Chipowanie w salonie u Groblewskiego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • djczas
    RS
    • 2005
    • 9612

    #26
    rob555, nie dokońca fakture wystwiaja gobli czyli temu co gwarancje wystawił

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #27
      Zamieszczone przez djczas
      Masmo, oki jak tak to co jak auto bedzie w hiszpani :diabelski_usmiech
      a tak na powaznie bulisz kase za holowanie 200 km plus dojazd to gratuluje wobec tego lepiej kupic urzywke i becalowac za wszystko
      Wydumujesz problemy. :wink: Wątpie że w stosunkowo młodym aucie przy rozsądnym czipsie może się coś sypnąć.
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • Iron
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 281

        #28
        A macie jakieś wejścia do AutoWimar Centrum na al. Jerozolimskich aby np. podnieść moc ?


        Oczekuje:
        Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie

        Obecnie:
        Citigo Style ASG
        Kymco Downtown 300i ABS

        Komentarz

        • eR_
          Rider
          • 2005
          • 411

          #29
          rob555, mialem przeprogramowywany komputer (EDC16) w aucie (bo silnik szarpal) przez ASO, skoro juz jest rozdziewiczony to wyjdzie czy tuner wgrywal nowy soft? jest tam jakis licznik programowan?
          Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
          Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #30
            Zamieszczone przez eR_
            rob555, mialem przeprogramowywany komputer (EDC16) w aucie (bo silnik szarpal) przez ASO, skoro juz jest rozdziewiczony to wyjdzie czy tuner wgrywal nowy soft? jest tam jakis licznik programowan?
            I tak i nie....
            Bo jak wgrywasz po kabelku bez rozbierania kompa to niestety w niektorych sterownikach jest takie zabezpieczenie ze np wsio dziala tylko z VASem serwisowym nie idzie sie skomunikowac. ....
            Jezeli robisz to przez BDM (otwierasz obudowe i do plyty sie podczepiasz) to programowo nie sa w stanie wyczaic ze cos bylo robione (oczywiscie jak wrocisz do serii) i moga Ci skoczyc. Wiec jezeli masz w ksiazce napisane ze juz go rozdziewiczyli...to...
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • eR_
              Rider
              • 2005
              • 411

              #31
              rob555, ciekawe czyli jesli wgrasz soft kabelkiem to nawet inspekcji olejowej potem nie skasujesz?
              Duzo jest pieprzenia jest z tym dostaniem sie do komputera, rozebraniem w o2? (by przez BDM programowac)
              Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
              Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

              Komentarz

              • adasko007
                Classic
                • 2007
                • 21

                #32
                Może dużo fachowej chińszczyzny tutaj nie dodam, ale kolesiowi posypała się właśnie w trasie turbinka w chipowanym Scenic-u (ponoć lubią się wtedy grzać), i tylko z dużą dozą szczęścia się z tego wykaraskał.
                Mój staruszek chciał chipować swą oII i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.
                To tak na marginesie do wzięcia pod wzgląd.
                :shock:
                niegdyś: ALH SLX'99/ASV L&K'01/AGR SLX'99 + virus
                Miała być O1 kombi wyszedł Golf Variant High.'03 AXR

                Komentarz


                • #33
                  adasko007, czasem wgranie softu to dodatkowe KM i Nm... ale też i poprawienie krzywej co bardzo wydatnie wpływa na "wygodę" jazdy samochodem.

                  Komentarz

                  • rob555
                    Rider
                    • 2006
                    • 748

                    #34
                    Zamieszczone przez adasko007
                    Mój staruszek chciał chipować swą oII i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.
                    To tak na marginesie do wzięcia pod wzgląd.
                    :shock:
                    Wszystkie TDI maja bonusa...po sofcie masz za to ponad 170KM i znacznie ladniejszy moment i zupelnie inne wrazenia wiec Twoj post tak troche nietrafia. No chyba z tym ze renaulty sie sypia napotege :roll:

                    [ Dodano: Pon 05 Lut, 07 09:22 ]
                    Zamieszczone przez eR_
                    rob555, ciekawe czyli jesli wgrasz soft kabelkiem to nawet inspekcji olejowej potem nie skasujesz?
                    Duzo jest pieprzenia jest z tym dostaniem sie do komputera, rozebraniem w o2? (by przez BDM programowac)
                    Nie duzo nie jest ale 3 godz roboty ze strojeniem napewno beda.
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz

                    • Zoltar
                      Rider
                      • 2005
                      • 722

                      #35
                      Rob


                      Każde auto w serwisie posiada swoją kartotekę, więc tekstem "Był robiony u was" zrobiłbyś z siebie tylko debila :lol: :wink:
                      www.soft-car.pl
                      www.chiptuning-gdansk.pl


                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                      - Wyłączanie DPF
                      - Hamownia Obciążeniowa

                      Komentarz

                      • Masmo
                        L&K
                        • 2005
                        • 1145

                        #36
                        Zamieszczone przez adasko007
                        ......i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.....
                        Na jakiej hamowni?? :szeroki_usmiech
                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #37
                          Zamieszczone przez Masmo
                          adasko007 napisał/a:
                          ......i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.....

                          Na jakiej hamowni?? :szeroki_usmiech
                          akurat IMHO wynik dosc prawdopodobny...
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • Masmo
                            L&K
                            • 2005
                            • 1145

                            #38
                            Zamieszczone przez szkoda
                            Zamieszczone przez Masmo
                            adasko007 napisał/a:
                            ......i zmierzyli na hamowni 155 zamiast org. 140 TDI rumaków, więc zrezygnował.....
                            Na jakiej hamowni?? :szeroki_usmiech
                            akurat IMHO wynik dosc prawdopodobny...
                            Pewnie i prawdopodobny ale po chipsie byłoby napewno sporo fajniej.
                            Ale dobrze że Twój Tata zrezygnował. Nie potrzeba nam więcej szybkich aut (których nie można skilować) w pomorskim :wink: :szeroki_usmiech
                            Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                            Komentarz

                            • divino-pablo
                              Drive
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 89

                              #39
                              kal800,
                              Witam Kolege!!!!!
                              Podlacze sie do wypowiedzi kolegow, ze nie pakowalbym sie pod soft od Groblesia, a to z paru prostych przczyn:
                              - kazde auto jest inne wiec powinno sie dopasowac soft pod dane auto
                              - wgrywaja jeden ten sam program do wszystkich aut, wiec jak to powiedzial kolega DJCZAS = taki soft rowna sie BOX a box to ogolnie uznawane zlo
                              - nie maja wlasnej hamowni i nie hamuja auta nigdzie po takiej usludze wiec cholera wie co w trawie piszczy i co ich soft dal nam wiecej
                              - cena to kosmos - u bardziej renomowanych i znanych chlopakow bedzie taniej i lepiej
                              - z praktyki wiem ze znajomy zakupil takie auto u Groblesia z ich "softem" to pojechal po mc na wgranie serii, bo kopcil i palil tyle co 3litrowa benzyna ) podczas wyscidu Paryz - Dakar

                              Ogolnie w 3miescie moge polecic kolege Roberta (ROB555) z TUNEUP, gdyz sam u niego robilem programik i jestem zadowlony, nigdy nie bbylo problemu podjechac
                              zmienic cos poprawic i itp, zreszta kolega MASMO i pare innych dusz z OCP moze dorzucic swoje pare groszy do tego temaciku

                              Ogolnie pozdrawiamy
                              Asia i Pablo
                              Asia & Pablo-(vel Divino-Pablo)
                              Powered by:TUNE-UP - http://tune-up.pl
                              90KM@210Nm - 110KM@293Nm

                              Uniden 520PRO XL + Midland Alan9 [misiaki protector]

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #40
                                divino-pablo, sorry za OT co sie z wami działo tyle was nie było

                                Komentarz

                                • EŁ
                                  L&K
                                  • 2004
                                  • 1168
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez divino-pablo
                                  wgrywaja jeden ten sam program do wszystkich aut, wiec jak to powiedzial kolega DJCZAS = taki soft rowna sie BOX a box to ogolnie uznawane zlo
                                  no ale chyba to nie tak do końca...przecież nikt nie pisze pod każde autko seryjne zupełnie nowych programów :lol: ...sam mam wgrany program do 1.8T który juz wczesniej został napisany dla innego 1.8T i jest super...zapina jak ta lala i zero problemów......no chyba ze w dieslach jest inaczej

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez
                                    sam mam wgrany program do 1.8T który juz wczesniej został napisany dla innego 1.8T i jest super
                                    Dla próby kupiłem na allego chipa za 300 pln... i będę go wstawiał w ASO kolegi Cieq i z nim tesował..

