartość 200-210KM na k04 przy 1 barze to taka troche zgadywanka.... więc nie możesz brać tego jako wartość pewno i na niej budować całego wywodu o "ruszaniu tyłka z domu" itp.

                              Chcesz mieć wiarygodne dane to napisz do jakiegoś tunera.

                              Komentarz

                              Pracuję...