Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?

    Zamieszczone przez rafiki
    sotdi, Eurobank ma dość prosty interfejs przy koncie online. Jest darmowe przy wpływach min. 1500/miesiąc, wszystkie bankomaty w kraju za free, karta za free pod warunkiem płatności na sumę chyba 300 zł w miesiącu. Do konta osobistego (typowy ROR) dostajesz jedno konto oszczędnościowe z dziennymi odsetkami. Ale zasada też jest prosta - mała kasa = mały zarobek. Niestety jeśli chodzi o oprocentowanie to zdecydowanie nie są w czołówce - nie tylko konto, ale lokaty też bez większego trudu znajdzie się lepsze.
    Dzięki Rafiki, sprawdzę eurobank. Co do lokat to zawsze można otworzyć w innym banku także to nie będzie problem. Najważniejsza jest prostota i bezpłatne prowadzenie rachunku.
    RS Stage 2 335/450

  • #2
    [O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?

    Witam,

    Swapuję silnik do swojego GII. Z ciekawości, ile można wygenerować zakładając, że:
    - turbo k03s
    - wtryski 320
    - wydech 2,5" na 2 tłumikach bez kata
    - orurowanie dolotu 2,5"
    - wywalony seryjny TIP
    - FMIC pojemność 5dm3
    - regulator seria - 3bar
    - wkładka k&n- to raczej na poprawę samopoczucia
    - pompa paliwa- seria

    ...i co dalej? Widziałem wykresy 190KM, ale i te z ponad 200 też się zdarzają.
    Do 230KM k03s starczy? Potem atak na 270-280KM. Co ruszyć następne w kolejności?
    mkII 20VT (600h worked)
    Roooooomster

    Komentarz


    • #3
      czemu k03s, od razu instaluj k04 z tfsi

      k03s wykres był i na 250 km

      co dalej regulator 4 bar, wtryski 440 , pompa walbro, i TURBO

      i potem się widzimy na kresce mk1 vs mk2
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        od razu instaluj k04 z tfsi
        k03s już była w tym silniku i szkoda mi jej, bo luzów na wirniku nie ma, a w dolocie oleju praktycznie w ogóle nie było. Silnik ledwo ma najechane 130kkm.
        mkII 20VT (600h worked)
        Roooooomster

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez blind_walker
          Zamieszczone przez S3 CHRIS
          od razu instaluj k04 z tfsi
          k03s już była w tym silniku i szkoda mi jej, bo luzów na wirniku nie ma, a w dolocie oleju praktycznie w ogóle nie było. Silnik ledwo ma najechane 130kkm.
          Zostaw to co masz bo z wydechem, fmic, wtryskami, dp, tipem i pompą paliwa da sie zrobć 240-250 KM.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

            Atak na 300+ to na 100%:
            - walbro 255
            - k04
            - wtryskiwacze 440
            Wydech 2,5" wystarczy?
            mkII 20VT (600h worked)
            Roooooomster

            Komentarz


            • #7
              blind_walker, k03s na 240-250KM uwazam ze to bedzie max jakby cos leza mi jeszcze dwie k03s wiec mozemy pochandlowac ...

              [ Dodano: Pon 20 Sty, 14 20:31 ]
              Zamieszczone przez blind_walker
              rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

              Atak na 300+ to na 100%:
              - walbro 255
              - k04
              - wtryskiwacze 440
              Wydech 2,5" wystarczy?
              wystarczy tylko nie wiem czy z k04 z 1.8 t może być za mało na 300+, raczej 270km ja miałem hybryde k04/k27 (chyba) z wiekszym wirnikiem i po pierwsze szybko sie rozpadła a po drugie to chyba wtedy 300 nie było
              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez S3 CHRIS
                blind_walker, k03s na 240-250KM uwazam ze to bedzie max jakby cos leza mi jeszcze dwie k03s wiec mozemy pochandlowac ...

                [ Dodano: Pon 20 Sty, 14 20:31 ]
                Zamieszczone przez blind_walker
                rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

                Atak na 300+ to na 100%:
                - walbro 255
                - k04
                - wtryskiwacze 440
                Wydech 2,5" wystarczy?
                wystarczy tylko nie wiem czy z k04 z 1.8 t może być za mało na 300+, raczej 270km ja miałem hybryde k04/k27 (chyba) z wiekszym wirnikiem i po pierwsze szybko sie rozpadła a po drugie to chyba wtedy 300 nie było
                Czyli, zrobić na tym co jest 230-240KM. Pojeździć pół roku-rok, jak zacznie brakować, to zbierać na turbo z R20 i myśleć nad dołożeniem 4x4.
                mkII 20VT (600h worked)
                Roooooomster

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez blind_walker
                  rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

                  Atak na 300+ to na 100%:
                  - walbro 255
                  - k04
                  - wtryskiwacze 440
                  Wydech 2,5" wystarczy?
                  Moje jeździło przez ok 25tys km i jak sprzedawałem to dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.

                  Na 300+ braknie wtryskow 440 na seryjnym regulatorze. U mnie tez jest wydech 2,5" na 3 tłumikach .

                  Raczej braknie rez K04 chyba ze z tfsi.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.
                    210/0,8 ?
                    mkII 20VT (600h worked)
                    Roooooomster

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez blind_walker
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.
                      210/0,8 ?
                      dokładnie
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja pompuje 2 bary na k03s i nie ma problemu, na LPG rzecz jasna.

                        Wtryski 440 na seryjnym regulatorze wydolą na ponad 300koni spokojnie, no ale trzeba wiedzieć jak to zrobic.
                        www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez gregor10
                          Ja pompuje 2 bary na k03s i nie ma problemu, na LPG rzecz jasna.

                          Wtryski 440 na seryjnym regulatorze wydolą na ponad 300koni spokojnie, no ale trzeba wiedzieć jak to zrobic.
                          Ale Twój setup nie mieści się w pojeciu- bezpieczny a co dopiero bezawaryjny- raczej "kiedy cos sie ukręci" . Takich setupów nie robi sie klientom- u siebie to co innego.

                          A druga sprawa to to że ta turbina przy takim booście służy jako grzejnik - pokaż mi loga z 003, 020 i 115 118 :P
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • #14
                            mi wyszło po samym sofcie na AUMie 205 czy 209 KM i 313 Nm w TuneUp Gdańsk, za sprawą bardzo dobrego egzemplarza zapewne
                            Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X