[O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adamwo
    Rider
    • 2011
    • 359

    [O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?

    Zamieszczone przez rafiki
    sotdi, Eurobank ma dość prosty interfejs przy koncie online. Jest darmowe przy wpływach min. 1500/miesiąc, wszystkie bankomaty w kraju za free, karta za free pod warunkiem płatności na sumę chyba 300 zł w miesiącu. Do konta osobistego (typowy ROR) dostajesz jedno konto oszczędnościowe z dziennymi odsetkami. Ale zasada też jest prosta - mała kasa = mały zarobek. Niestety jeśli chodzi o oprocentowanie to zdecydowanie nie są w czołówce - nie tylko konto, ale lokaty też bez większego trudu znajdzie się lepsze.
    Dzięki Rafiki, sprawdzę eurobank. Co do lokat to zawsze można otworzyć w innym banku także to nie będzie problem. Najważniejsza jest prostota i bezpłatne prowadzenie rachunku.
    RS Stage 2 335/450
  • blind_walker
    RS
    • 2010
    • 4533
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [O1] Ile KM i Nm z 1,8T AUM?

    Witam,

    Swapuję silnik do swojego GII. Z ciekawości, ile można wygenerować zakładając, że:
    - turbo k03s
    - wtryski 320
    - wydech 2,5" na 2 tłumikach bez kata
    - orurowanie dolotu 2,5"
    - wywalony seryjny TIP
    - FMIC pojemność 5dm3
    - regulator seria - 3bar
    - wkładka k&n- to raczej na poprawę samopoczucia
    - pompa paliwa- seria

    ...i co dalej? Widziałem wykresy 190KM, ale i te z ponad 200 też się zdarzają.
    Do 230KM k03s starczy? Potem atak na 270-280KM. Co ruszyć następne w kolejności?
    mkII 20VT (600h worked)
    Roooooomster

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      czemu k03s, od razu instaluj k04 z tfsi

      k03s wykres był i na 250 km

      co dalej regulator 4 bar, wtryski 440 , pompa walbro, i TURBO

      i potem się widzimy na kresce mk1 vs mk2
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • blind_walker
        RS
        • 2010
        • 4533
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        od razu instaluj k04 z tfsi
        k03s już była w tym silniku i szkoda mi jej, bo luzów na wirniku nie ma, a w dolocie oleju praktycznie w ogóle nie było. Silnik ledwo ma najechane 130kkm.
        mkII 20VT (600h worked)
        Roooooomster

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez blind_walker
          Zamieszczone przez S3 CHRIS
          od razu instaluj k04 z tfsi
          k03s już była w tym silniku i szkoda mi jej, bo luzów na wirniku nie ma, a w dolocie oleju praktycznie w ogóle nie było. Silnik ledwo ma najechane 130kkm.
          Zostaw to co masz bo z wydechem, fmic, wtryskami, dp, tipem i pompą paliwa da sie zrobć 240-250 KM.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • blind_walker
            RS
            • 2010
            • 4533
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

            Atak na 300+ to na 100%:
            - walbro 255
            - k04
            - wtryskiwacze 440
            Wydech 2,5" wystarczy?
            mkII 20VT (600h worked)
            Roooooomster

            Komentarz

            • S3 CHRIS
              Elegance
              • 2006
              • 979
              • Octavia I (1U2)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              blind_walker, k03s na 240-250KM uwazam ze to bedzie max jakby cos leza mi jeszcze dwie k03s wiec mozemy pochandlowac ...

              [ Dodano: Pon 20 Sty, 14 20:31 ]
              Zamieszczone przez blind_walker
              rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

              Atak na 300+ to na 100%:
              - walbro 255
              - k04
              - wtryskiwacze 440
              Wydech 2,5" wystarczy?
              wystarczy tylko nie wiem czy z k04 z 1.8 t może być za mało na 300+, raczej 270km ja miałem hybryde k04/k27 (chyba) z wiekszym wirnikiem i po pierwsze szybko sie rozpadła a po drugie to chyba wtedy 300 nie było
              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

              Komentarz

              • blind_walker
                RS
                • 2010
                • 4533
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Zamieszczone przez S3 CHRIS
                blind_walker, k03s na 240-250KM uwazam ze to bedzie max jakby cos leza mi jeszcze dwie k03s wiec mozemy pochandlowac ...

                [ Dodano: Pon 20 Sty, 14 20:31 ]
                Zamieszczone przez blind_walker
                rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

                Atak na 300+ to na 100%:
                - walbro 255
                - k04
                - wtryskiwacze 440
                Wydech 2,5" wystarczy?
                wystarczy tylko nie wiem czy z k04 z 1.8 t może być za mało na 300+, raczej 270km ja miałem hybryde k04/k27 (chyba) z wiekszym wirnikiem i po pierwsze szybko sie rozpadła a po drugie to chyba wtedy 300 nie było
                Czyli, zrobić na tym co jest 230-240KM. Pojeździć pół roku-rok, jak zacznie brakować, to zbierać na turbo z R20 i myśleć nad dołożeniem 4x4.
                mkII 20VT (600h worked)
                Roooooomster

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez blind_walker
                  rOBERTO795, a będzie to jeździć bezawaryjnie, czy już na granicy?

                  Atak na 300+ to na 100%:
                  - walbro 255
                  - k04
                  - wtryskiwacze 440
                  Wydech 2,5" wystarczy?
                  Moje jeździło przez ok 25tys km i jak sprzedawałem to dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.

                  Na 300+ braknie wtryskow 440 na seryjnym regulatorze. U mnie tez jest wydech 2,5" na 3 tłumikach .

                  Raczej braknie rez K04 chyba ze z tfsi.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • blind_walker
                    RS
                    • 2010
                    • 4533
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.
                    210/0,8 ?
                    mkII 20VT (600h worked)
                    Roooooomster

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez blind_walker
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      dmuchała 210g/s. wiec sam przelicz ile to KM.
                      210/0,8 ?
                      dokładnie
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • gregor10
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 104

                        #12
                        Ja pompuje 2 bary na k03s i nie ma problemu, na LPG rzecz jasna.

                        Wtryski 440 na seryjnym regulatorze wydolą na ponad 300koni spokojnie, no ale trzeba wiedzieć jak to zrobic.
                        www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez gregor10
                          Ja pompuje 2 bary na k03s i nie ma problemu, na LPG rzecz jasna.

                          Wtryski 440 na seryjnym regulatorze wydolą na ponad 300koni spokojnie, no ale trzeba wiedzieć jak to zrobic.
                          Ale Twój setup nie mieści się w pojeciu- bezpieczny a co dopiero bezawaryjny- raczej "kiedy cos sie ukręci" . Takich setupów nie robi sie klientom- u siebie to co innego.

                          A druga sprawa to to że ta turbina przy takim booście służy jako grzejnik - pokaż mi loga z 003, 020 i 115 118 :P
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • Coke
                            Elegance
                            • 2010
                            • 771
                            • Octavia II (1Z3)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM
                            • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                            #14
                            mi wyszło po samym sofcie na AUMie 205 czy 209 KM i 313 Nm w TuneUp Gdańsk, za sprawą bardzo dobrego egzemplarza zapewne
                            Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                            Komentarz

                            Pracuję...