                                    Jak na razie 1.8T AUM przeszegł sprawdzenie VAS'em i czekam na czipa z niemiec... Teramin realizacji takiego zamówienia około 21 dni..

                                    Wstawie wydruki z hamowni na forum jak mi go wstawią

                                    [ Dodano: Sro Lut 14, 2007 17:33 ]
                                    Poniesione koszty jak na tą chwilę:

                                    54 pln - diagnoza silnika, sprawdzenie błedów, i zczytanie numeru obecnego chipa przez ASO

                                    300 pln - czip z allegro

                                    10 pln - przesyłka czipa do mnie

                                    Komentarz

                                    • rob555
                                      Rider
                                      • 2006
                                      • 748

                                      #43
                                      Nie dlubalem za duzo benzyn wiec nie bede sie wypowiadal. Sprawa jednak jest o wiele deliktaniejsza niz w tdi gdzie np zubozenie mieszanki nie skutkuje dziura w tłoku jak w przypadku benzyny.
                                      Co do strojenia to racja 90% progamu jest uniwersalna dla danego sterownika. Ale te 10% swiadza o tym czy turbina pompuje liniowo, czy jest kopcenie, czy EGT nie wzrasta za bardzo, czy moment nie urywa dwumasa itd itd....
                                      W uproszczeniu mozna przyjac ze 5/10 aut na jednym i tym samym programie zachowa sie prawidlowo ale juz nastepne 5 moze miec :
                                      przeladowania, zle dobrana mieszanke, problemy z kopceniem itd.
                                      Wiaze sie to chociazby z tym ze kazda turbina dmucha sobie po swojemu a jak dodamy do tego regulacje na gruszce to dopiero ciekawe rzeczy wychodza. Nie mowie takze o wtryskach ktore po 100-150tys km lubia lekko podlewac i sie okazuje ze to co u kolegi dziala u tutaj powoduje totalne zacmienie z tyl....

                                      Darkogda ktorego mialem przyjemnosc robic moze powierdzic. Na hamowni wgralismy ze 3 softy po czym na ulicy sie okazalo ze turbo nadal szaleje. Znowu korekty i dupa...trzeba bylo recznie je regulowac bo w sofcie juz nie bylo co zdejmowac.
                                      I wlasnie dla takich aut tuner co stroi indywidualnie bierze wieksza kase bo to jego wiedza i jego czas. I przynajmniej klient ma swiadomosc ze ryzyko fuck-upu zostalo zminimalizowane (wyeliminowac zupelnie sie nie da)
                                      Nie przecze ze na gotowcach np z allegro auta smigaja i czasem nawet niezle i bezawaryjne. Tak samo znam auta co jezdzily na boxie pare lat i nadal jezdza.

                                      Jest jednak tez druga strona medalu: raczej nikt nie bedzie trabil o tym ze ma dziury w tlokach po 100tys km albo upalone wtryski poprzez dupnie zestrojony program czy kijowo ustawiony box. Sukcesami sie ludzie chwala- porazkami mniej zwlaszcza ze w gronie kumatych wyjda na idiotów.

                                      Jest tez sprawa taka ze czesc uzytkowników tdi chce zmian mechanicznych predzej czy pozniej. Ja i Aligator stosujemy zasade ze jak klient raz zaplacil za moda u nas to np zestrojenie na nowej turbinie kosztuje go kilkanascie % ceny programu.
                                      Teraz powiedzmy szczerze- gotowiec z Ebay Allegro czy od kolegi w tym momencie staje sie bez uzyteczny. Bo przerobic go do tych modów to wiecej roboty niz przerobic orginał wiec klient 2x za softa bedzie placic...

                                      Ingerencja w moc i mody programowe zrobiona na pałe moze byc i bedzie OK- nie przecze. Moze jednak okazac sie bardzo kosztowna....a w przypadku aut nowych to naprawde nie małe sumki.
                                      pozdrawiam

                                      Diagnostyka i tuning
                                      hybrydowe wtryski i turbiny
                                      programy na ulice jak i do sportu

                                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                      www.tune-up.pl

                                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        W przypadku tego z allegro wg. osoby sprzedającej jest to produkt tej firmy: http://www.fasttuning.de/

                                        Jeżeli po założeniu będa jakieś błędy na VAS'ie to wymontowanie i odesłanie do sprzedającego.

                                        Do póki nie spróbuję tego ktoś ( tym razem ja na własnej skórze) to mozna dalej prowadzić akademicką dyskusję czy allego czy tuner.

                                        Silnik będzie na hamowni przed założeniem i po założeniu.... i zobaczymy co to warte.

                                        Bede miał do "dyspozycji" ASO Cichpol w Chełmie .... które w razie wpadki będzie reanimowac silnik

                                        Komentarz

                                        • rob555
                                          Rider
                                          • 2006
                                          • 748

                                          #45
                                          Zamieszczone przez bezduszny
                                          Jeżeli po założeniu będa jakieś błędy na VAS'ie to wymontowanie i odesłanie do sprzedającego.
                                          Do póki nie spróbuję tego ktoś ( tym razem ja na własnej skórze) to mozna dalej prowadzić akademicką dyskusję czy allego czy tuner.
                                          Silnik będzie na hamowni przed założeniem i po założeniu.... i zobaczymy co to warte.
                                          Bede miał do "dyspozycji" ASO Cichpol w Chełmie .... które w razie wpadki będzie reanimowac silnik
                                          Bledów raczej nie bedzie (no chyba ze zla wersje softwarowa wysla) wiec tym bym sie nie sugerowal. Radze na hamowni skorzystac AFR i zobaczyc jak tam wszystko sie spala....
                                          Bo w benz naprawde chwila moment i silnik wydechem plynie....
                                          pozdrawiam

                                          Diagnostyka i tuning
                                          hybrydowe wtryski i turbiny
                                          programy na ulice jak i do sportu

                                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                          www.tune-up.pl

                                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            W Lublinie jest gdzieś przyzwoita hamownia ?

                                            Komentarz

                                            • EŁ
                                              L&K
                                              • 2004
                                              • 1168
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez bezduszny
                                              Zamieszczone przez
                                              sam mam wgrany program do 1.8T który juz wczesniej został napisany dla innego 1.8T i jest super
                                              Dla próby kupiłem na allego chipa za 300 pln...
                                              nie no...ale nie miałem na mysli chipa z allegro..... :wink:

                                              Komentarz

                                              • kal800
                                                Classic
                                                • 2007
                                                • 9

                                                #48
                                                a co myślicie o tym:

                                                Oferujemy chiptuning, serwis DPF, zwiększanie mocy i powerboxy dla aut na gwarancji, w leasingu. Indywidualne strojenie, pomiary na hamowni w Krakowie.


                                                Z tego co zrozumiałem, ta zabawka nie ingeruje w soft ECU tylko modyfikuje sygnały przez niego generowane w locie a co za tym idzie nie ma ryzyka utraty gwarancji, ponieważ urządzenie można wypiąć na czas serwisowania.

                                                pozdrawiam

                                                Kal800

                                                Komentarz

                                                • Tymon
                                                  RS
                                                  • 2004
                                                  • 2970

                                                  #49
                                                  kal800, chcesz mieć gwarancje, wkładaj Boxa :!:
                                                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                                  Komentarz

                                                  • hEllo)
                                                    Rider
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 741

                                                    #50
                                                    kal800, chcesz mieć fun rób program.. :szeroki_usmiech
                                                    jakie auto? I czy II? jaki silnik?
                                                    info na forum o box'ach i programach multum
                                                    usrany pracą po same pachy

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...