Zamieszczone przez rafiki
[O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?
Zwiń
X
-
[O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?
Witam,
Swapuję silnik do swojego GII. Z ciekawości, ile można wygenerować zakładając, że:
- turbo k03s
- wtryski 320
- wydech 2,5" na 2 tłumikach bez kata
- orurowanie dolotu 2,5"
- wywalony seryjny TIP
- FMIC pojemność 5dm3
- regulator seria - 3bar
- wkładka k&n- to raczej na poprawę samopoczucia
- pompa paliwa- seria
...i co dalej? Widziałem wykresy 190KM, ale i te z ponad 200 też się zdarzają.
Do 230KM k03s starczy? Potem atak na 270-280KM. Co ruszyć następne w kolejności?
-
-
Zostaw to co masz bo z wydechem, fmic, wtryskami, dp, tipem i pompą paliwa da sie zrobć 240-250 KM.Zamieszczone przez blind_walkerk03s już była w tym silniku i szkoda mi jej, bo luzów na wirniku nie ma, a w dolocie oleju praktycznie w ogóle nie było. Silnik ledwo ma najechane 130kkm.Zamieszczone przez S3 CHRISod razu instaluj k04 z tfsiOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
blind_walker, k03s na 240-250KM uwazam ze to bedzie max jakby cos leza mi jeszcze dwie k03s wiec mozemy pochandlowac ...
[ Dodano: Pon 20 Sty, 14 20:31 ]
wystarczy tylko nie wiem czy z k04 z 1.8 t może być za mało na 300+, raczej 270km ja miałem hybryde k04/k27 (chyba) z wiekszym wirnikiem i po pierwsze szybko sie rozpadła a po drugie to chyba wtedy 300 nie byłoZamieszczone przez blind_walkerrOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?
Atak na 300+ to na 100%:
- walbro 255
- k04
- wtryskiwacze 440
Wydech 2,5" wystarczy?ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Czyli, zrobić na tym co jest 230-240KM. Pojeździć pół roku-rok, jak zacznie brakować, to zbierać na turbo z R20 i myśleć nad dołożeniem 4x4.Zamieszczone przez S3 CHRISblind_walker, k03s na 240-250KM uwazam ze to bedzie max jakby cos leza mi jeszcze dwie k03s wiec mozemy pochandlowac ...
[ Dodano: Pon 20 Sty, 14 20:31 ]
wystarczy tylko nie wiem czy z k04 z 1.8 t może być za mało na 300+, raczej 270km ja miałem hybryde k04/k27 (chyba) z wiekszym wirnikiem i po pierwsze szybko sie rozpadła a po drugie to chyba wtedy 300 nie byłoZamieszczone przez blind_walkerrOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?
Atak na 300+ to na 100%:
- walbro 255
- k04
- wtryskiwacze 440
Wydech 2,5" wystarczy?
Komentarz
-
-
Moje jeździło przez ok 25tys km i jak sprzedawałem to dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.Zamieszczone przez blind_walkerrOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?
Atak na 300+ to na 100%:
- walbro 255
- k04
- wtryskiwacze 440
Wydech 2,5" wystarczy?
Na 300+ braknie wtryskow 440 na seryjnym regulatorze. U mnie tez jest wydech 2,5" na 3 tłumikach
.
Raczej braknie rez K04
chyba ze z tfsi.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
dokładnieZamieszczone przez blind_walker210/0,8 ?Zamieszczone przez rOBERTO795dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Ja pompuje 2 bary na k03s i nie ma problemu, na LPG rzecz jasna.
Wtryski 440 na seryjnym regulatorze wydolą na ponad 300koni spokojnie, no ale trzeba wiedzieć jak to zrobic.
www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Ale Twój setup nie mieści się w pojeciu- bezpieczny a co dopiero bezawaryjny- raczej "kiedy cos sie ukręci"Zamieszczone przez gregor10Ja pompuje 2 bary na k03s i nie ma problemu, na LPG rzecz jasna.
Wtryski 440 na seryjnym regulatorze wydolą na ponad 300koni spokojnie, no ale trzeba wiedzieć jak to zrobic.
. Takich setupów nie robi sie klientom- u siebie to co innego.
A druga sprawa to to że ta turbina przy takim booście służy jako grzejnik - pokaż mi loga z 003, 020 i 115 118 :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz