rob555, nie dokońca fakture wystwiaja gobli czyli temu co gwarancje wystawił
Chipowanie w salonie u Groblewskiego
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez djczasMasmo, oki jak tak to co jak auto bedzie w hiszpani :diabelski_usmiech
a tak na powaznie bulisz kase za holowanie 200 km plus dojazd to gratuluje wobec tego lepiej kupic urzywke i becalowac za wszystkoByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eR_rob555, mialem przeprogramowywany komputer (EDC16) w aucie (bo silnik szarpal) przez ASO, skoro juz jest rozdziewiczony to wyjdzie czy tuner wgrywal nowy soft? jest tam jakis licznik programowan?
Bo jak wgrywasz po kabelku bez rozbierania kompa to niestety w niektorych sterownikach jest takie zabezpieczenie ze np wsio dziala tylko z VASem serwisowym nie idzie sie skomunikowac. ....
Jezeli robisz to przez BDM (otwierasz obudowe i do plyty sie podczepiasz) to programowo nie sa w stanie wyczaic ze cos bylo robione (oczywiscie jak wrocisz do serii) i moga Ci skoczyc. Wiec jezeli masz w ksiazce napisane ze juz go rozdziewiczyli...to...pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Może dużo fachowej chińszczyzny tutaj nie dodam, ale kolesiowi posypała się właśnie w trasie turbinka w chipowanym Scenic-u (ponoć lubią się wtedy grzać), i tylko z dużą dozą szczęścia się z tego wykaraskał.
Mój staruszek chciał chipować swą oII i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.
To tak na marginesie do wzięcia pod wzgląd.
:shock:niegdyś: ALH SLX'99/ASV L&K'01/AGR SLX'99 + virus
Miała być O1 kombi wyszedł Golf Variant High.'03 AXR
Komentarz
-
-
bezduszny
adasko007, czasem wgranie softu to dodatkowe KM i Nm... ale też i poprawienie krzywej co bardzo wydatnie wpływa na "wygodę" jazdy samochodem.
Komentarz
-
Zamieszczone przez adasko007Mój staruszek chciał chipować swą oII i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.
To tak na marginesie do wzięcia pod wzgląd.
:shock:
[ Dodano: Pon 05 Lut, 07 09:22 ]
Zamieszczone przez eR_rob555, ciekawe czyli jesli wgrasz soft kabelkiem to nawet inspekcji olejowej potem nie skasujesz?
Duzo jest pieprzenia jest z tym dostaniem sie do komputera, rozebraniem w o2? (by przez BDM programowac)pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Rob
Każde auto w serwisie posiada swoją kartotekę, więc tekstem "Był robiony u was" zrobiłbyś z siebie tylko debila:lol: :wink:
www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adasko007......i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Masmoadasko007 napisał/a:
......i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.....
Na jakiej hamowni?? :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez Masmoadasko007 napisał/a:
......i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.....
Na jakiej hamowni?? :szeroki_usmiech
Ale dobrze że Twój Tata zrezygnował. Nie potrzeba nam więcej szybkich aut (których nie można skilować) w pomorskim :wink: :szeroki_usmiechByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
kal800,
Witam Kolege!!!!!
Podlacze sie do wypowiedzi kolegow, ze nie pakowalbym sie pod soft od Groblesia, a to z paru prostych przczyn:
- kazde auto jest inne wiec powinno sie dopasowac soft pod dane auto
- wgrywaja jeden ten sam program do wszystkich aut, wiec jak to powiedzial kolega DJCZAS = taki soft rowna sie BOX a box to ogolnie uznawane zlo
- nie maja wlasnej hamowni i nie hamuja auta nigdzie po takiej usludze wiec cholera wie co w trawie piszczy i co ich soft dal nam wiecej
- cena to kosmos - u bardziej renomowanych i znanych chlopakow bedzie taniej i lepiej
- z praktyki wiem ze znajomy zakupil takie auto u Groblesia z ich "softem" to pojechal po mc na wgranie serii, bo kopcil i palil tyle co 3litrowa benzyna) podczas wyscidu Paryz - Dakar
Ogolnie w 3miescie moge polecic kolege Roberta (ROB555) z TUNEUP, gdyz sam u niego robilem programik i jestem zadowlony, nigdy nie bbylo problemu podjechac
zmienic cos poprawic i itp, zreszta kolega MASMO i pare innych dusz z OCP moze dorzucic swoje pare groszy do tego temaciku
Ogolnie pozdrawiamy
Asia i PabloAsia & Pablo-(vel Divino-Pablo)
Powered by:TUNE-UP - http://tune-up.pl
90KM@210Nm - 110KM@293Nm
Uniden 520PRO XL + Midland Alan9 [misiaki protector]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez divino-pablowgrywaja jeden ten sam program do wszystkich aut, wiec jak to powiedzial kolega DJCZAS = taki soft rowna sie BOX a box to ogolnie uznawane zlo
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez EŁsam mam wgrany program do 1.8T który juz wczesniej został napisany dla innego 1.8T i jest super
Jak na razie 1.8T AUM przeszegł sprawdzenie VAS'em i czekam na czipa z niemiec... Teramin realizacji takiego zamówienia około 21 dni..
