Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

IC od ibizy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • IC od ibizy

    endryu, jak będzie chciał to zawsze coś znajdzie nawet jak nie masz szyb przyciemnionych. Koledze zabrali dowodzik za wyciek płynów z pojazdu, wszystko było by ok gdyby nie to że była to woda z klimy. Ale władza się uparła że to nie woda i nie było z nim rozmowy dowodzik zabrali. Chcieli mu narobić problemów to narobili.

  • #2
    IC od ibizy

    witam mam okazje zakupic od znajomego po korzystnej cenie intercooler od jego ibizy 130 PD (on sam założył FMICA). Mój samochód to octavia ASV. Nie planuje modów większych niż 140-145 KM. I tu nasuwa sie pytanie czy takowy SMIC bedzie pasował do mojej fury plug and play?? Czy ktos już może cos takiego robił??
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      rk86, ale po co :?:
      Nie lepiej założyć SMIC np od Wojtka :?:
      ZTCW on się niczym nie różni od twojego :roll:
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz


      • #4
        czytałem o tych aligatorowych SMICACH ale problem jest taki ze:
        1. Z Wawy do Katowic jest kawałek drogi (oczywiscie nie jest to taki problem..)
        2. Ten aligatorowy mimo wszystko ok 1 tys zł kosztuje a ten moge miec po znajomosci dosłownie półdarmo

        Komentarz


        • #5
          Ten od 130PD jest w tak samo mało wydajny jak ten który masz obecnie.

          Jego przekładanie mija się >zupełnie< z celem.
          No chyba, ze swoj stary masz w złym stanie.
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            tym mnie bardzo zaskoczyles...dziwne, myślałem że skoro turbo w ASZ pomuje mocniej i ogólnie moc większa to że i ten IC musi wydajniejszy byc. W takim razie czy ASV zczipowany puchnie tak samo jak ASZ seria?? Czy może zalezy to od czegos jeszcze innego..??

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez rk86
              zy ASV zczipowany puchnie tak samo jak ASZ seria?? Czy może zalezy to od czegos jeszcze innego..??
              zalezy to od buta kierowcy :diabelski_usmiech
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz


              • #8
                ok, w takim razie dzięki za pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Jak już bawić się w montowanie IC to takiego, że by przynosił wymierne efekty... czyli FMIC.

                  W innym wypadku to strata kasy...

                  Komentarz


                  • #10
                    bezduszny, nie zgodzę sie z tobą.
                    Jak chcesz dobrze latające 150-160(max) Km
                    To na zmienionym SMICU dasz radę, przy zastosowaniu turbavki z ASZ itp.
                    Sam sprawdzałem i kulku użytkowników też ma ten SMIC
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Tymon, a jaka będzie różnica w cenie między wymianą z jednego SMIC na inny tylko ciut lepszy SMIC ?

                      ....a jaka na wymianę na FMIC ?

                      W tym wypadku nie brałem od uwagę czy "da radę" .... bo pewnie jakoś tam da (najwyżej będzie się grzać :P) ale o stronę finansową całego modu i jej opłacalność.

                      [ Dodano: Wto 23 Sty, 07 22:39 ]
                      Druga sprawa to "odczucia subiektywne" a "wyliczenia fizyczne".... Gdzieś już kiedyś wstawiałem wyliczenia o ile zwiększy się ilość powietrza w silniku przy spadku temperatury o 10 stopni C.

                      W 2.0TFSI poszli po rozum do głowy i seryjnie wstawili solidny IC...

                      Komentarz


                      • #12
                        bezduszny, tyle że różnica w kosztach to nie tylko kwestia ceny FMIC vs SMIC ale dodatkowych rur, złączek etc. i potrzebnej robocizny by wyrzeźbić FMIC w pasie przednim.
                        Więc jeśli kierowca nie celuje w wartosci pow. 155-160KM to taki custom SMIC wydaje się być sensowny. Pytanie do kiedy ten zakres mocy będzie OK, wszak często apetyt rośnie w miarę jedzenia :lol:
                        Garret

                        -----------
                        Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          Dodatkowo custom SMIC mozna w kazdej chwili wyjac i wrocic do serii, lub w ostatecznosci zrobic prezent i zostawic go przy odsprzedazy auta, bez zbednych tlumaczen kupujacemu. I ta zaleta dla wielu jest bardzo wazna.

                          W Mikrusa starej O1 przy ~150KM SMIC by Ali spisywal sie rewelacyjnie.
                          Ten IC jest niemalze 3x razy wiekszy niz seryjny.
                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                          STOP ECO-TERRORISM!

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Purchawa
                            W Mikrusa starej O1 przy ~150KM SMIC by Ali spisywal sie rewelacyjnie.
                            Ten IC jest niemalze 3x razy wiekszy niz seryjny.
                            No w takim wypadu.... to się nie dziwie.

                            Komentarz


                            • #15
                              bezduszny, no widzisz ty uparciuchu
                              My tuningowcy Gnojówek znamy się na tym :wink:
                              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                              BMW serii 3... Radość z jazdy.

                              Komentarz


                              • #16
                                Ten SMIC to skarb dla chcacych cos poprawic w ukladzie dolotowym, ale nie chcacych ciąc zderzaka, itd. Zero puchniecia przy temp. 30st (w porownaniu do seryjnego SMIC'a) i na dodatek reakcja na gaz o wiele lepsza, szczegolnie na AC ON! Do 150-160KM jest to jak najbardziej dobre rozwiazanie...
                                Forum Leasing.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  KruPin, piszesz to tym samym SIMC'u co ma Mikrus ?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    ....co miał :wink:

                                    Tak, zgadza sie. Dokladnie o tym, bo wlasnie tą Octavia jezdzilem kilka razy w roznych temperaturach.
                                    Forum Leasing.pl

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X