Wstawie wydruki z hamowni na forum jak mi go wstawią
[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 17:33 ]
Poniesione koszty jak na tą chwilę:
54 pln - diagnoza silnika, sprawdzenie błedów, i zczytanie numeru obecnego chipa przez ASO
300 pln - czip z allegro
10 pln - przesyłka czipa do mnie
Komentarz
-
Nie dlubalem za duzo benzyn wiec nie bede sie wypowiadal. Sprawa jednak jest o wiele deliktaniejsza niz w tdi gdzie np zubozenie mieszanki nie skutkuje dziura w tłoku jak w przypadku benzyny.
Co do strojenia to racja 90% progamu jest uniwersalna dla danego sterownika. Ale te 10% swiadza o tym czy turbina pompuje liniowo, czy jest kopcenie, czy EGT nie wzrasta za bardzo, czy moment nie urywa dwumasa itd itd....
W uproszczeniu mozna przyjac ze 5/10 aut na jednym i tym samym programie zachowa sie prawidlowo ale juz nastepne 5 moze miec :
przeladowania, zle dobrana mieszanke, problemy z kopceniem itd.
Wiaze sie to chociazby z tym ze kazda turbina dmucha sobie po swojemu a jak dodamy do tego regulacje na gruszce to dopiero ciekawe rzeczy wychodza. Nie mowie takze o wtryskach ktore po 100-150tys km lubia lekko podlewac i sie okazuje ze to co u kolegi dziala u tutaj powoduje totalne zacmienie z tyl....
Darkogda ktorego mialem przyjemnosc robic moze powierdzic. Na hamowni wgralismy ze 3 softy po czym na ulicy sie okazalo ze turbo nadal szaleje. Znowu korekty i dupa...trzeba bylo recznie je regulowac bo w sofcie juz nie bylo co zdejmowac.
I wlasnie dla takich aut tuner co stroi indywidualnie bierze wieksza kase bo to jego wiedza i jego czas. I przynajmniej klient ma swiadomosc ze ryzyko fuck-upu zostalo zminimalizowane (wyeliminowac zupelnie sie nie da)
Nie przecze ze na gotowcach np z allegro auta smigaja i czasem nawet niezle i bezawaryjne. Tak samo znam auta co jezdzily na boxie pare lat i nadal jezdza.
Jest jednak tez druga strona medalu: raczej nikt nie bedzie trabil o tym ze ma dziury w tlokach po 100tys km albo upalone wtryski poprzez dupnie zestrojony program czy kijowo ustawiony box. Sukcesami sie ludzie chwala- porazkami mniej zwlaszcza ze w gronie kumatych wyjda na idiotów.
Jest tez sprawa taka ze czesc uzytkowników tdi chce zmian mechanicznych predzej czy pozniej. Ja i Aligator stosujemy zasade ze jak klient raz zaplacil za moda u nas to np zestrojenie na nowej turbinie kosztuje go kilkanascie % ceny programu.
Teraz powiedzmy szczerze- gotowiec z Ebay Allegro czy od kolegi w tym momencie staje sie bez uzyteczny. Bo przerobic go do tych modów to wiecej roboty niz przerobic orginał wiec klient 2x za softa bedzie placic...
Ingerencja w moc i mody programowe zrobiona na pałe moze byc i bedzie OK- nie przecze. Moze jednak okazac sie bardzo kosztowna....a w przypadku aut nowych to naprawde nie małe sumki.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
bezduszny
W przypadku tego z allegro wg. osoby sprzedającej jest to produkt tej firmy: http://www.fasttuning.de/
Jeżeli po założeniu będa jakieś błędy na VAS'ie to wymontowanie i odesłanie do sprzedającego.
Do póki nie spróbuję tego ktoś ( tym razem ja na własnej skórze) to mozna dalej prowadzić akademicką dyskusję czy allego czy tuner.
Silnik będzie na hamowni przed założeniem i po założeniu.... i zobaczymy co to warte.
Bede miał do "dyspozycji" ASO Cichpol w Chełmie .... które w razie wpadki będzie reanimowac silnik
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyJeżeli po założeniu będa jakieś błędy na VAS'ie to wymontowanie i odesłanie do sprzedającego.
Do póki nie spróbuję tego ktoś ( tym razem ja na własnej skórze) to mozna dalej prowadzić akademicką dyskusję czy allego czy tuner.
Silnik będzie na hamowni przed założeniem i po założeniu.... i zobaczymy co to warte.
Bede miał do "dyspozycji" ASO Cichpol w Chełmie .... które w razie wpadki będzie reanimowac silnik
Bo w benz naprawde chwila moment i silnik wydechem plynie....pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
bezduszny
-
a co myślicie o tym:
Oferujemy chiptuning, serwis DPF, zwiększanie mocy i powerboxy dla aut na gwarancji, w leasingu. Indywidualne strojenie, pomiary na hamowni w Krakowie.
Z tego co zrozumiałem, ta zabawka nie ingeruje w soft ECU tylko modyfikuje sygnały przez niego generowane w locie a co za tym idzie nie ma ryzyka utraty gwarancji, ponieważ urządzenie można wypiąć na czas serwisowania.
pozdrawiam
Kal800
Komentarz
-
Komentarz